onko ehtaa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miger
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
joo eli löysin tuolta 3 purkkia Optimum nutritionin multiplex mineraaleja ja niissä näyttäis päiväys olevan niinku 06/2003, että uskaltaako noita enää syödä ja kuinka nopeesti noi tollaset menee vanhaksi?

Kyllä minä itse ainakin söisin pois. Ei kai nuo kovin nopeasti huonoksi mene. 3 purkkia on toki aika paljon, mut ekan ainakin voi mussutella. :)

Suomessa nykyään tuo päiväyksen muoto, kuukausi on muttei päivämäärää, tarkoittaa, että tuote ei mene kovin helposti vanhaksi. Osa vitamiineista menettää tehonsa pitkässä säilytyksessä, mineraaleista en tiedä. Itse uskaltaisin kyllä vetää naamariin vaikka pari vuotta vanhaa tuotetta, eivät ne ainakaan myrkyllisiksi muutu. Mutta en ole asiantuntija.

Originally posted by J0u
joo eli löysin tuolta 3 purkkia Optimum nutritionin multiplex mineraaleja ja niissä näyttäis päiväys olevan niinku 06/2003, että uskaltaako noita enää syödä ja kuinka nopeesti noi tollaset menee vanhaksi?

Ehdasta en tiedä, mutta valmistaja takaa tuotteen ko. päivämäärään asti, sen jälkeen omalla vastuulla.

joo nyt olis eka purkki vedetty naamariin.Mut kannattaisko syöntiä viel jatkaa ku olis 2 purkkia jäljellä ? Vai voiko noista olla mitään haittaakaan vaikka hieman yli päiväyksen on mennytkin ja onkohan noissa toi päiväys parasta ennen ku ei saa oikee selvää purkista... :confused:

Kannattamisesta en tiedä, mutta jos kerran olet elossa ;) ensimmäisen purkin jälkeen niin eikun ääntä kohti vaan ne mineraalit.

Suositut

Back
Ylös Bottom