Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Pulla sanoi:Mitä tuohon jauheliha hommaan tulee niin mä oon kanssa kuullut juttuja luotettavista lähteistä, että jos kaikille näytettäisiin miten esim. Saarioisten pikaruuat tehdään niin kukaan ei koskisi niihin pitkällä tikullakaan![]()

Ostin eilen CM:sta jotain Oolannin jauhelihapötkylöitä, joissa on raaka-aineena eläinperäinen proteiini. Nam.vmv sanoi:Tulipahan hyvät naurut.
Jossain lihapiirakkapakkauksessa luki ravintosisällössä jotain tämäntapaista:
9% lihaa ja lihaan verrattavissa olevia aineita.
Lihaan verrattavissa oleva aine? Lienee synonyymi teurasjätteille. Pitäisi lukea näin:
9% lihaa, Nahkaa, rustoja, luidenpalasia, jänteitä, silpoutuneita sekalaisia sisälmyksiä, esinahkojen jämiä, silputtuihin elukoihin jääneitä oksennuksen, kusen ja paskan jäämiä. Tarjoiluehdotus.
MerZi sanoi:Hyi helv... Oonhan mä noita tarinoita kuullut mutta kiitos muistutuksesta - nyt loppuu jauhelihojen syönti, en myöskään osta valmisruokia edes pahimmassa kiiressä. Olen ennemmin joko syömättä tai syön kynsiäni. Kokoliha kunniaan.![]()
Haisee. Ruåtsissa kaverit ylipuhuivat maistamaan kyseistä kansallisherkkua pikkujouluissa. Hieman epäilytti, kun käskettiin mennä avaamaan purkki ja maistelemaan parvekkeelle (ja jättämään purkki sinne). Tottakai maistoin, mutta mädäntyneelle kalalle "herkku" haisi :urjo:RRKalle sanoi:Haiseeko se surströmming oikeesti niin pahalle kun sanotaan? Kuullut tosi hurjia juttuja sen tuoksusta.