Ongelmia dieetillä? Ei enää...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joona
  • Aloitettu Aloitettu
Tohon ihan ekaan mun on pakko kommentoida vähän. Suomessa on tota koneellisesti erotettua kananlihaa muunmuassa kanajauhelihassa, tai tarkemmin sanoen kanajauheliha on sitä, jauhettuna. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että kanan jauheliha on ihoa, suoli, huonointa lihaa, ja suurin yksittäinen osa sitä on koneellisesti erotetut kanan persereiät. Tämä ei ole vittuilua, vaan täyttä totta, kebablihassa on aika paljon samoja aineita. Kebabia syön itsekin, mutta kanan jauhelihaa en.

Ei olekaan pitkään aikaan tullu yökkäiltyä näin paljon. Ja kuitenkin en malttanut olla lukematta koko juttua...

"...If you've ever smelled a can of dog food, it's just like that. Only imagine you are opening the can while your head is wedged in a horse's ass..."

"...Don't worry, I checked the ingredients before I tasted it. "Smoker's lung" was not on there..."
full_can_branded.jpg

:lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2:

Mitä tuohon jauheliha hommaan tulee niin mä oon kanssa kuullut juttuja luotettavista lähteistä, että jos kaikille näytettäisiin miten esim. Saarioisten pikaruuat tehdään niin kukaan ei koskisi niihin pitkällä tikullakaan :)

Gyaahaahaahaahaaa :lol2: :lol2:
Hajoilen ihan jatkuvasti kaverin uskomattomiin juttuihin ja lipevään kieleen:D
Natto -volume oli aivan huippu :D

edit

"Actually, the little pile inside looked kinda like baked beans. It also smelled kinda like baked beans. If they were baked in the filthy heat of Satan's asshole."" :lol2:

juu, tiedän aika tarkkaan monien ruoka-aineiden koostúmuksen, siksi suosin fileitä ja itse thetyä ruokaa. Ei ällötä, mutta tuore ruoka terveellisempää.

Nuo sivut olivat kyllä huiput, mahtavaa läppää.

Aamiainen siirtyköön, eipä tässä nälkä ollutkaan... :rolleyes:

Juu mäkin sain joskus nuorempana tietää kaupan einesten oikeesta sisällöstä niin kyllä on sen jälkeen jääneetkiin sinne kauppaan :urjo:

Päivän ekat naurut :lol2:

Ei oo worksafe-sivusto, repeilen niin paljon et asiakkaat kattelee kummissaan :D

"Then there was the "white" wine. This one's aroma was slightly more earthy. Do you know that smell of grass right after it's cut? That's nice. I was just making chit-chat, because this smelled like rotten eggs tucked into the anus of a dead cat. "

Tuon veijarin pitäisi saada testattavaksi sekä perisuomalainen mämmi että ruotsalaisten herkku surströmming...

Tulipahan hyvät naurut.

Jossain lihapiirakkapakkauksessa luki ravintosisällössä jotain tämäntapaista:

9% lihaa ja lihaan verrattavissa olevia aineita.

Lihaan verrattavissa oleva aine? Lienee synonyymi teurasjätteille. Pitäisi lukea näin:

9% lihaa, Nahkaa, rustoja, luidenpalasia, jänteitä, silpoutuneita sekalaisia sisälmyksiä, esinahkojen jämiä, silputtuihin elukoihin jääneitä oksennuksen, kusen ja paskan jäämiä. Tarjoiluehdotus.

Pulla sanoi:
Mitä tuohon jauheliha hommaan tulee niin mä oon kanssa kuullut juttuja luotettavista lähteistä, että jos kaikille näytettäisiin miten esim. Saarioisten pikaruuat tehdään niin kukaan ei koskisi niihin pitkällä tikullakaan :)

Niin joo vois olla. Jotku on lopettanu niiden jauhelihapihvien lihapullien jne syönnin kun tietää mitä lihaa nekin on. Ne on ne kaikista viimesimmät rippeet mitä siitä elukasta saadaan irti. Kaikki luut ja muut heitetään semmoseen "linkoon" missä vatkautuu niistä kaikki lihan rippeetki irti. Ne on just niitä kaikkia silmänympärysten lihoja ja muita vastaavia. :kuola: :offtopic:

Hyi helv... Oonhan mä noita tarinoita kuullut mutta kiitos muistutuksesta - nyt loppuu jauhelihojen syönti, en myöskään osta valmisruokia edes pahimmassa kiiressä. Olen ennemmin joko syömättä tai syön kynsiäni. Kokoliha kunniaan. :)

vmv sanoi:
Tulipahan hyvät naurut.

Jossain lihapiirakkapakkauksessa luki ravintosisällössä jotain tämäntapaista:

9% lihaa ja lihaan verrattavissa olevia aineita.

Lihaan verrattavissa oleva aine? Lienee synonyymi teurasjätteille. Pitäisi lukea näin:

9% lihaa, Nahkaa, rustoja, luidenpalasia, jänteitä, silpoutuneita sekalaisia sisälmyksiä, esinahkojen jämiä, silputtuihin elukoihin jääneitä oksennuksen, kusen ja paskan jäämiä. Tarjoiluehdotus.
Ostin eilen CM:sta jotain Oolannin jauhelihapötkylöitä, joissa on raaka-aineena eläinperäinen proteiini. Nam.

MerZi sanoi:
Hyi helv... Oonhan mä noita tarinoita kuullut mutta kiitos muistutuksesta - nyt loppuu jauhelihojen syönti, en myöskään osta valmisruokia edes pahimmassa kiiressä. Olen ennemmin joko syömättä tai syön kynsiäni. Kokoliha kunniaan. :)

No mitä niitä turhaa lopettamaan kun on ennenkin syöny. Kerta niillä maha täyttyy niin mikäs niissä on vikana. ;)

RRKalle sanoi:
Haiseeko se surströmming oikeesti niin pahalle kun sanotaan? Kuullut tosi hurjia juttuja sen tuoksusta.
Haisee. Ruåtsissa kaverit ylipuhuivat maistamaan kyseistä kansallisherkkua pikkujouluissa. Hieman epäilytti, kun käskettiin mennä avaamaan purkki ja maistelemaan parvekkeelle (ja jättämään purkki sinne). Tottakai maistoin, mutta mädäntyneelle kalalle "herkku" haisi :urjo:

McDonin kananuggetit on kaiketi myös aika rikasta ravintoa, mikäli Morgan Spurlockiin on uskomista. Kyllä niitä silti tulee toisinaan syötyä. Rintafile on tosin vähän parempaa.

Ruokaa se hitto on vaan... Massu tulee täyteen ja ennenkin on maistunut hyvälle niin ei jaksa alkaa jännittämään moisesta.

Back
Ylös Bottom