Ongelmaa :(

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joo siis elikkäs ollaan kaverin kaa alettu käymää salil about 3kk sitte [rakastan kyseistä harrastusta by the way:thumbs:] hyvin on lähteny käyntii ainaki niin kuvittelen, voimaa on tullut lisää aika paljon ottaen huomioon lähtökohdat jotka olivat aika säälittävät, nyt on mulla ongelmana että ei meinaa massaa tulla millään lisää, juu tiedän että jengi aikoo sanoo "syöt vaan niin perkeleesti niin kyl se siitä" mut ei se auta, syön nykyään ainakin omasta mielestäni aivan vitusti enkä harrasta muuta liikuntaakaan kuin salilla käynti eli kulutus ei tosiaankaan ole mikään huikea...mites nämä massanlisääjät esim FAST:in mass? voisko olla apua?

Listaa tähän päivän ruokailut, painosi, pituutesi ja ikäsi. Sen jälkeen on helpompi auttaa.

Mitä Fastin massiin (tai muiden valmistijien) tulee, toimivat ne ravintolisänä (extra kaloreina) vallan mainiosti, mutta ei todellakaan ole tarpeellisia jos syödään oikein.

Joten listaa tähän, veikkaan että on ruokailu taas ihan retuperällä.

Kello 05:05 ja päivän "syön helvetisti, mutta massaa ei tule" -kyssäri postattu.
Postauksesta puuttu vielä lähes kaikki oleellinen tieto. Varmasti sais parempia vastauksia, jos ite panostais vähän kysymykseen. Esim. kasvuiässä sitä massaa ei tule yhtä nopeesti kun 3-kymppisenä, pidemmällä voi kestää kauemmin saada lisää massaa ja vaaditaan enemmän kaloreita jne.

Selvität peruskulutuksen, lasket päivittäiset kalorit ja syöt enemmän.

no siis, oon 20vee, jotain 180cm pitkä, painoa huikeat 65-70kg.
mulla on aina ollu nopee aineenvaihdunta, voin syödä mitä vain eikä paino nouse vaikke en tekis muuta ku makaan sohvalla :s
päivän syömisistä, unirytmi on päin vittua joten varsinaisesti en voi sanoa mikä on aamupala ym, eikä minulla ole mitään säännöllistä ruokailua, syön ku siltä tuntuu, päivässä tulee vedettyä tollane kolmen paketti noita kanan koipireisisysteemejä, nuudeleita iso pussillinen ja puoli purkkia raejuustoa, lisäksi salin jälkeen palkkari, lisäksi aika usein sorrun juomaan pullon kolaa päivässä myös, kolaholisti kun olen...varsinki nyt kun oon jättäny dokaamisen vähemmälle niin tekee mieli korvata se jollain :p
lisäksi olen aika herkkuperse eli aika usein tulee jotain mättöä vedettyä, parikertaa viikossa ainaki

no siis, oon 20vee, jotain 180cm pitkä, painoa huikeat 65-70kg.
mulla on aina ollu nopee aineenvaihdunta, voin syödä mitä vain eikä paino nouse vaikke en tekis muuta ku makaan sohvalla :s
päivän syömisistä, unirytmi on päin vittua joten varsinaisesti en voi sanoa mikä on aamupala ym, eikä minulla ole mitään säännöllistä ruokailua, syön ku siltä tuntuu, päivässä tulee vedettyä tollane kolmen paketti noita kanan koipireisisysteemejä, nuudeleita iso pussillinen ja puoli purkkia raejuustoa, lisäksi salin jälkeen palkkari, lisäksi aika usein sorrun juomaan pullon kolaa päivässä myös, kolaholisti kun olen...varsinki nyt kun oon jättäny dokaamisen vähemmälle niin tekee mieli korvata se jollain :p
lisäksi olen aika herkkuperse eli aika usein tulee jotain mättöä vedettyä, parikertaa viikossa ainaki
nopea aineenvaihdunta on myytti, johon ei kannata uskoa. laita esimerkki vaikkapa viime salipäivän ruokailuistasi

e: mitäköhän minä taas.. kuumehouruissani tässä selitän :D mutta parhaat tulokset saisit varmasti syömällä ainakin viisi ateriaa päivässä, noin kolmen tunnin välein. kannattaa myös pitää karkkipäivää, niinkuin pienenä.

voin syödä mitä vain eikä paino nouse vaikke en tekis muuta ku makaan sohvalla
Et voi, et vain ole kokeillut syödä tarpeeksi.

en voi sanoa mikä on aamupala ym, eikä minulla ole mitään säännöllistä ruokailua, syön ku siltä tuntuu, päivässä tulee vedettyä tollane kolmen paketti noita kanan koipireisisysteemejä, nuudeleita iso pussillinen ja puoli purkkia raejuustoa, lisäksi salin jälkeen palkkari, lisäksi aika usein sorrun juomaan pullon kolaa päivässä myös, kolaholisti kun olen...varsinki nyt kun oon jättäny dokaamisen vähemmälle niin tekee mieli korvata se jollain :p
Syöt aivan liian vähän ja aivan päin persettä. Enemmän proteiinia, vähemmän hiilareita. Ruokailut 2-3 tunnin välein, useita kertoja päivässä. Säännöllisyyttä mukaan toimintaan. Kukaan ei ole ns. suora-suoli, et edes sinä. Kyllä sitä painoa tulee kunhan vain opettelet sen syömisen jalon taidon.

loggaisin johonkin ilmaiseen laskuriin kaikki mitä syöt viikon aikana niin ei tarvi arvuutella. sitten muokata johonkin suuntaan. epäsäännöllisellä syömisellä tulee yleensä epäsäännöllisiä tuloksia. unirytmi ja lepo ovat myös ihan olennaisia juttuja. miten ylipäätään treenaat? itse keskittyisin vain nousujohteisesti lisäämään painoja tankoon harjoituksesta toiseen. onse kumma ellei massa tartu jos lisäät kyykkyyn 80kg rautaa tai penkkiin 60kg

loggaisin johonkin ilmaiseen laskuriin kaikki mitä syöt viikon aikana niin ei tarvi arvuutella. sitten muokata johonkin suuntaan. epäsäännöllisellä syömisellä tulee yleensä epäsäännöllisiä tuloksia. unirytmi ja lepo ovat myös ihan olennaisia juttuja. miten ylipäätään treenaat? itse keskittyisin vain nousujohteisesti lisäämään painoja tankoon harjoituksesta toiseen. onse kumma ellei massa tartu jos lisäät kyykkyyn 80kg rautaa tai penkkiin 60kg

Ei ne lihakset pahemmin kasva vaikka lisäisit siihen penkkiin ja kyykkyn kuinka painoa, jos et syö yli kulutuksen.

unirytmi on päin vittua joten varsinaisesti en voi sanoa mikä on aamupala ym, eikä minulla ole mitään säännöllistä ruokailua, syön ku siltä tuntuu
Miten voit edes väittää syöväsi tarpeeksi jos et tiedä mikä aamupalasi eli päivän tärkein ateria milloinkin on?! :wtf:

...joten varsinaisesti en voi sanoa mikä on aamupala ym, eikä minulla ole mitään säännöllistä ruokailua, syön ku siltä tuntuu....

Tossahan se vika on. Normaali, ei lihava, ihminen ei liho eli kasva, jos ei syö enemmän kuin miltä tuntuu. Ja koska sulla ei ole paino-ongelmaa se että syöt silloin kun siltä tuntuu ei todellakaan riitä.

Niinku ylempänä sanottiin, panet leporytmin kuntoon ja alat syömään säännöllisesti kahden, maksimissaan kolmen tunnin välein. Ja käytät laskuria (esim www.kiloklubi.fi) ja pidät huolen että saat about 3000 kaloria päivässä ja parisataa grammaa proteiinia päivässä. Ja huom! millään kokiksen paskoilla et niitä kaloreita ota vaan oikealla ruualla.

Tule sanomaan kolmen kuukauden päästä jos paino ei ole noussut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kiitos avuista, kait sitte pitää vaan koittaa syödä enemmän vaikka tuntuukin usein ettei vaan tee mieli syödä yhtään muruakaan enempää, ja varmasti syön yli kulutukseni koska en tosiaan muuta liikuntaa kuin sali harrasta, salikin sattuu olemaan kadun toisella puolella kotoa niin ei sinnekkään ole pitkä matka kävellä

kiitos avuista, kait sitte pitää vaan koittaa syödä enemmän vaikka tuntuukin usein ettei vaan tee mieli syödä yhtään muruakaan enempää, ja varmasti syön yli kulutukseni koska en tosiaan muuta liikuntaa kuin sali harrasta, salikin sattuu olemaan kadun toisella puolella kotoa niin ei sinnekkään ole pitkä matka kävellä

No varmasti et syö jos paino ei kerran nouse.

Eli kyselisin vähän tämmösestä onglemasta, että voiko tankkausjuoma jauhe aiheuttaa kovan ripulin? Ostin viime viikon torstaina FINNMAX:in Energiamax glukoosipolymeerivalmisteen. Käytin ohjeen ja painoni mukaan, torstaina otin puoli desiä jauhetta 4 desiin vettä ja saman perjantaina. Perjantai iltana tuli sitten ensimmäiset annokset ja tämä jatkui sunnuntaihin asti, maanantaina vasta helpotti! Otin tätä jauhetta, koska oli koko viikonlopun kestävät uintikisat ja lajien väleissä istuin sitten pöntöllä, ei tämä onneksi uintiin ja energisyyteen vaikuttanut! eli mahtoiko olla jauheen vika vai oliko bakteeri peräinen ripuli?
Kykeneekö suuri hiilarin määrä pistämään vatsan sekaisin? :O

Millasiaha massoja ketjun alottaja on kuvitellu saavansa kolmessa kuukaudessa? Niin lyhyessä ajassa ei hirveen isoja massoja voi saada mitenkään. Kärsivällisyyttä vaa, kyllä ne lihakset kasvaa ajan kanssa.

Eli kyselisin vähän tämmösestä onglemasta, että voiko tankkausjuoma jauhe aiheuttaa kovan ripulin? Ostin viime viikon torstaina FINNMAX:in Energiamax glukoosipolymeerivalmisteen. Käytin ohjeen ja painoni mukaan, torstaina otin puoli desiä jauhetta 4 desiin vettä ja saman perjantaina. Perjantai iltana tuli sitten ensimmäiset annokset ja tämä jatkui sunnuntaihin asti, maanantaina vasta helpotti! Otin tätä jauhetta, koska oli koko viikonlopun kestävät uintikisat ja lajien väleissä istuin sitten pöntöllä, ei tämä onneksi uintiin ja energisyyteen vaikuttanut! eli mahtoiko olla jauheen vika vai oliko bakteeri peräinen ripuli?
Kykeneekö suuri hiilarin määrä pistämään vatsan sekaisin? :O

itel tuli aina isommissa kisoissa lajien välis kans löysää ja kunnol... jännäpaskaks sen ite sit vaan päättelin;) ja uinti oli mullaki lajina

Pitäis varmaan laittaa tonne ravinto puolelle, mut tämä nyt on auki tässä ja täällä on puhuttu ravinnosta. :offtopic:
katoin tuolta kalorilaskurista kuinka paljon voin syödä tänään ilman että lihon tai laihdun ja vastaus on 3515 kcal, normaalisti siinä 3100kcal paikkeilla. Pystyisikö joku tekemään päivän safkat mulle, siten että toi lihaskin rupeis tarttumaan tähän ruotoon??
Tämän kysyn vain siksi, että penkki tulos on jäänyt junnaa paikoilleen (85kg). Kokeilin 90kg, mutta tuntu yhtä raskaalta kuin kuukausi sitten. Ei varmaan muu auta kuin :puntti:

Pitäis varmaan laittaa tonne ravinto puolelle, mut tämä nyt on auki tässä ja täällä on puhuttu ravinnosta. :offtopic:
katoin tuolta kalorilaskurista kuinka paljon voin syödä tänään ilman että lihon tai laihdun ja vastaus on 3515 kcal, normaalisti siinä 3100kcal paikkeilla. Pystyisikö joku tekemään päivän safkat mulle, siten että toi lihaskin rupeis tarttumaan tähän ruotoon??
Tämän kysyn vain siksi, että penkki tulos on jäänyt junnaa paikoilleen (85kg). Kokeilin 90kg, mutta tuntu yhtä raskaalta kuin kuukausi sitten. Ei varmaan muu auta kuin :puntti:
pena kyl nousee vaikka olisit 1000kcal miinuksella et sillee.. ja ei vaadi paljoa et ite teet päivän ruokalistan, pikku hiljaa nostat kaloreita ja katsot sitä puntaria et pitääkö kaloreita laskea vai nostaa.. aika vaikee ja vittumaista alkaa väsää ruokailuja ku ei tiedä susta mitää tietoja jne.:piis:

Tässä pomminvarma tapa saada painoa.. Toimi ainakin itselläni kuin junan vessa: Treenasin kultaisella kuusikolla reilu kolme kuukautta (ikinä en jättänyt treenejä väliin ja treenasin puhtaasti etc.) Käytän ufs r3 palautusjuomaa (joka treenin jälkeen n.80g) , yksi paukku päivässä Evolution Mass weight gaineria ( noin 100g) plus kreatiini. Kolme kertaa päivässä lämmin ruoka sekä välipaloja väh.2 tunnin välein (ehramm maitorahkaa noin 2-3 purkkia päivässä) :kuola:

Olen vielä G6 jälkeen treenaillut 2 jakosella kuukauden päivät ja painoa tullut noin 8-9 kiloa lisää, eikä rasvatkaan näytä nousseen eli kai se sitten lihasta on ellei nyt hirveesti nesteitä ole kertynyt :D
Eli ellei tuo toimi sinulla niin mene lääkärin vastaanotolle ja vauhdilla.

tsemppi reeneihin ja toivottavasti lähtee puntari nousuun.:thumbs:

pena kyl nousee vaikka olisit 1000kcal miinuksella et sillee.. ja ei vaadi paljoa et ite teet päivän ruokalistan, pikku hiljaa nostat kaloreita ja katsot sitä puntaria et pitääkö kaloreita laskea vai nostaa.. aika vaikee ja vittumaista alkaa väsää ruokailuja ku ei tiedä susta mitää tietoja jne.:piis:

Penkki on kyllä juuri se liike missä se tulos nousee yleensä kun painokin.

sen verran lisään vielä, et hauiskäännössä painot on nousut 5 kilolla ja pystypunnerruksessa 10 kilolla. Tänään nostin penkissä sarjapainoja 5x5 70kg ennen oli 5x5 60-65kg. On se kumma juttu jollei joulukuun lopulla nouse 90kg :wtf:

Back
Ylös Bottom