..tarkoitinkohan minä 200-luvun siasta 2000-lukua, hmm....;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Faidra sanoi:Ei ole sponsorisopimuksia. Ja pitää olla aika hyvä placebo, että ostavat tuotteita aina vanhojen loppuessa.
Mulle on lopulta ihan sama, onko vaikutus aito vai placebo. Jos tuotteella on positiivinen vaikutus, niin mitä väliä mistä se johtuu? Jos saat vaikka samalla painolla 4-5 toistoa enemmän normaaliin verrattuna, jaksat vaparitreeneissä tuplasti kovempaa, pystyt tekemään aerobista kovemmalla teholla, niin mitä merkitystä on sillä, mikä tuon vaikutuksen takana on (etenkin jos tämä toistuu, eikä ole vaan sen ekan kerran huumaa)?
Harim sanoi:Webbisivuilla sanotaan:
"The LifeWave™ Technology patches use the electronic and magnetic features of the body like a cellular radio to transmit information from the patches into the body to enhance the production of energy and stamina.
Niin,paitsi tuossa megaforcessa on oikeasti jotain sisältöäkin:thumbs: Itselläni en ole huomannut nuita orin elkeitä,pikemminkin duracell-pupun.hunter killer sanoi:Tuohon kun vielä lykkää sekaan skipin megaforcet, niin on aika ori sängyssä.
hunter killer sanoi:Ja kukapa muu on helpommin höynäytettävissä kuin voimalija joka haluaa lisää massaa/voimaa/enrgiaa treeniin.......?????
Voimalijahan syö vaikka lantaa, jos siitä on apua...tai jos se luulee, että on
terhos sanoi:Niin meinaatte että en meinaa ottaa keskusteluun osaa, ihmisillä on muutakin elämään kuin foorumilla notkuminen.
Usko siirtää vuoriakin, niinhän sitä raamatussa sanotaan, mutta en ole vain yhdenkään vuoren nähnyt siirtyvän, mutta jos itsellä on treeniajat pidentyneet ja palautuminen siinä samassa, niin kai se sitten on uskon asia on.
Meidän 15v kloppikin on nämä laput hyväksi kokenut, vaikka se ei näihin lappuihin uskokkaan. Pyytää kuiteski ennen jalkkisreenejä laittamaan laput itselleen ja sanoo että pystyy juoksemaan paljon pitempään kovalla sykkeellä.
Ja en ole kauppamies, sillä jos näitä myydä meinaisin, niin tämä on siihen ihan väärä foorumi. Ostanut olen näitä kyllä, mutta senttiäkään niistä en ole itse saanut. Kyllähän näilläkin kai joku bisnestä tekee, mutta tehköön.
Itse kaipaan kuitenkin käyttäjäkommentteja näistä lapuista. Minun mielestä on hyvä kun ei tarvitse koko aikaa olla protsku purkki kädessä ja toivoa, että palautuu.
Aion tulevaisuudessakin käyttää näitä lappuja ja kokeilla sitä "vuorensiirtoa"
Musta leski sanoi:Niin,paitsi tuossa megaforcessa on oikeasti jotain sisältöäkin:thumbs: Itselläni en ole huomannut nuita orin elkeitä,pikemminkin duracell-pupun.
Olo on pikemminkin-->
Vai liekkö tämäkin ?