- Ikä
- 39
Olen 173cm pitkä ja painoa 74kg. Reilu pari kk on tullu salilla nyt käytyä ja 4kg tullut lisää painoa. Aluksi käytössä oli 3-jakoinen ohjelmalla, jolla en juuri tulosta saanut aikaan. Aloittelin joku aika sitten hst:n. Ehdin 2*15 sarjat tehdä ja yhden viikon 2*10, mutta sit ei viikkoon päässy salille niin meni vähän pers*****en ja lopetin sen sitten siihen.
Sen jälkeen olen noilla 2*10 sarjoilla tehny 3-kertaa viikossa koko kroppaa. Tulosta tällä on tullut paremmin kuin tuolla 3-jakoisella(varmaan siksi kun olen aika aloittelija)
Liikkeet ovat seuraavat:
-penkki / vinopenkki
-kyykky / prässi
-reisiojennus / reisikoukistus
-ranskalainen / kapea penkki
-ylätalja / alatalja
-vipunostot sivulle / Vipunostot taakse
-peck dek
-hauiskääntö tangolla / hauiskääntö käsipainoilla
-pystypunnerrus smithissä / pystypunnerrus
-vatsat
Teen siis joka toinen kerta liikkeitä jotka ovat viivan takana.
Penkkitulosta haluttais saada parannettua. Nyt se on 2kk noussut 60kg->72kg. Tavoite olisi kesään mennessä 100kg. Ajattelin että alan tuota penkkiä tekemään 3*5 systeemillä ja lisään painoa aina pari kiloa kun 3*5 menee. Mutta onko siinä järkeä jauhaa tuota penkkiä 3 krt viikossa? Pitäisikö muuttaa ohjelma taas vaikka 3-jakoiseksi vai pitäiskö vaan jatkaa tällä kun se on toiminut?
Palautusjuomaa(evolution phase3) alan tänään käyttämään.
Sen jälkeen olen noilla 2*10 sarjoilla tehny 3-kertaa viikossa koko kroppaa. Tulosta tällä on tullut paremmin kuin tuolla 3-jakoisella(varmaan siksi kun olen aika aloittelija)
Liikkeet ovat seuraavat:
-penkki / vinopenkki
-kyykky / prässi
-reisiojennus / reisikoukistus
-ranskalainen / kapea penkki
-ylätalja / alatalja
-vipunostot sivulle / Vipunostot taakse
-peck dek
-hauiskääntö tangolla / hauiskääntö käsipainoilla
-pystypunnerrus smithissä / pystypunnerrus
-vatsat
Teen siis joka toinen kerta liikkeitä jotka ovat viivan takana.
Penkkitulosta haluttais saada parannettua. Nyt se on 2kk noussut 60kg->72kg. Tavoite olisi kesään mennessä 100kg. Ajattelin että alan tuota penkkiä tekemään 3*5 systeemillä ja lisään painoa aina pari kiloa kun 3*5 menee. Mutta onko siinä järkeä jauhaa tuota penkkiä 3 krt viikossa? Pitäisikö muuttaa ohjelma taas vaikka 3-jakoiseksi vai pitäiskö vaan jatkaa tällä kun se on toiminut?
Palautusjuomaa(evolution phase3) alan tänään käyttämään.