Ongelmia Soneran GSM liitymään vaihdossa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja qqq
  • Aloitettu Aloitettu

qqq

Ikä
45
Onkos kellään ollut ongelmia tuon Soneran jouluisen liittymänvaihto tarjouksen kanssa?

Eilen piti 18.50 vaihtua liittymä Radiolinjasta Soneraan. Radiolinjan liittymä kyllä sulkeutui, mutta Soneran ei ole vieläkään auennut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla vaihtu saunalahti soneraan ja tämä ennustettu pieni viive vaihdoksen aikana kesti yli kolme tuntia, kunnes soitin tuohon numeroon. Viiveen kesto oli kuulemma 5 minuuttia ja kaikki näytti olevan kunnossa, kunnes asiakaspalvelija otti yhteyttä tekniseen tukeen ja sieltä löytyi yllätys yllätys jokin vika. Vitutti vaan kun tämä asiakaspalvelija kyseli kaikkea typerää alkuun, tyyliin kuin en osaisi sim-korttia vaihtaa. Vielä kaiken päälle jysely alkoi muutaman minuutin jonotuksen jälkeen. Stana! Mutta pointti oli se että jostain sun on sinne soitettava.

Mulla oli Radiolinja ja sen piti vaihtuu Soneraan eilen 5.1 klo:17:58. No Radiolinja katkes ja vaihdoin liittymää, soitin muutaman kerran asiakaspalveluun ja yli 20 tunnin odotuksen jälkeen se rupes pelittämään. Sain sentään kitistyä puolen vuoden ilmaset kuukausimaksut. :jahas:

Originally posted by Hapero
Sain sentään kitistyä puolen vuoden ilmaset kuukausimaksut. :jahas:

No voi perk...! Miksen hokannut samaa? :wall: No joka tapauksessa sonera mäkeen ja tilalle RL, oli sen verran parempi vaihtoehto, että kannatti taas vaihteeksi vaihtaa.

Tilasinpa itsekin Soneran liittymän 24.12.2003 netin kautta. Sain 7.1.2004 kello 9:50 viestin Soneralta, että liittymä vaihtuu tunnin kuluttua, jolloin uusi SIM-kortti pitäisi vaihtaa puhelimeen. Muuten kiva juttu, mutta sitä ***tanan SIM-korttia ei ole edes tullu vielä postista! No sitten tunnin kuluttua edes tämä vanha liittymä ei toiminu, joten tässä sitä nyt ollaan ilman puhelinta. Laitoin kyllä palautetta Soneran asiakaspalveluun Soneran sivuilta ja vaadin hyvitystä. Saapa nähdä mitä ne meinaa...

Vähän vastaavanlainen juttu kävi kaverilla muutamia päiviä sitten, joka vaihtoi myös Saunalahden liittymää Soneraksi. SIM-kortti kyllä tuli, mutta kun tuli aika vaihtaa uusi SIM-kortti puhelimeen, niin uusi liittymä ei toiminutkaan. No kaveri soitti sitten mun puhelimella Soneran asiakaspalveluun ja he epäilivät, että SIM-kortti on rikki ja ehdottivat, että jos hän kävisi vaihtamassa uuden SIM-kortin. No kortti vaihdettiin uuteen ja jälleen sama juttu. Liittymä ei toimi. Uusi soitto Soneran asiakaspalveluun ja pitkän tovin jälkeen vasta selvisi, että siellä oli joku uusi työntekijä, joka oli laittanu asetukset päin ***tua...

Ei muuta ku hurraa-huutoja...:worship:

Originally posted by terssi
selvisi, että siellä oli joku uusi työntekijä, joka oli laittanu asetukset päin ***tua...

Tätäköhän se "tekniset ongelmat joita en osaa teille selittää"-lausahdus minun kanssa jutelleelta asiakasneuvojalta sitten tarkoitti?

Originally posted by Krusifiksi
Tätäköhän se "tekniset ongelmat joita en osaa teille selittää"-lausahdus minun kanssa jutelleelta asiakasneuvojalta sitten tarkoitti?

Heh heh, hyvinkin mahtollista:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom