Oneplus one

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huukka
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kellään tietoa, tuleeko 16gb versioita vielä myyntiin? Ei saa nettisivuilta kuin enää 64gb versiota ostettua. Ja tosiaan jos inviteä löytyy uusimpaan niin voin vaikka muutaman euron maksaa!

Minkälaista hintaa pidät invitellä? Voisin tässä varata sen jos hinnasta päästään yksimielisyyteen! Toki myös tuo Opo1 kiinnostaa kunnosta/hinnasta riippuen. Laitatko @MHK vaikka meiliä meikälle niin setvitään? Osoite olisi maka.ksh (ät) gmail.com

Tyydyttäväkuntoinen Opo1 on mpf:lla myynnissä jo 170e hintaan ja alustava ostolupaus siihen on saatu. Opo2 inviteä odottelen vielä, sen saanti on vielä vaiheessa mutta pitäisi tulla koska olen kaksi opo1stä aikanaan tilannut ja listallakin suht korkealla.

Tyydyttäväkuntoinen Opo1 on mpf:lla myynnissä jo 170e hintaan ja alustava ostolupaus siihen on saatu. Opo2 inviteä odottelen vielä, sen saanti on vielä vaiheessa mutta pitäisi tulla koska olen kaksi opo1stä aikanaan tilannut ja listallakin suht korkealla.

Selvä homma, mutta tosiaan jos tuon Opo2 inviten olet halukas myymään etkä ihan mahdotonta hintaa pidä niin olen kiinnostunut ostamaan sen!

1+1 on ollut kyllä paras luuri heittämällä ja eiköhän tuo 1+2 tule testattua kanssa, jos tilaisuus tulee. Kovat on jonot kutsuille...

On ihan turha, täysin lottoa tässä vaiheessa. One+ foorumeilla taitaa olla joku ruinausketju, ehkä sinne alkaa tulemaan koodia joskus.

Joo. Näkyy tulevan tuohonkin ketjuun ruinausviestejä huikeeta tahtia. No, venaillaan josko tulisi taas joku yksittäinen päivä, jollon voi ostaa ilman inviteä.

Mulle tuli muutamia päiviä sitten 24h voimassa oleva invite ja se oli sellainen, ettei voinut muille jakaa. Ehkä jollekkin tutulle sen olisi voinut antaa, mutta varmaan takuuhommien ja muiden kanssa tulee pientä säätöä jos omille nimille ja tunnuksille tilaa ja myy eteenpäin.

Joo invite kakkokselle tuli tänään, mut sen voi lunastaa vaan ykkösen omistaja näköjään.

Ykkönen mulla on mutta sen oon käytettynä ostanu enkä tuolta sivujen kautta. Silti sain kakkosen tilattua invitellä.

Hmm, OnePlus X.

$249

• 5-inch AMOLED display
  • 1080x1920 resolution
  • 3GB of memory
  • 13MP back-facing camera and a 7.6MP front-facing one
  • microSD slot
  • expandable storage up to 128GB
  • Snapdragon 801 processor (18kk sitten high-end luureissa)

Laadukkaan näköinen ainakin on......... ei ihan näytä $249 puhelimelta. :D

http://www.theverge.com/2015/10/29/9623020/oneplus-x-smartphone-hands-on-price-specs
https://oneplus.net/fi/x

20151025-one-plus-x-hands-on-18.0.jpg 20151025-one-plus-x-hands-on-9.0.jpg hero-x-middle.jpg intro-img-craftsmanship.jpg intro-img-crafts-ceramic.jpg intro-img-conectivity.jpg

Just, en tajunnu edes tuosta kuvasta, että tuossa on dual SIM tuki. Aika kova lisä.

Reilu 2500mAh akku, se jäi kans pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom