Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mul toi paino ei oo noussu yhtää vaik vuoden oon käyny salil...voimaa kyl on tullu huomattavasti lisää olin 65kg ja nyt oon 64.4 :D tuntuu et proteiini tulee vaan ulos mikäköhän on pieles??
Sä syöt ihan liian vähän. Kunnolla sitä ruokaa jos haluaa kasvaa:dance: ei tietenkään mitään övereitä mutta kyllä tohon lisäisin aamupalalle vaikka maitorahkaa ja muutama lasi maitoa lisäks. Ja tohon tonnarin kanssa hiilaria esim pari leipää, maitoa, hedelmiä yms. Ja jos syöt vaan yhden lämpimän ruoan päivässä niin kannattaa kyllä vetää kunnon annos, mielellään johonkin väliin toinen ateria jos onnistuu) ja sitten illalta salaatit pois ja proteiinia tilalle. Eli vaikka leipää. Tonnaria/rahkaa. Ja vaikka maitoa. Joku massanlisääjä pari kertaa päivässä välipalojen yhteydessä saattas toimia sulla myös. Ja tosiaan kannattaa tarkkailla että se paino nousee tasaisesti suunnilleen muutaman kilon kuussa. Aina jos paino junnaa ni ongelma on se että syöt liian vähänelikkä aamupal yleensä tummaaleipää ja kahvia seuraavakss välipala tonnarii tai jtn
päivällinen lämmin ruoka ja sit treeni ja protskut saattaa vaihdella toi treeni kohta välil kaks kertaa päiväs ja niin pois päin mutta jatketaan.... sit taas jtn leipää ja illal jtn kevyttä esim salattii tai banaanii siin ne oli saattaa vähän vaihella mut tos noin normaalisti mitä syön
Voi se lihas kasvaa vaikkei paino nousis. Varsinkin aloittelijalla se on hyvinkin mahdollista. Järkevällä kalorien ajoituksella se voi olla kokeneemmallekkin mahdollista, mutta HYVIN hidasta.
Häh?!? Jos lihasmassa lisääntyy, niin paino nousee! Eli... jos paino EI nouse --> lihas EI kasva.
Uskoisin Weakin tuossa ylempänä tarkoittaneen sitä, että aloittelijan (erityisesti ylipainoisen aloittelijan) on mahdollista samanaikaisesti polttaa läskiä ja kasvattaa lihasta. ELI: läski palaa --> paino putoaa, samaan aikaan kehittyy lihasta --> paino nousee. Kokonaispainon muutos = +-0.
ai kaikille tullut joku 30+ painoo ku reenailee ja syö, mä kun ajattelin et alkaisin reenaa et laihun nyt 140kg jos siihen +30 ni ei
Miksei sitä rasvanpolttamisnopeutta voi tarkoituksella pitää hitaana? Sitä helpommin se lihas kasvaa samalla, mitä hitaammin se rasva siellä palaa ;)Totta... kunhan tosiaan nuo molemmat kriteerit aloittelija ja ylipainoinen täyttyvät.
Mutta silloinkin kun ylipainoisen aloittelijan rasva palaa JA lihas kasvaa, niin painon suunnan tulee olla alaspäin. Lihaskasvu ei kuitenkaan ole niin nopeaa kuin rasvan palaminen... tai ei ainakaan pitäisi rasvaa polttaessa olla. Eli yritän sanoa, että ei pidä tuudittautua siihen uskoon, että jos paino ei laske niin se tarkoittais yhtä nopeaa rasvan palamista kuin lihaskasvua :D
joo kyllä ylipainoisille alottelijoille on kymmenen kertaa helpompaa hankkia lihakset kuin niille 50 kg kukkakepeille. Oon nähny monen monta tapausta jossa ylipainoinen jätkä vetää vähän aikaa punttia, lihaksia ei sen kummemmin läskin alta huomaa, mutta sitten kun laihduttaa niin järkytys on suuri kun alta kuoriutuu 2x mun kokonen jätkä :d sieltä 50 kilon hujakoilta kun alottaa niin pitää ensin tehdä itsestään se lievästi ylipainoinen jätkä kunnes vasta päästään laihduttamaan ja sittenkin lihasta on paljon vähemmän kuin vähän pulskemmasta kunnosta aloittaneelta :p
edit. älkää kukaan vetäkö herneitä nenään mutta eri mieltä saa(ja pitää) olla
edit. 2 :d ja se vielä että ylipainoisilla on imo jo lähtiessä paljon enemmän lihasmassaa kuin kukkakepeillä.