Ongelma mIRCin kanssa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu

NP

VIP
Kaupunki
Helsinki
Tänään noin klo 20 minun piti päivittää mirccini 6.14 versioon ja NoNameScript myöskin. Kun olin päivittänyt, yritin connectaa takaisin. Ei onnistu. Nyt pukkaa ihmeviestiä.

(21:23:40) * Connecting to irc.quakenet.org (6667)
(21:23:40) * Unable to connect to server (Connection refused)

Kokoajan tuota samaa. En usko että onko servereissä nyt jotain vikaa, koska joka servu lykkäsee saman viestin. Helvetin ircit...

Mikä ongelma tuossa on? Enhän mä pääse enää ikinä takaisin pakkiksen chattiin.. :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
voip olla joku hässäkkä tossa nonamescriptissä, että se ei pelitä sulla. ota se poies jos et tarvii välttämättä ja asenna pelkkä mirkki.

Ei auta vaikka ottaisin sen pois. Eli perusmirc ei pelitä, ei sitten mikään. Servun vaihtokaan ei auta.

EDIT: Ei auttanut myöskään palomuurin pois ottaminen käytöstä.

Tuo taas ei toimi koska se valittaa jostain mirc.hlp tiedostosta. Ja muutenkin firc on :down:...

Joutuuko sitä kovon formatoimaan yhden mircin takia?

tuskin kannattaa formatoida kovo, veikkaanpa että ei vaikuta millään lailla. yritä ettiä sellanen servo joka toimii.

Joo.. mullakin oli muistaakseni joskus tollanen ongelma. Ei millään saanu yhteyttä serveriin. Muistaakseni se meni ohi itsestään :)

Kokeile huomenna uudestaan

NP_NG sanoi:
Jooh, se on ollu tossa 6h ilman, ei toimi. Toiv. en joudu formatoimaan kovoa. Ei muukaan auta.

Kaveri asensi 24.3. illalla ton 6.14 version eikä päässyt millekään serverille. Oisko siinä default -asetuksissa jotain vikaa?

wbb sanoi:
Oisko siinä default -asetuksissa jotain vikaa?
Ei mitään tietoa. Yritin katsoa, mutta ei näkynyt mitään poikkeavaa. Varmaan formatointi ainoa keino.. ajatelkaa, mIRCin tähden.. shit happens.

Otin version 6.12 ja ilmoittaa samaa. Kokeilin myös PerseIrkkiä (Bersirc) mutta se ilmoitti tätä:

* Connecting to irc.quakenet.org (6667)
* Disconnected
* Socket is not connected

Olkoot, jos ei kukaan tiedä tähän ongelmaan vastausta, niin minä formatoin kovon.

Älä nyt formatoi, mitä se auttaa?

Mulla teki tota samaa eilen illalla, mutta eipä toiminu koko nettikään mulla muutenkaan.

Meinaan, on niitä ircci softia muitakin kuin mIRC, kuten esim. Virc.

Ja oletko kokeillu mennä muille servereille, ircnet?

Kuulin tämmöistä:

Veikkaisin että sun ylinerokas taloyhtiös on vaa tukkinu sen portin mitä Ircit käyttää tai jotain muuta yhtä uskomattoman tyhmän kuulosta. Eli lähetä haukkumakirje eka ISP:lles ku ei irkki toimi, meinaa se kyllä kuuluu niitten huolehtia.

Mutta mähän päivitin sen mircin vain. Miten toi tohon vaikuttaa?? Bullshit...

metalman sanoi:
no formatois nyt se kovo ihan hupinaan ja kerro sitten meille kun ei toimi
Miksi ei toimisi?

Mitä se formatointi siihen auttaisi? En ymmärrä. Koititko asentaa mirkkiä siten, että se EI säästä vanhoja asetuksia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom