Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä tulee vähän myöhässä mutta teen osalta kannattaa miettä Sage tea maker:ia (BTM800). Taitaa löytyä Gigantistakin nykyisin hintaan 299€:lla, Se osaa lämmittää veden oikeaan lämpötilaan, laskea teelehdet alas ja nostaa sitten teelehdet uuton jälkeen pois. Kahvin (pour over) kanssa itse olen käyttänyt Harion Power Buono Kettle With Temperature Control vedenkeitintä missä saa myös veden lämpötilan säädettyä asteen tarkkuudella.Eikö vastaavia löydy Suomesta?
Oon nyt pari kertaa sillä yrittänyt saada kahvia. No good. Johtuu ehkä kahvilaaduista. Pitää hakea meidän lähipaahtimosta vastapaahdettua kun sen tiedän olevan hyvää. Tai sitten se paperisuodatin on suodattanut rasvat pois.Aeropressiä oon ehtinyt kerran koittaa: ei onnistunut kovin hyvin. Vaatinee pari harjoitusta.
Oon nyt pari kertaa sillä yrittänyt saada kahvia. No good. Johtuu ehkä kahvilaaduista. Pitää hakea meidän lähipaahtimosta vastapaahdettua kun sen tiedän olevan hyvää. Tai sitten se paperisuodatin on suodattanut rasvat pois.
Mä tilaan englannista, niin noin 5 päivää vanhaa on kun kestää tulla.Ei saa olla liian tuoreita myöskään. Näin sano yksi paahtimon jehu, kun joskus jauhettiin kahvista papukuormaa hakiessa.
Mutta muuten ääni paahtimosta haetulle. Saa tuoretta tavaraa ja vaikka 100 g erissä. Siitä sit maisteleen.
Se on tuorretta se.Mä tilaan englannista, niin noin 5 päivää vanhaa on kun kestää tulla.
Ne kahvit maistuu aivan erilaiselle. Ite pistin varastoon Vertuo keittimen kun kapseli- / konekahvit ei koskaan maistu samalle mitä keittimellä tehty. Olis muuten myynnissä jos joku haluaa ostaa. Nespresso Vertuo.Moccamaster sanoi sopimuksen irti ja nyt pitäisi uusi kahvinkeitin hankkia.
Olen ollut tuohon Moccikseen tyytyväinen.
En ole hifistellyt erikoiskahvipavuilla. Aamukahviaddiktio on kuitenkin voimakas ja herätäkseni juon tummapaahtoista kahvia tuopillisen.
Iltaisin keittelen kahvia ainoastaan silloin harvoin, kun käy vieraita.
Nyt jostain syystä kiinnostaa kahviautomaattikin.
Kenelläkään tutulla ei ole, töissäkin keittävät jollain ammattilaissarjan Moccamaster-tyyppisellä keittimellä.
En pääse maistelemaan noita automaattikahveja oikein missään, enkä siis vertailemaan.
Uusi entistä vastaava Moccamaster maksaa 179 €.
Verkkiksestä katselin, että DeLonghi ja Krups olisivat alle 400 €, joka on toki paljon, mutta vielä sillä tasolla, että hankkimista voi harkita.
Onkohan nuo kahviautomaatit hankalia pitää puhtaana?
Ja suosittelisitteko Moccamaster-tason kahvittelijallekin?