On kyllä harvinaisen selkeetä ulosantia, todella helppo lukea hyvin kirjoitettua ja jäsenneltyä tekstiä. Sun pitää alkaa lihapottu kirjailijaks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käyttäjän Lihasperuna info:
Olen 14-vuotias täältä Satakunnasta,ja en käy tosiaankaan saleilla.Sen sijaan harjoittelen kotona minun uskollisen tämänhetkisen n.8 kg käsipainon avulla.Pystyn tehdä sillä paljon sarjoja ja olen tosi kova jätkä,joka näkyy vähintäänkin siinä,että pystyn nostella esim.mukavan kokoisen lumiukon ja kuljettaa sitä joitakin kymmeniä metrejä tai nostaa vanhanaikaisen,tosi painavan pesukoneen ja/tai kantaa sen aikuisen kanssa 3 kerrosta alas.
Muistaakseni jätkä söi viikinkisoppaa, jossa oli kärpässieniä?
Käyttäjän Lihasperuna info:
Olen 14-vuotias täältä Satakunnasta,ja en käy tosiaankaan saleilla.Sen sijaan harjoittelen kotona minun uskollisen tämänhetkisen n.8 kg käsipainon avulla.Pystyn tehdä sillä paljon sarjoja ja olen tosi kova jätkä,joka näkyy vähintäänkin siinä,että pystyn nostella esim.mukavan kokoisen lumiukon ja kuljettaa sitä joitakin kymmeniä metrejä tai nostaa vanhanaikaisen,tosi painavan pesukoneen ja/tai kantaa sen aikuisen kanssa 3 kerrosta alas.
Kai te nyt hyvät ihmiset nyt viimeistään ymmärrätte että tää on puhdas trolli koko jätkä :D
:D no kyllähän ihmiset ainakin täällä ovat,voin itse myöntää.Mutta kai se olis hyvä ihan todistaa se juttu kunnon kuvamateriaalein...Seuraavan kerran olin punnertelua maanantaina,jos nyt käytän tätä suositeltua 3 päivän leposysteemii.Mikä olis suositus,sama juttu haballe,kun 8 kiloa on vaihtunut 15 kiloksi?