- Ikä
- 39
Ajattelin ihan vain kysäistä, että miltä tilanteeni näyttää ja onko odotettavissa voiman ja massan kasvamista hyvässä mielessä. Olen käynyt kohta vuoden ajan salilla ja ohjelmia minulla on ollut nykyisen lisäksi 2 erilaista. Noin puolen vuoden ajan olen tehnyt treeniä kotonani ns. monitoimilaitteella, jossa on penkki,ylätalja,alatalja,pec deck jne.
Nykyään käyn kunnon salilla, jossa on mahdollisuudet tehdä liikkeet kunnolla kunnon laitteilla. Ohjelmani on nykyään 4-päiväinen = Selkä, Hauis & Ojentajat, Jalat, Rinta
Päivä 1 (Selkä)
Ylätalja 3x8
Alatajla 3x8
Kulmasoutu käsipainoilla 3x8
Epäkkäät 3x8
Päivä 2 (Hauis)
Ranskalainen 3x8
Hauis (smith) 3x8
Hauis käsipainoilla 3x8
Hauis keskitetty 3x6
Ojentajat taljalla 3x8
Päivä 3 (Jalat)
Kyykky 3x8
Jalanojennus 3x8
Takareidet 3x8
Pohkeet 3x8
Päivä 4 (Rinta)
Penkki 3x6
Vinopenkki käsipainoilla 3x8
Flyes 3x8
Olkapäät eteen 3x8
Olkapäät sivuille 3x8
Ruokavalioni on parantunut ja nykyään survon ruokaa jo melkoisesti nassuun per päivä. Lasken myös, että saan suunnilleen 150g proteiinia päivässä pelkästään heraproteiinilisäravinteesta, raejuustosta, maitorahkasta ja tonnikalasta. Tähän vielä lisätään normaaliruoat ja muut syömiset. Olen noin 182/74, joten ruokaa saa ahtaa vielä puhtaalla omatunnolla paljon. Painoni on vuoden kuluessa noussut noin 8kg ja toki siinä on myös tulokset ja lihaksetkin hieman kasvaneet ;).
Niin haluisin jotain kommenttia, että onko ohjelmassani/ruokavaliossani jotain korjaamisen varaa ? Haluan vaan tietää, että olen oikeilla jäljillä
PS. Tulipa sekava postaus...no toivottavasti tuosta jotain saa selville Kiitos jo etukäteen ! Tiedän, että näitä tulee paljon
Nykyään käyn kunnon salilla, jossa on mahdollisuudet tehdä liikkeet kunnolla kunnon laitteilla. Ohjelmani on nykyään 4-päiväinen = Selkä, Hauis & Ojentajat, Jalat, Rinta
Päivä 1 (Selkä)
Ylätalja 3x8
Alatajla 3x8
Kulmasoutu käsipainoilla 3x8
Epäkkäät 3x8
Päivä 2 (Hauis)
Ranskalainen 3x8
Hauis (smith) 3x8
Hauis käsipainoilla 3x8
Hauis keskitetty 3x6
Ojentajat taljalla 3x8
Päivä 3 (Jalat)
Kyykky 3x8
Jalanojennus 3x8
Takareidet 3x8
Pohkeet 3x8
Päivä 4 (Rinta)
Penkki 3x6
Vinopenkki käsipainoilla 3x8
Flyes 3x8
Olkapäät eteen 3x8
Olkapäät sivuille 3x8
Ruokavalioni on parantunut ja nykyään survon ruokaa jo melkoisesti nassuun per päivä. Lasken myös, että saan suunnilleen 150g proteiinia päivässä pelkästään heraproteiinilisäravinteesta, raejuustosta, maitorahkasta ja tonnikalasta. Tähän vielä lisätään normaaliruoat ja muut syömiset. Olen noin 182/74, joten ruokaa saa ahtaa vielä puhtaalla omatunnolla paljon. Painoni on vuoden kuluessa noussut noin 8kg ja toki siinä on myös tulokset ja lihaksetkin hieman kasvaneet ;).
Niin haluisin jotain kommenttia, että onko ohjelmassani/ruokavaliossani jotain korjaamisen varaa ? Haluan vaan tietää, että olen oikeilla jäljillä
PS. Tulipa sekava postaus...no toivottavasti tuosta jotain saa selville Kiitos jo etukäteen ! Tiedän, että näitä tulee paljon