Ongelmantynkää peilikuvan kanssa

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ite oon kans alottelija ja sen 65kg, mut vähän aikaa treenattuani ja lueskeltuani tätä foorumia oon alkanu syömää ihan hillittömiä määriä ruokaa ja treenaan sen kolme kertaa viikossa. On aika hassua huomata ettei ole vielä alkanut pötsi kasvaa eikä sen liiemmin lihakset, mutta katotaas sitten vuoden parin päästä. :thumbs:
ps. Onhan se paino kylläkin pari kiloa noussut treenin myötä ja ajattelin alkaa vetää ns. energiasyklejä ja treenisyklejä jos sitten voima lisääntyisi nopeammin...

Itellä juuri tuli vuosi täyteen säännöllistä 5krt viikossa(aina ei ole ollu kivaa :D) mut tästä on hyvä jatkaa :)

Niin kyllähän se peili huonona päivänä näyttää samaa kuvaa jossa olin 30kg kevyempi:( Kaikki muut sanoo että oot kasvanu yms,mutta monesti se suurin ongelma on pään sisällä ja sen takia mittaan itteeni säännöllisesti.

Itellä ongelmana se, että nälkä kasvaa syödessä. Vaikka näkee et kasvaa ja huomaa saavuttaneensa tavoitteita niin silti tulee tunne et oon hernekeppi.

Itellä ongelmana se, että nälkä kasvaa syödessä. Vaikka näkee et kasvaa ja huomaa saavuttaneensa tavoitteita niin silti tulee tunne et oon hernekeppi.
Jonkun sanomaa: "Kehitys loppuu tyytyväisyyteen." :)
Eli oikea asenne tavallaan.

Niin tiedä sitten onko toi ongelma, mut hunona päivänä ja vallasnkin paskan reenin jälkeen pistää vihaks. Ja site kun lähtee vertaa itteensä ''liian'' isoihin tyyppeihin ja tavottelee kärsimättömänä sammaa.:D

Ai että kun elämä tuntuu välillä hymyilevän...

Ei enää peilin kautta tunnukaan kurkkivan se laihaläski veltto narukäsi :)

Viime syksystä taas jaksanut jumppailla, ensin ilman ohjelmaa, sen jälkeen muistinrippeillä vanhasta ohjelmasta ja nyt puolitoista kuukautta SS:llä.

Paino lähti parin kuukauden treenailun jälkeen nousuun, kun tarkistelin vähän ruokailutottumuksia.
Massaa siis tuli lisää 74kg > 83kg, osa tästä tietenkin läskiä.

Pömppömahan alkaessa häiritsemään kokeilin pari viikkoa ketoosia, joka sitten katkesikin melkein viikon hc-yrjötautipaastoon.
Tuloksena paino tipahti vajaassa kolmessa viikossa 83kg > 77kg

Nyt taas pienen tankkailun ja pitempien sarjojen myötä paino noussut melkein 79kg:hen ja lihakset tuntuu huomattavasti tiukemmilta, kuin aikaisemmin.
Löysät nahkat on selvästi ohentuneet ja vatsamakkarakin ohentui ihan silminnähden. Ekat palikatkin alkaa jo pikkuhiljaa erottua :D

Eka kommenttikin herui jo yhdeltä tutulta, kysyi nimittäin olenko käynyt nyt ihan hirveästi salilla, kun näytän noin isolta :hyper:

Jatkossa lisäämään voimaa ja hieman miehistämään tuota nykyisin peilistä tuijottavaa 2D tikkueläintä.

Tätä nyt ei varmaan kukaan usko, mutta reiden ympärys paksuimmasta kohdasta kasvanut syksyn 58cm:stä 62cm:ään ja vyötärö kaventunut 93>89.

Tulipas paljon tikusta asiaa ja mahdollisesti jopa väärään topikkiin :)

alotin salilla käymisen vajaa vuosis sitten ihan vaa kun ei ollu harrastusta ja kotona tylsää mut joo...

painoin 88kg ja 165 pitkä. Oon syöny koko ajan ihan normaalisti (ehkä vähän lisääntynyt) ja paino tippunu 82kg ja pituus 168 sekä joitain lihaksia näkyy vähäsen siellä sun täällä

alan olla tyytyväine mun peilikuvaa mut salilla käymisestä tuli vaa tapa :rock: ja sen se olla pitää:D

Minäkin näytän vieläkin mukamas samalta kuin 15 -vuotiaana :D

Mutta tosiaan, en tiedä miksi, mutta valokuvat kertovat enemmän kuin peili. Näkee itsensä paremmin ulkopuolisen silmin. Näytän omasta mielestäni ihan kelpoiselta jos vaikka joitain kuukausia sitten otettuja kuvia katsoo.

"Kehitys loppuu tyytyväisyyteen". Kyllä. Oikeastaan asiassa kuin asiassa se menee niin. Mutta on silti oltava myös "matkan varrella" tyytyväinen, sillä muutenhan mikään ei motivoisi. On oltava tyytyväinen siihen että on edes "hyvässä vauhdissa" matkalla niihin tuloksiin joihin on menossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom