onko hyvä ohjelma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis!
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Olen nyt käynyt noin 2 vuotta salilla ja haluaisin kysyä teiltä jotka tiedättekin jotain että onko tämmöinen minun tekemäni ohjelma hyvä!

Maanantai rinta- ja vatsalihakset
4*8 penkkipunnerrus
4*10 alakalteva penkkipunnerrus
4*10 ristikkäistaljatyöntö
4*8 vatsarutistus laitteessa
4*12 vatsarutistus kaaripenkissä
4*12 jalkojen nosto riipunnassa

Tiistai selkä- ja hartialihakset
4*8 alataljasoutu
4*10 ylätaljanveto eteen
4*10 yhden käden kulmasoutu
4*8 pystypunnerrus tangolla
4*10 vipunosto sivuille käsipainoilla
4*10 etuvipunosto käsipainoilla

Torstai jalkalihakset
4*8 jalkakyykky
4*8 maastaveto suorin jaloin
4*10 polven ojennus laitteessa
4*10 polven koukistus laitteessa
4*12 pohjeliike seisten
4*12 pohjeliike istuen

Perjantai käsivarrenlihakset
4*8 dippi laitteessa
4*10 ranskalainen punnerrus maaten
4*8 scott hauiskääntö
4*10 hauiskääntö käsipainoilla istuen
4*12 rannekääntö myötäotteella
4*12 rannekääntö vastaotteella

Kertokaa mielipiteenne ohjelmasta!

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sarjojen määrä iski minunkin silmääni varsinkin forkuissa. Tuskin ne ihan kahdeksaa sarjaa vaativat. Enkä itse jaksaisi tehdä 12 sarjaa vatsoja putkeen, mutta jos hyvin jaksaa eivätkä treenit veny liian pitkiksi niin mikäs siinä. Ylärinnalle voisit tehdä vinopenkkiä ettei tule sellaisia manboobseja:)

Itse pistäisin olkapäät rinnan kanssa samaan.

Rannekäännöthän eivät käy myötä/vasta otteella samoihin paikkoihin, joten toi sarjojen määrä ei mua ainakaan ihmetytä. Mainiolta ohjelmalta näyttää!

Mike sanoi:
Tuo vaikuttaa mainolta ohjelmalta, ainoastaan ojentajat voivat olla kovilla kun kolmena päivänä tulee punnerruksia. Laittaisin ojentajat samaan treeniin rinnan kanssa.

Samaa mieltä. Jos haluaa pitää käsipäivän, muuten on hauikset IMO paras tehdä rinnan kanssa, tosin sitten jotuskin jo sekoittamaan tota jakoa aika paljon. Mutta jos olkapäät palautuu niin voi tehdä noinkin. Ja voihan tosta selkäpäivältä laittaa nuo olkapäät rinnan kanssa ja tehdä ne vatsat selän kanssa. Silleenkin saa olkapäät vähän enemmän lepoaikaa.

Sarjamääriä kannattaa vähän seurailla, hauiksille ja ojentajille riittää ihan hyvin 8-9 sarjaakin, mutta voihan toki tehdä enemmänkin, tosin se ei välttämättä ole mikään avain kehitykseen.

"4*blaa blaa"-fetissi pois. Kolme sarjaa per liike riittaa mainiosti. rintapaivalta vaihtasin alaviistopenkin tilalle ylaviistopenkin jos pelkastaan siitakin syysta etta sulla todennakoisesti on kinkkua alatisussa mutta ei ylhaalla ja muutenkin se ottaa paremmin koko rintalihaksen alueelle.

Niin ja nykyaan on muotia tehda pohkeet 2 kertaa viikossa :D

Pulla sanoi:
Niin ja nykyaan on muotia tehda pohkeet 2 kertaa viikossa :D

Eikä vaan muotia, se todella toimii kun tekee 2 x viikkoon ne. Itsellä on tullut hyvin kokoakin, mutta voimataso on kasvanut todella huimasti kun olen tehnyt ne kahdesti viikossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom