Oneplus one

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huukka
  • Aloitettu Aloitettu
On tää nyt osoittautunut virheostoksi. Ihme bugeja, ei vibraa eikä huomioledi toimi. Samsungin kelkkaan takas kun saa jostain s5 sopuhontaan

Noniin, löyty ratkaisu asiaan, tässäpä se lontooksi.

Hey there! Problem solved, doing this:

1) Quiet hours was ON in the quick settings panel, but couldn't deactivate (it was already OFF in Settings!). So, went to Settings → Sound → Quiet hours → ON
2) Then swype the quick settings and OFF with Quiet hours.
3) Bye bye problems up to date.

Hope it helps!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään niitä taas saa ilman kutsua.

Ei oo edellisestä kerrasta tainnu kaikki vieläkään saada omiaan, inviteillä tulee parissa päivässä :(

Parin tunnin sisällä pitäs saapua OPO, mutta suojakalvoja ei ole vielä tullut. Saa nähdä onko näyttö pilalla ennen kuin ehdin edes suojaamaan sitä :D

OnePlus Pre-order

Ei oo edellisestä kerrasta tainnu kaikki vieläkään saada omiaan, inviteillä tulee parissa päivässä :(
Oli ilmeisesti serverin kanssa ongelmia, eikä kaikkia tilauksia saatu käsiteltyä. Nyt on servuja lisätty ja muutenkin tehty jotain muutoksia, ainaki luvattiin että kaikki saavat tällä kertaa. Katteettomia lupauksia on toki helppo tehdä :)

Tulihan se OPO vihdoin :D

Ensivaikutelma puhelimesta erittäin hyvä. Näyttää hyvältä, tuntuu hyvältä, toimii sulavasti. Laturin johto saisi olla reippaasti pidempi, muutenhan tässä on kaikki kunnossa. Täytyy ehkä käydä pienellä kävelyllä ja testata musasoitin+kamera siinä samassa.

Saas nähä kuinka toimii, ainakaan ei ole mahdollisuutta kirjautua omaan profiiliin/ostoskoriin vaan tulee ilmoitus sivua ei voi näyttää. Olisivatkohan saaneet jonkun kiintiön pre-ordereita täyteen ja varmistelevat että pystyvät toimittamaan kaikki? Omani tein jo vajaa viikko sitten. Reipas tunti vielä.

Löytyy kanssa invite, pieni korvaus ja lähtee nopeimmalle. Käy myös paypal kautta.

Loppuviikosta pitäis tulla, sain invitella ohitettua pre-order jonon.
Mä en jotenki ymmärrä miks noita kutsuja pitää myydä; jos ei ite tarvi ni eikö se oo aivan sama sitte antaa pois?
Ku ei siitä nyt kuitenkaan yli 5 euroa varmaan kukaan maksa.

Edit. Ja samaan aikaan ku kirjotin ni joku muu jakoikin mielipiteeni.

Saatana että on hidas tuo oneplussan nettisivu. Olisin pää kolmantena puujalkana ostamassa ton luurin mutta eipä näy pelittävän.

Ilmeisesti tän yhden päivän saa ilman kutsua: https://oneplus.net/blackfriday/
(niin kauan ku tavaraa riittää)

64gbset loppu jo. :/ Kattelin toissapäivänä että jooh… Vanhempainrahat tulee perjantaina… perjantaina on black friday.. :D oneplusoneen laskin että en kerkeä apajille :D

64gbset loppu jo. :/ Kattelin toissapäivänä että jooh… Vanhempainrahat tulee perjantaina… perjantaina on black friday.. :D oneplusoneen laskin että en kerkeä apajille :D
Mis vaihees sanoo et on loppu?

Mulla ainakin anto ostoskoriin pistää? Onpa hölmöä jos se vasta myöhemmin ilmoittaa.

Mis vaihees sanoo et on loppu?

Mulla ainakin anto ostoskoriin pistää? Onpa hölmöä jos se vasta myöhemmin ilmoittaa.

"You can't buy this product" tulle mulla ku yritän lisätä ostoskoriin. Ehkä ne vaan kattoo pärstäkertoimella.

"You can't buy this product" tulle mulla ku yritän lisätä ostoskoriin. Ehkä ne vaan kattoo pärstäkertoimella.
Toimii kyllä täällä. :D Eli kun toi Black Friday sivu nappi ohjaa tänne, ja tuolta toi 64gb black: https://oneplus.net/one

"ONEPLUS ONE SANDSTONE BLACK 64 GB WAS ADDED INTO CART."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom