Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähtökohtaisesti liike on turvallinen, jos se voidaan suorittaa ilman loukkaantumista.
Eli käytännössä siis ei ole turvallisia ja vaarallisia liikkeitä, vaan ainoastaan oikeita ja vääriä tapoja tehdä ne.
fergie sulla on varmaan jokasessa postauksessa toi caps lock päällä. Käytä mielummin vaikka boldausta tai kursivointia.
Kyllähän ne reidet voi kasvaa jollakin prässillä ja ojenuksella, mutta ei kauaan.
Itseäni ylipäänsäkin pistää välillä vihaksi näiden niin sanottujen asiantuntijoiden kommentit tyylin : kyykky rikkoo polvet ja maastavedossa hajoaa selkä.
Pakko pistää kun just satuin lukemaan:
Studies have shown that the squat produces lower peak tibeo-femoral (stress at the knee joint) compressive force than both the leg press and the leg extension.4
Hmm kerros mulle yksi Classic BB kilpailija, tai ihan kuka tahansa bodaaja kuka on rakentanut reitensä ilman minkään näköistä kyykkyä. Toki voi olla roinareita jotka ovat saaneet hyvät reidet pelkästään noilla, mutta väitän, että ei natuna kyllä voi kasvattaa hyviä jalkako ilman mitään kyykkyä. Plus se on neitimäistä jos ei kyykkää näin ainenkin sanotaan viimeiseimmssä bodylehdessä.Alec sanoi:tuolle kaipaisin kyllä hieman perusteluita...
nyt pitää sitten ottaa huomioon se kyykkäys- ja prässäystyyli, kun mietitään polven rasittumista. kumpaakin liikettä voidaan tehdä hyvin lantiovoittoisesti, mutta myös polvia kuormittaen. painot ei ole prässissä suuremmat kuin näennäisesti. ei esim. 200kg kyykystä nostava nosta 400kg prässistä, vaikka niin paljon siihen olisikin lastattu.
Hmm kerros mulle yksi Classic BB kilpailija, tai ihan kuka tahansa bodaaja kuka on rakentanut reitensä ilman minkään näköistä kyykkyä. Toki voi olla roinareita jotka ovat saaneet hyvät reidet pelkästään noilla, mutta väitän, että ei natuna kyllä voi kasvattaa hyviä jalkako ilman mitään kyykkyä. Plus se on neitimäistä jos ei kyykkää näin ainenkin sanotaan viimeiseimmssä bodylehdessä.
Hmm kerros mulle yksi Classic BB kilpailija, tai ihan kuka tahansa bodaaja kuka on rakentanut reitensä ilman minkään näköistä kyykkyä. Toki voi olla roinareita jotka ovat saaneet hyvät reidet pelkästään noilla, mutta väitän, että ei natuna kyllä voi kasvattaa hyviä jalkako ilman mitään kyykkyä. Plus se on neitimäistä jos ei kyykkää näin ainenkin sanotaan viimeiseimmssä bodylehdessä.
Ainakin itse olen saanut ihan kivat jalat prässillä ja ojennuksella.
Kaikki liikkeet väärällä tekniikalla tehtynä voivat olla vaarallisia.
Leuanvetokin? Olen vetänyt leukoja 5 vuotta ilman mitään venyttelyjä ja lämmittelyjä, eikä ole tullut mitään vammoja. Osaako joku sanoa millainen tekniikka leuanvedossa on väärä?