Oneplus one

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huukka
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oisko kolmas päivä menossa ja tähän on alkanut tottua. Tykkään näytöstä ja koosta, akkukin tuntuu kestävän kivasti verraten edelliseen S4 activeen. Tällä hetkellä vituttaa lähinnä pikkuseikat käyttiksessa, en ole saanut näppäimistöön pilkkua suoraan vaan aina täytyy painaa pistettä pitkään pohjassa. Välilyönnin tuplanapautus ei tuo välilyöntiä ja pistettä vaikka se asetuksista on päällä. 3G forcetusta ei ole, pitää välillä käyttää lentotilassa kun tämä putoaa hsdpa verkosta.

Eikös ne ilmoitukset saa jos vetää vaan toisesta kulmasta alas? Ainaki muissa custom romeissa näin on ja cm:han OPOssakin rullaa. Asetuksista pitäis löytyä myös täppä tolle vaihtoehdolle.

Niinpäs onkin! Ihmettelinkin sitä asetusta.. Akun kesto on muuten hyvä. Olin tottunu 6000mah akkuun vanhassa s3:ssa niin vähän pelotti. Tuo pilkku on vähän ärsyttävä kyllä. Mutta eikö näihin ole ladattavissa eri näppis myös?

Ai.type on erinomainen näppis, kaiken saa räätälöityä just niinkuin haluaa.

Onko tuilla luureilla googlemapsin kanssa pieniä ongelmia? Jostain ihmeen syystä esim. poistuessa rampeilta navigaation mukaisesti vehje luulee että mennäänkin eri reittiä ja laskee turhaan vaihtoehtotodellisuutta. Siinä mielessä ikävää jos rampeilla on heti lisää vaihtoehtoja, ja kone vie jo ihan muualle. Menee aina ne muutamat strategiset sekunnit hukkaan ja pitää olla aika skarppina tai muistissa miten tullaan kääntymään eka käännöksen jälkeen.

Muuten vois ehkä harkita OPO:n ostamista ihan testimielessä, mutta takuujutut saattaa olla kiinaan kinkkisiä.

Miinuksia
- kamera, ei OIS ja sen kyllä huomaa jos on OIS puhelinta käyttänyt. Tärähtää. Toki kun räpsii 10x nopeammin kuvia kuin 920, niin mikäs tässä, eiköhän sieltä yks ainakin onnistu.
- tässä kai on ollut pieniä verkko-ongelmia. Itsellä aika vähän, mutta silloin tällöin data liikkuu hitaasti/ei ollenkaan. Toisaalta ongelmat ovat osuneet yksiin saunalahden ongelmien kanssa.
- 720p 120fps hidastus aika kämästä laadultaan ainakin viimeksi testattuna, mut toki hienoa että se ylipäätään on tässä
- Yle Areenan suorat lähetykset pätki ainakin kun viimeksi kokeilin.
- langaton lataus puuttuu, samoin vedenkesto/pölynkesto
Plussia
- hinta/laatu parasta markkinoilla
- eleet (näyttö sammuksissa mm. taskulamppu piirtämällä V, nuoli niin biisi vaihtuu, tuplanapautus käyntiin)
- nopeus yms.
- akkukesto
- led valon asetukset - pystyy säätämään eri led valon värit esim. face tai whatsapp viesteille yms.
- tuntuu hyvältä ja hienosti suunnitellulta. ei huoleta heittää lattialle (ei sillä että pitäisi, mutta "tuntuma" herättää luottamusta)
- muokattavuus. säädät kerralla kuntoon ja sit on AVOT. kaikki löytyy mistä haluat ja homma toimii.

Siinä jotain. Suosittelen. OIS toivottavasti löytyy sitten parin vuoden päästä jokaisesta huippupuhelimesta.. En muistanut, että kuvat tärähtää näin helposti hehe. Toki siis päivänvalossa yms. ihan jepa. Mut hyvä puhelin. Täytyy kyllä olla hyvä +500e puhelin jos sellaiseen vielä joskus palaan, koska kaikki toimii nopeasti tässäkin.
------
Ei ole ongelmia ollut google mapsin kanssa mulla vielä ainakaan. Ja näppäimistönä käytän switch key:tä. Takuut varmaan on hankalia, mutta tähän hintaan tätä käyttää vähintäänkin huolettomasti.
Ja 9 kutsua pitäis kai tulla, koska 3 puhelinta tilattu.. Omani ollut reilun 1kk, ehkä saatan jopa täällä jakaa jos ne mulle kutsuja antaa joskus jaettavaksi ;)
Niin ja ne, ketkä tämän ostavan, niin yleisesti suosituin combo tais olla diztronic tpu case ja ultimateshieldin lasikalvo lisävarusteiksi.

Ei niitä kutsuja aina tule, niitä arvotaan. Itse ostanut kaksi luuria jo ajat sitten eikä näy invaitteja vieläkään..

Mitäs muita ohjelmia jengi suosii tälle luurille? Itse asensin ai.keyboardin ja aion sen varmaan koejakson jälkeen ostaa. Alkuperäinen kalenteri oli myös paska niin löysin SolCalendar siihen tilalle. Gallerian vaihdoin myös ja QuickPic oli hyvä löytö. Saa luotua kansioita ja voi myös piilottaa niitä, jopa salasanan taakse.

Onkin enemmän noita invaitteja. Heittäkääs mulle lounasrahat (5e) vaikka paypaliin niin irtoaa heti. Tilinumerojuttuja en jaksa jaella. Paypaliin siis voi maksella suoraan kortilla, ei tarvi omaa tiliä.

Kuvankaappaus 2014-9-19 kello 22.32.20.png

Voin kyllä femman maksaa Paypaliin, jos annat vaan mailin. En jaksa oottaa, että kavereille tipahtaa invitejä ku siinä voi mennä kuukaus pari :D

m@mattikataja.com. Xtractille ja ributille varattu 1kapula. Tsekkailen klo24 mitä on ja laitan koodia jos näkyy. Ilmottakaa paypalissa emailinne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom