Ongelma: keksiä lahja äärivaativalle ja -tietoiselle naiselle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jissen
  • Aloitettu Aloitettu
Entä jos mistään ei ole pulaa, korkeintaan tilasta? Minä ainakin joudun säännöllisesti kieltäytymään kaikista typeristä tarpeettomista lahjoista, joita sukulaiset yrittävät tyrkyttää, koska ne eivät mahdu kaappeihin enkä niillä mitään tee?

Niin, putkimies/tj. vertaukseni koski vain lahjaan suhtautumista, ei lahjan laatua. En osaa antaa tässä suhteessa lahjavinkkejä, mutta pointtisi on erinomainen: naisella lienee jo kaikkea mitä hän tarvitsee, ja 50-100 euron väliin hän saa hankittua kaiken takuulla itse. Yritän vain sanoa, että lahjan ostaminen ei mielestäni ole mitään "suorittamista", vaan läheisen muistamista. "Äärivaativalla" ei ole mitään oikeutta suhtautua lahjoihin sen nuivemmin kuin tavallisella duunarillakaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
100 eurolla 5 euron stringejä.

Vaikka minulla ei ole mitään hajua henkilöstä, niin sattuisikohan hän olemaan.. 26 vuotias? :)

Minun mielestäni se lahjan AJATUS on juuri siinä, että vaivataan 2 min sitä pääkoppaa / pirautetaan lahjansaajan läheiselle / pyydetään ideoita kaveriporukasta /keskustelufoorumilta niin, että oman budjetin rajoissa onnistuu hankkimaan lahjan, joka todella ilahduttaa vastaanottajaa. Mikään ei vituta niin, kuin turhanpäiväinen "lahjakrääsä".

Jos mitään hyvää lahjaa ei keksi, niin lämpöinen ja sydämestä tuleva onnen toivotus on parempi ratkaisu, kun marketin paperiin kääritty paska.

Eihän ihmisen tartte mikään kermaperse olla, että sille epäsopivan/typerän/suorastaan loukkaavan lahjan onnistuu ajattelematon (huomaa sanavalinta) lahjanostaja hankkimaan.

Nimenomaan.

En tajua, miten siitä alkuperäisestä kysymyksestä joku onnistuu vetämään johtopäätöksen että kyseinen lahjan saaja olisi joku nuivasti käyttäytyvä materialisti. Kysymyshän oli vain siitä, että makuja on monia ja välillä ei voi itse olla ihan varma mikä voisi olla se "kiva" lahja jos vastapuoli ei ole kovin tuttu tai mieltymykset selkeästi tiedossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom