Onko harjoitusta liikaa/liian vähän?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonppa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli teen kaks jakosella ohjelmalla
1.pv. rinta-olkapäät-selkä
2.pv lepo
3.pv hauis-ojentajat- vatsa-kyynervarret
4.pv lepo
ja sitten taas alusta.
Eli onko tarpeeksi lepoa tai sitten liikaa lepo, ja kannattaisiko jakoa muuttaa. Ja olen tietoinen että kierrosta PUUTTUU JALAT, mutta ne puuttuvat sieltä tasan niin kauan kun polvileikkaus on ohi ja siitä on toivuttu.
Niin ja ensisijaisesti haluaisin lisää lihasmassaa. Painan ~80kiloa ja pyrin saamaan joka päivä vähintään sen 160g proteiinia.

Joo muuten on soppeli, mutta jakoa muuttaisin.Eli esim.näin:

1.rinta,olkapää,ojentaja
2.selkä,hauis

Edit. ja toinen mikä tuli tässä mieleen on hyvä:

1.rinta,selkä
2.olkapää,ojentaja,hauis

Tuossa katsot vain, että hauis kerkiää palautua hyvin selkätreeniin, sillä siinä tarvitaan myös epäsuorana hauiksia.

edit.2. ja tietenkin kannattaa myös niitä olkapäitä katsoa, miten ne palautuu, esim.rintatreenissä ne on myös kohtalaisesti mukana.

Tonppa sanoi:
Eli teen kaks jakosella ohjelmalla
1.pv. rinta-olkapäät-selkä
2.pv lepo
3.pv hauis-ojentajat- vatsa-kyynervarret
4.pv lepo
ja sitten taas alusta.
Eli onko tarpeeksi lepoa tai sitten liikaa lepo, ja kannattaisiko jakoa muuttaa. Ja olen tietoinen että kierrosta PUUTTUU JALAT, mutta ne puuttuvat sieltä tasan niin kauan kun polvileikkaus on ohi ja siitä on toivuttu.
Niin ja ensisijaisesti haluaisin lisää lihasmassaa. Painan ~80kiloa ja pyrin saamaan joka päivä vähintään sen 160g proteiinia.

Tuohon kysymykseen on mahdoton vastata kun ei tiedä sarjamääristä mitään. Varmasta ihan toimiva jos teet sarjoja sopivasti. Ei kannata ainakaan aluksi kovin paljon sarjoja laittaa. Esim hauikset ja ojentajat saa suoraa tai epäsuoraa treeniä joka kerta. Toinen vaihtoehto ois vaihtaa jako tämmöiseksi:

1.pv.rinta-olkapäät-Ojentajat
2.pv lepo
3.pv selkä-hauis-vatsa-kyynervarret
4.pv lepo

Ite ottasin ainakin rinnan ja selän eripäivinä.

hernekeppi sanoi:
Joo muuten on soppeli, mutta jakoa muuttaisin.Eli esim.näin:

1.rinta,olkapää,ojentaja
2.selkä,hauis

Itse tekisin tällä. Tähän on sitten helppo ottaa jalat mukaan kun polvi kestää treentata. Ykköspäivään etureidet ja kakkospäivään takareidet ja pohkeet. Itsellä oli tuo jako koko kesän ja pitkälle syksyyn ja ihan toimiva oli.

Tonppa sanoi:
ja kannattaisiko jakoa muuttaa.

Samaa leikkausta odotellessa olen ite reenannut näin:

1. Rinta(=penkki :haart: ) + olkapäät
2. Selkä
3. Kädet

Lepo- ja treenipäivät töiden mukaan.

Back
Ylös Bottom