Onko kukaan kokeillut... (lifewave ?? tarroista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja terhos
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole sponsorisopimuksia. Ja pitää olla aika hyvä placebo, että ostavat tuotteita aina vanhojen loppuessa. :)

Mulle on lopulta ihan sama, onko vaikutus aito vai placebo. Jos tuotteella on positiivinen vaikutus, niin mitä väliä mistä se johtuu? Jos saat vaikka samalla painolla 4-5 toistoa enemmän normaaliin verrattuna, jaksat vaparitreeneissä tuplasti kovempaa, pystyt tekemään aerobista kovemmalla teholla, niin mitä merkitystä on sillä, mikä tuon vaikutuksen takana on (etenkin jos tämä toistuu, eikä ole vaan sen ekan kerran huumaa)?

Faidra sanoi:
Ei ole sponsorisopimuksia. Ja pitää olla aika hyvä placebo, että ostavat tuotteita aina vanhojen loppuessa. :)

Mulle on lopulta ihan sama, onko vaikutus aito vai placebo. Jos tuotteella on positiivinen vaikutus, niin mitä väliä mistä se johtuu? Jos saat vaikka samalla painolla 4-5 toistoa enemmän normaaliin verrattuna, jaksat vaparitreeneissä tuplasti kovempaa, pystyt tekemään aerobista kovemmalla teholla, niin mitä merkitystä on sillä, mikä tuon vaikutuksen takana on (etenkin jos tämä toistuu, eikä ole vaan sen ekan kerran huumaa)?

Toki näinkin, vähän kuin uskonnot...jokainen joka saa Jeesukselta voimaa elämäänsä, niin sehän on vain hyvä juttu hänen kannaltaan.
Tehhään silleen, että ne jotka haluaa ni ostakkoon tarroja ja sitten ne jotka ei.....mitä sitä tappelemmaan.Sotia on muutenni niin pirusti :kippis1:

No johan on. Näitä pitää saada, koska Nick Job'kin käyttää ja sillä on tosi ISO pysti.

nick_job_golf.jpg

(kuva: www.lifewave.com)

ei vittu voiko näihin laastareihin joku oikeasti uskoa tosissaan?... niin tai mistäpä sitä tietää jos niihin ois sekotettu vaikka efeä... :evil: siis mihin lääkeaineeseen tuo edes perustuu? mutta ihan jees homma. tilaan heti... ei tarvi treenin jälkeen enää prodea eikä mitään muutakaa kuhan lyö tarran kankkuun herätessä niin jo rauta liikkuu.. voi hyvää päivää. :eek:
niin toi uskontoon vertaus oli kyllä siinä mielessä kohdillaan että kyllähän sitä on porukka vetäny tyyliin kalkkitabletteja ryssinä ja voi helv. miten onkaa tulokset noussu... että joo

Riittää jo tuo pallikeskustelu, pysytään aiheessa, on tää kuitenkin senverran "mielenkiintoinen" viritys taas. Että oikein nanotekniikkaa käytetty, huhhuh.

Mä käytin kerran laihutusteippiä ja se toimi. Sitä kiedottiin kolme kierrosta lärvin ympäri.

Kerran mulla oli laihutuspilleri ja sekin toimi. Sitä piti pitää 24 tuntia vuorokaudessa hampaitten välisä 2 viikon ajan. Lähti kuulkaas monta kilua!

Edit: painoin lähetä hanikkaa ennen kuin pyydettiin asiallisuutta...

Oiskohan tossa laastarissa pieniä magneetteja, nekin kun kuulemma monen tutkimuksen mukaan vaikuttavat.

Jos joku tilaa tuota niin tehköön joku tuollaisen tribulus-testi tyylisen thredin. Siis joku/jotkut vakionaamoista, ei kukaan mirc:12957 Posts:1 nimim. Koittakaa kaikki! Tää toimii!

Vaikka olenkin sitä mieltä, että nuo on hyvin suurella todennäköisyydellä huijausta niin pitää nyt spekuloida:

Webbisivuilla sanotaan:
"The LifeWave™ Technology patches use the electronic and magnetic features of the body like a cellular radio to transmit information from the patches into the body to enhance the production of energy and stamina.

...we believe that these LifeWave™ antennas are capable of passively communicating with the user to instruct or initiate various metabolic responses in the user.

Ehkä noita voisi verrata vaikka akupunktioon? Virallisen lääketieteen mukaan sen ei pitäisi toimia, mutta silti siihen uskoo varsin moni. Eikös akupunktionkin "toimintaperiaatteeseen" kuulu samantapainen energiavirtoihin vaikuttaminen?

Älkää nyt tuomitko heti, vaikka tuo hurjalta kuulostaakin. Tiedä vaikka muutaman kuukauden kuluttua jokaiselta pakkotoiston jampalta löytyy noita.

Eihän siihen tarvita kuin yksi uusi riippumaton puolesta puhuva tutkimus, niin kaikki tilaa noita. Joten, jäädään odottelemaan. (Ette tietenkään enää voi julkisesti sanoa noita tilaavanne, joten tilaatte niitä sitten salaa.)

Kyllä mää ainakin voisin noita testata, ei siinä ainakaan mitään häviä. Odotellaan siis, että hinta vähän halpenee. Ja tilataan sitten.

Sit jokainen voi tehdä itse johtopäätökset; toimiiko vaiko eikö toimi.

Harim sanoi:
Webbisivuilla sanotaan:
"The LifeWave™ Technology patches use the electronic and magnetic features of the body like a cellular radio to transmit information from the patches into the body to enhance the production of energy and stamina.

Hmm, toimintaperiaate vaikuttaa hieman samalta kuin kuolemattomuussormuksessa. In the end there can be only one :MacLeod:

hunter killer sanoi:
Tuohon kun vielä lykkää sekaan skipin megaforcet, niin on aika ori sängyssä.
Niin,paitsi tuossa megaforcessa on oikeasti jotain sisältöäkin:thumbs: Itselläni en ole huomannut nuita orin elkeitä,pikemminkin duracell-pupun.
Olo on pikemminkin-->:hyper: :hyper: :hyper: :hyper:
Vai liekkö tämäkin:anssi: ?

Jännä juttu että ketjun aloittaja ei oo ottanut kommentteihin mitään kantaa.
Tais olla ensimmäinen ja viimeinen posti tällä foorumilla...
Onkohan sama jannu käynyt kehumassa tarrojaan joillakin muilla foorumeilla?

no justiinsa, just tälläsiä että jos ei olla samaa mielipidettä niin ollaan hiljaa, tai sitten on joku mainoskikka. varmaan vituttaa sielä koneella ( jos ees on oikee näiden tarrojen käyttäjä) kun kukaan ei ihastunut näihin tarroihin...

hunter killer sanoi:
Ja kukapa muu on helpommin höynäytettävissä kuin voimalija joka haluaa lisää massaa/voimaa/enrgiaa treeniin.......?????
Voimalijahan syö vaikka lantaa, jos siitä on apua...tai jos se luulee, että on

Joo, mutta kyllä nyt jokainen bodari sen verran kuitenkin tajuaa, että mikään tarra otassa patti ei kasva. Lannan syöminen on ihan eriasia :)

Ihme paskaa sitä kyllä keksitäänkin. Vielä enemmän kyllä ihmettelen sitä kun noita vielä jotkut idiootit ostaa ja käyttää.

Niin meinaatte että en meinaa ottaa keskusteluun osaa, ihmisillä on muutakin elämään kuin foorumilla notkuminen.

Usko siirtää vuoriakin, niinhän sitä raamatussa sanotaan, mutta en ole vain yhdenkään vuoren nähnyt siirtyvän, mutta jos itsellä on treeniajat pidentyneet ja palautuminen siinä samassa, niin kai se sitten on uskon asia on.

Meidän 15v kloppikin on nämä laput hyväksi kokenut, vaikka se ei näihin lappuihin uskokkaan. Pyytää kuiteski ennen jalkkisreenejä laittamaan laput itselleen ja sanoo että pystyy juoksemaan paljon pitempään kovalla sykkeellä.

Ja en ole kauppamies, sillä jos näitä myydä meinaisin, niin tämä on siihen ihan väärä foorumi. Ostanut olen näitä kyllä, mutta senttiäkään niistä en ole itse saanut. Kyllähän näilläkin kai joku bisnestä tekee, mutta tehköön.

Itse kaipaan kuitenkin käyttäjäkommentteja näistä lapuista. Minun mielestä on hyvä kun ei tarvitse koko aikaa olla protsku purkki kädessä ja toivoa, että palautuu.

Aion tulevaisuudessakin käyttää näitä lappuja ja kokeilla sitä "vuorensiirtoa"

terhos sanoi:
Niin meinaatte että en meinaa ottaa keskusteluun osaa, ihmisillä on muutakin elämään kuin foorumilla notkuminen.

Usko siirtää vuoriakin, niinhän sitä raamatussa sanotaan, mutta en ole vain yhdenkään vuoren nähnyt siirtyvän, mutta jos itsellä on treeniajat pidentyneet ja palautuminen siinä samassa, niin kai se sitten on uskon asia on.

Meidän 15v kloppikin on nämä laput hyväksi kokenut, vaikka se ei näihin lappuihin uskokkaan. Pyytää kuiteski ennen jalkkisreenejä laittamaan laput itselleen ja sanoo että pystyy juoksemaan paljon pitempään kovalla sykkeellä.

Ja en ole kauppamies, sillä jos näitä myydä meinaisin, niin tämä on siihen ihan väärä foorumi. Ostanut olen näitä kyllä, mutta senttiäkään niistä en ole itse saanut. Kyllähän näilläkin kai joku bisnestä tekee, mutta tehköön.

Itse kaipaan kuitenkin käyttäjäkommentteja näistä lapuista. Minun mielestä on hyvä kun ei tarvitse koko aikaa olla protsku purkki kädessä ja toivoa, että palautuu.

Aion tulevaisuudessakin käyttää näitä lappuja ja kokeilla sitä "vuorensiirtoa"

Ihanpa asiallisesti kysyn, että miten nämä laput korvaavat proteiinin?
Mikä niissä on vaikuttava "aine", jos mitään ei imeydy kehoon?
Mikä niissä edistää sinun palutumista?

Musta leski sanoi:
Niin,paitsi tuossa megaforcessa on oikeasti jotain sisältöäkin:thumbs: Itselläni en ole huomannut nuita orin elkeitä,pikemminkin duracell-pupun.
Olo on pikemminkin-->:hyper: :hyper: :hyper: :hyper:
Vai liekkö tämäkin:anssi: ?

Kyllähän minä tiedän, että megaforce toimii. Sinulta olen sen kuullut, siksihän se olisikin hyvä yhdistelmä:thumbs:

rofl.

mä syön kiviä ja energiatasot on ihan pilvis. muuta mun ei tarvikaan syödä, saan niistä myös tarvitsemani veden!

:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom