Ongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karelin
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Morjenstas.

Ensimmäinen viesti tänne pitkän taustailun jälkeen..

Eli ongelmana on penkin tuloskunnon pysyminen samassa jo kolmatta vuotta ja alkaa jo hivenen rasittaa tuo jumiutuminen tohon 155kg:n tulokseen. Ja täältä toivottaisiin pientä ihmettä/vinkkiä tuon maagisen rajan (minulle) ylittämiseen.

Elikkäs treenaan omalla sovelluksella tosta WSB:sta ja kyykky/veto kyllä menevät eteenpäin mutta penkki ei niin millään. Itse oletin joku aika sitten että ojentajissa vika kun kerran rinnalta lähtee ihan hyvin... Panostin ojentajiin ja nyt sitten teen kapeessa penkissä 155kg:lla kanssa ykkösen mutten leveellä otteella saa 160kg.. eli missä ongelma? Itse ymmärtäisin että loppuojennuksessa enemmänkin vikaa ja lääkkeeksi ajatellut lattiapenkkiin panostamisen...?

Treenivuosia on tullut jo jokunen ja on opittu että kärsivällisellä/pitkäjänteisellä työllä ne tulokset nousee, mut ei näytä penkissä mun kohdalla toimivan tuokaan sääntö.

Vinkkejä kaivattaisiin.

Paina sörtsiä ja valitse yksi sadoista threadeista, joita tästä aiheesta on kirjoitettu

Hm, koska Karelin ei löytänyt itse searchilla mitään (hänhän toki kävi katsomassa searchin läpi ennen ensimäisen viestin kirjoittamista, koska niin neuvotaan palstan tervetuloa- sivulla), niin tässä sitten ne valmiina haettuina:

- Miten saan penkkituloksen nousuun?
- Kikkoja penkkituloksen nostamiseen
- Penkkitulos jumissa täälläkin
- Vinkkejä penkkipunnerrukseen

heh..

Huolimaton minä.

Kiitoksia vaivaa nähneelle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom