Onko hyvä lupaus voimamieheksi?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tyhmä ku saapas silti. DaVidum on saman ikäinen, mutta ulosanti aivan erinlaista.

Käyttäjän Lihasperuna info:
Olen 14-vuotias täältä Satakunnasta,ja en käy tosiaankaan saleilla.Sen sijaan harjoittelen kotona minun uskollisen tämänhetkisen n.8 kg käsipainon avulla.Pystyn tehdä sillä paljon sarjoja ja olen tosi kova jätkä,joka näkyy vähintäänkin siinä,että pystyn nostella esim.mukavan kokoisen lumiukon ja kuljettaa sitä joitakin kymmeniä metrejä tai nostaa vanhanaikaisen,tosi painavan pesukoneen ja/tai kantaa sen aikuisen kanssa 3 kerrosta alas.

Muistaakseni jätkä söi viikinkisoppaa, jossa oli kärpässieniä?
E: Ja vaikka tää on trolli, niin 5x60kg 'strictisti' ois kyllä aika kova 15-vuotiaalle :)

Olen 14-vuotias täältä Satakunnasta,ja en käy tosiaankaan saleilla.Sen sijaan harjoittelen kotona minun uskollisen tämänhetkisen n.8 kg käsipainon avulla.Pystyn tehdä sillä paljon sarjoja ja olen tosi kova jätkä,joka näkyy vähintäänkin siinä,että pystyn nostella esim.mukavan kokoisen lumiukon ja kuljettaa sitä joitakin kymmeniä metrejä tai nostaa vanhanaikaisen,tosi painavan pesukoneen ja/tai kantaa sen aikuisen kanssa 3 kerrosta alas.

Muistaakseni jätkä söi viikinkisoppaa, jossa oli kärpässieniä?

Kai te nyt hyvät ihmiset nyt viimeistään ymmärrätte että tää on puhdas trolli koko jätkä :D

Kai te nyt hyvät ihmiset nyt viimeistään ymmärrätte että tää on puhdas trolli koko jätkä :D

Ai kaikki satakuntalaiset ovat trolleja vai??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:D no kyllähän ihmiset ainakin täällä ovat,voin itse myöntää.Mutta kai se olis hyvä ihan todistaa se juttu kunnon kuvamateriaalein...Seuraavan kerran olin punnertelua maanantaina,jos nyt käytän tätä suositeltua 3 päivän leposysteemii.Mikä olis suositus,sama juttu haballe,kun 8 kiloa on vaihtunut 15 kiloksi?

:D no kyllähän ihmiset ainakin täällä ovat,voin itse myöntää.Mutta kai se olis hyvä ihan todistaa se juttu kunnon kuvamateriaalein...Seuraavan kerran olin punnertelua maanantaina,jos nyt käytän tätä suositeltua 3 päivän leposysteemii.Mikä olis suositus,sama juttu haballe,kun 8 kiloa on vaihtunut 15 kiloksi?

Jatka vaan samaan malliin niin kyllä sitä tulosta tulee!

6898.webp

Koska jengi lakkaa olemasta kateellinen nuorelle lupaukselle..? Tekeehän se varmasti pahaa kun noin nuori mies nostelee suurempia kiloja kun itse..

Ja sinäkin vielä. Trollien kevätkokoontuminen näköjään täällä.

Nohnoh....vaihdan sen kaapinnostelun alkkareissa tangonnosteluun kalsareissa.Nostelen vaikka jotaki 120 kg lähiaikana videolle maasta kun ostan ne painot.

Oletko jatkanut "tukkeja aamiaiseksi" ruokavaliollasi? Jos lisäisit muutaman halon saisit vähän enemmän kaloreita, sitten voisit nostaa 100 kilon arkkuja yhdellä kädellä kalsareillasi...

Back
Ylös Bottom