Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen saapui X.
Lievä buyers remorse vielä, vanhalla luurilla pärjäsi paremmin kuin hyvin. Mutta tuleepa nyt koitettua näitä nykymaailman ihmeitä.
Alkanut lagittamaan tämä One, onko kellään kokemuksia 3:sta? Jokos pistäisi tämän entisen vaihtoon.
3 ja 3T saivat sen 9-päivityksen (Pie). Vaimon 3T:ssä lakkasi netti toimimasta tyystin, sekä WLAN että 4G. Onneksi palasi, kun resetoi verkkoasetukset.Ei vaihettukkaan akkua kun menin noutamaan puhelinta huollosta niin ne kertoivat, että se oli lähtenyt päälle ilman mitään ongelmia. Oneplus One lähti silloin päälle samana iltana ja tämän kolmosen tehtyä saman kesti näemmä seuraavaan päivään, että käynnistyi ja alkoi ottaa virtaa vastaan. Nyt kännykkä on entisellään. Täytyy olla joku ohjelmistovika. :D Muistaakseni kännykkä teki päivityksiä aika vastikään.
Tällä hetkellä puhelimen valinta alkaa olemaan loppusuoralla ja finaalissa ovat OnePlus 7T Pro 8+256Gb (599€) ja OnePlus 8 5G 12+256Gb (649€). Kumpi kannattaisi noilla hinnoilla ottaa? 7T Pro:ssa mm. ilmeisesti parempi kamera, mutta tuskin tuo kasin kamerakaan mikään ihan onneton on? Kasin valintaa puoltaisi tietysti se, että tekniikka tietysti on tuoreempaa, varsinkin kun tarkoitus olisi pitää puhelinta nyt sitten ainakin se kolme vuotta. Eniten ehkä tuon kameran lisäksi epäilyttää tuo 5G, kun moni on sanonut, että siitä ei vielä kannata maksaa, kun ei ole mitään tietoa koska sitä pääsee oikeasti hyödyntämään.
Mielipiteitä ja perusteluita kiitos. Perjantaina napsahtaa lomarahat tilille niin silloin olisi tarkoitus lähteä puhelinkaupoille.
Tämä on vain mun mielipide eikä mitään faktaa, mutta pidin 7 prota jonkun 10 kuukautta ja ostin vauhdikkaasti 8 pron kun sen sai. Seiska oli paskin puhelin minkä olen ikinä omistanut. Vihasin sitä joka päivä ja koin joka päivä ostokrapulaa. Suurin ongelma oli se piilossa oleva kamera ja siihen liittyen kasvojen tunnistus. Siis voi pyhä perse, mutta siihen paloi niin vitun lujaa käpy ettei mitään järkeä. Ihan hyvin se toimi joo, mutta se kameran surina alkoi vähitellen vituttaa niin paljon, että teki mieli heittää puhelin seinään joka kerta kun otti sen käteen.Tällä hetkellä puhelimen valinta alkaa olemaan loppusuoralla ja finaalissa ovat OnePlus 7T Pro 8+256Gb (599€) ja OnePlus 8 5G 12+256Gb (649€). Kumpi kannattaisi noilla hinnoilla ottaa? 7T Pro:ssa mm. ilmeisesti parempi kamera, mutta tuskin tuo kasin kamerakaan mikään ihan onneton on? Kasin valintaa puoltaisi tietysti se, että tekniikka tietysti on tuoreempaa, varsinkin kun tarkoitus olisi pitää puhelinta nyt sitten ainakin se kolme vuotta. Eniten ehkä tuon kameran lisäksi epäilyttää tuo 5G, kun moni on sanonut, että siitä ei vielä kannata maksaa, kun ei ole mitään tietoa koska sitä pääsee oikeasti hyödyntämään.
Mielipiteitä ja perusteluita kiitos. Perjantaina napsahtaa lomarahat tilille niin silloin olisi tarkoitus lähteä puhelinkaupoille.
Tämä on vain mun mielipide eikä mitään faktaa, mutta pidin 7 prota jonkun 10 kuukautta ja ostin vauhdikkaasti 8 pron kun sen sai. Seiska oli paskin puhelin minkä olen ikinä omistanut. Vihasin sitä joka päivä ja koin joka päivä ostokrapulaa. Suurin ongelma oli se piilossa oleva kamera ja siihen liittyen kasvojen tunnistus. Siis voi pyhä perse, mutta siihen paloi niin vitun lujaa käpy ettei mitään järkeä. Ihan hyvin se toimi joo, mutta se kameran surina alkoi vähitellen vituttaa niin paljon, että teki mieli heittää puhelin seinään joka kerta kun otti sen käteen.
Nyt on sitten se 8 pro ja olen jälleen onnellinen.