Oneplus one

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huukka
  • Aloitettu Aloitettu
Vois olla seuraava ostos kun Oneplus One on käytetty loppuun. Nyt ~vuosi takana, ihan tyytyväinen olen ollut vaikka välillä oli kaatumisongelmia. Viime aikoina taas pelittänyt normaalisti. Ei enää huvita henk. koht. luuriin laittaa paljon yli 300€ kiinni, töistä kuitenkin saa aina iPhonen. Tai sitten vain päivitän duunipuhelimen 6S:n ja tiputan oman luurin kokonaan pois.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko tuossa One Plus X:ssä paremmat 4G taajuudet, kuin ekassa kapulassa? Itsekin olen ollut tyytyväien nykyiseen vaikka sainkin inviten 2 malliin.

Onko tuossa One Plus X:ssä paremmat 4G taajuudet, kuin ekassa kapulassa? Itsekin olen ollut tyytyväien nykyiseen vaikka sainkin inviten 2 malliin.
Ei löydy ainakaan GSM Arena niin tarkkaa tietoa tuosta OnePlus X 4G modeemista että saisi vastattua.
Eiköhän tieto piakkoin valu.

Toisaalta eikö toi 150/50 4G ole aika peruskauraa nyt, joka on OnePlue One luurissa, eli eiköhän se OnePlus X ole.
Varsinaiset kuuluvuudet yms voi sitten johtua myös rakenteesta jne.
En osaa oikein sanoa onko ne radiot kuinka muuten kehittynyt, että se 4G parempi olisi.

Mutulla sanoisin että kuitenkin useimmiten ne 4G maksimit jää tyyppaamatta paikasta riippuen, joten olettaisin olevan samalla tasolla.

Sain inviten oneplus x:ään, mutta ei perkele onnistu ostaminen. Tulee place orderia painaessa "please check billing address information. Please enter last name. Please enter the street. Please enter the telephone number". Kaikki nuo on kyllä laitettuna.

FFFUUUUUU

edit: jaaha, onnistui kun lisäsi toimitusosoitteen erikseen laskutusosoitteesta. Jännää.

Viimeksi muokattu:
Just, en tajunnu edes tuosta kuvasta, että tuossa on dual SIM tuki. Aika kova lisä.

Reilu 2500mAh akku, se jäi kans pois.

Itellä dual sim puhelin ja vasta sen myötä realisoitu itsestään selvyys että dual sim = about dual akun kulutus.

Saa muuten olla aika erikoiskeissi, luokkaa reissu tai joku, että tota dual sim ominaisuutta pidän päällä :)

Eipä ole tuotakaan tullut ajatelleeksi vaikka niinhän se varmasti on. Kun uus luuri saapui jätin ton vanhan ykkösen ilman simmiä pöydälle enkä sammuttanut niin oli varmaan viikon päällä kun ei ollu simmiä sisällä. Alkais akkukestot olemaan kohdillaan kun keksittäis tohon joku uus kikka.

Ilmestyi kutsu sekä Oneplus Twohon että Oneplus X:ään ja lopulta tuli tuo X tilattua. Toivottavasti ei tule mitään häikkää, tuskaista kikkailla huoltojen kanssa ja lähetellä luuria ympäriinsä.

Nyt tuli kutsua kakkoseen, mutta ei tässä vaiheessa kiinnosta vanha luuri. X olisi kyllä kiiinnostava, mutta tällä One+ politiikalla mä saan varmaan kutsun siihen ensi vappuna. Eli HV koko firmalle.

Itelle tupsahti syyskuussa 24h invite kakkoseen, lokakuussa 72h invite X:ään ja marraskuussa toissapäivänä 72h kutsu taas kakkoseen. Tuolla logiikalla tullu kuukauden välein riippuen tietysti, miten OPO pystyny valmistamaan.

Eilen saapui X. Ensivaikutelmalta ihan jämäkän oloinen kapula, disainiltaan kivan silmäänpistämätön, ei mitään ihmeellisyyksiä mikä on jees. Näyttö on kivan terävä, jossain arvostelussa valitettiin että on kylmäksi säädetty, mutta mun puusilmät ei semmoista huomaa. Tässä ei taida olla automaattista kirkkauden säätöä? Saa nähdä tuleeko semmosta vielä ikävä. Salasanaa kysyy ikävästi aina kun herättää unilta, sais olla joku aikaraja minkä päästä tarvii uudelleen naputtaa, löytyneekö semmosta asetuksista? Samoin kello glance screenissä olis kiva, pitää kattoa löytyiskö jotain appista siihen.
Mitoiltaan aika samaa luokkaa kuin lumia 630, olisko millin kapeampi silikonikuoren kanssa ja inan verran ohuempi.
Kameraa en ole testaillut, mutta ei liene mikään huippu.

Ei tuntuisi tökkivän, niinkuin ei tuolla raudalla pitäisikään. Se hyvä puoli vanhassa hardiksessa on että bugit pitäisi olla kaikki korjattuna. Testailumielessä kokeilin asphalt 8:a, joka ei ihan sulavasti kyllä skulaa, toimiikohan tuo millään raudalla smoothisti?
Tarvii vielä totutella androidiin, jotenkin kaipaa vanhoja kunnon tiiliä joista näki heti onko tullut viestejä/maileja ym. Tuo notifikaatiokeskus on siihen aika kömpelö, joka softa pitää availla melkein erikseen.

Lievä buyers remorse vielä, vanhalla luurilla pärjäsi paremmin kuin hyvin. Mutta tuleepa nyt koitettua näitä nykymaailman ihmeitä.

Nyt tuli kutsua kakkoseen, mutta ei tässä vaiheessa kiinnosta vanha luuri. X olisi kyllä kiiinnostava, mutta tällä One+ politiikalla mä saan varmaan kutsun siihen ensi vappuna. Eli HV koko firmalle.

Itse sain alle viikossa kutsun X:ään kun liityin siihen listalle. En tiedä oliko vain helvetin hyvä tuuri vai onko noita sitten ripeämmin jaossa.

Itse sain alle viikossa kutsun X:ään kun liityin siihen listalle. En tiedä oliko vain helvetin hyvä tuuri vai onko noita sitten ripeämmin jaossa.

Sama täällä, viime keskiviikkona liityin listalle ja sunnuntaina tuli kutsu. OnePlus muuten ilmoitti että OnePlus 2 mallia saa pe-su ilman kutsua, ja ainakin facebookissa vihjaavat että muistakin malleista voi tulla kampanjaa loppuviikosta. Liittyy Black Friday päivään. Meikäläisen säkällä¨käy siten, että jos ostan tuon X:n huomenna, niin sitten perjantaina sitä sais ilman kutsua puoleen hintaan...

Kutsut poistuu ensi yönä ikuisesti OnePlus 2:sta, ja X malli on invite-free parin päivän ajan samasta hetkestä alkaen.

Starting at midnight on December 5, not only will the OnePlus 2 will be invite-free forever ... we're also making the OnePlus X invite-free all day December 5-7.​

https://forums.oneplus.net/threads/...-the-oneplus-2-is-invite-free-forever.415040/
Juuri tilasin OnePlus X:n ja ihmettelin että eikös näissä normaalisti ole jokin kutsusysteemi :D

Kakkos puhelimena oleva galaxy 4mini lentää kyllä heti seinään kun tuo saapuu. Mitään muuta kuin ongelmia ei tuo puhelin ole aiheuttanut.

Äxä saapui. Hyvältä tuo näyttää ja sopii vielä taskuunkin. Sim-korttia en ole vielä saanut sisään sillä vanhassa puhelimessa on micro ja tässä on paikka nanolle.

Kannattaako tuota sim-korttia itse leikkailla sopivaksi? Asun ulkomailla ja tuo tulee olemaan minun ns. Suomi-puhelin mitä käytän kun tulen Suomessa käymään. Elisan liikettä ei siis ole lähellä mistä voisi hakea uuden sopivan kokoisen sim-kortin. Meneekö operaatio helposti pieleen ja sim-kortti käyttökelvottomaksi?

Äxä saapui. Hyvältä tuo näyttää ja sopii vielä taskuunkin. Sim-korttia en ole vielä saanut sisään sillä vanhassa puhelimessa on micro ja tässä on paikka nanolle.

Kannattaako tuota sim-korttia itse leikkailla sopivaksi? Asun ulkomailla ja tuo tulee olemaan minun ns. Suomi-puhelin mitä käytän kun tulen Suomessa käymään. Elisan liikettä ei siis ole lähellä mistä voisi hakea uuden sopivan kokoisen sim-kortin. Meneekö operaatio helposti pieleen ja sim-kortti käyttökelvottomaksi?
Tuskin se kovin pieleen menee. Tsekkaa vaan ohjetta ja videota netistä.

Mun entinen puhelin oli nano ja nykyinen micro, niin asettelin se vaan about kohdalleen ja sillä menty kesästä asti. :D
Miten tää liittyy sun vice versa tilanteeseen, noh vain niin että ei se ole niin justiinsa. Kunhan sitä itse chippiä ei leikkaa, tuskin siinäkään muutama naarmu mitään tekee.

Vasta tuli kännykkään päivitys ja nyt sen jälkeen mobiilidatayhteys on koko ajan katkeillut. Onko muilla vastaavaa vai johtuiskohan jostain muusta syystä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom