SUPERCARB 1kg -40%

Omituista kommenttia kropastanne?

Ikä
41
Siis liittyen bodaamiseen tai vaikka lihavuuteen / laihuuteen tms..

En ole mielestäni mikään kauhean lihaksikas - ehkä jos vertaa ihan perus leidiin niin sitten, mutta jos katsoo vaikka kilpaurheilijoita (siis vaikka ihan satasen juoksijoita tai kymmenottelijoita) niin jään kyllä huomattavasti jälkeen. Lihaa on kun olen useamman vuoden salilla treenannut mutta on sitä löysää siinä päälläkin.

Niin viikonloppuna kun olin baarissa toppi päällä, eräs mies tuli sanomaan että "ei sulle uskalla tulla puhumaan kun näytät noin lihaksikkaalta" !! :wtf: :hyvä:

Olin vähän että joop joop ja näytin vielä päälle habaa ko kundille ;)

Ja ei muutako tänään taas puntille..

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Pikkujouluaikaan baaritiskillä:
"Näkee, että on tehty muutakin kun toimistolla vastattu puhelimeen"

En oo ihan varma miten tuo pitäs tulkita, mutta menee mielestäni kategoriaan "omituinen kommentti" :)

Äiti: "Niin no, et sinäkään sieltä pienimmästä päästä ole kyllä".

Baarissa: "Tulin jutteleen, kun näytät niin hyväkuntoiselta". - Okei?

Kaveri: "Käytätsä jotain lisäaineita?" -Joo, varmaan aika monia... :D

"Sonnin lihat"

Terveisiä Big Evilille :lol2:

olin automaatil nostamassa rahaa niin 2 sälliä huusivat kovaan ääneen hei!! gladiaattori muija on päässyt vankilasta pois!! teki mieli huutaa et joo varokaa ettei päät irtoa!!!:wtf: kaikenlaista tosiaan olen saanut kuulla..enimmäkseen onnex positiivisia kommentteja!!! :) t.maria

He heh!

Näin serkkuni pitkästä aikaa ja hän tokaisi että: " sä taidat tehä siellä salilla muutakin kun lukea vaan naistenlehtiä!" huh...kiva mielikuva hänellä naisten treeneistä :eek:

Mieheni suusta: toiset ostaa sixbäkin kaupasta mutta meiä mamselli hankkii sen salilta :D

Mä saan nostella aina kaikkee vammasta, varsinkin jos erehtyy käymään äidillä.
Toisaalta mä nostelen töissäkin kaikkea vammasta että saattaa johtua siitäkin :D

Pakko kommentoida tänne.
Kävin keväällä terveydenhoitajalla (miespuolisella) ja hänen kysymyksensä kuului:
-Käytätkö jotain hormoneja? (joo kaikennäköstä ja käyn kerran kuussa salilla treenaamas haukkaria)
Kuulosti melko oudolta, kun ekaksi kyseli ruokavalion ja lisäravinteet, siihen päälle hormonit. Veljen mielestä tähän olisi täytynyt kommentoida kysymyksellä, että:
-Mitäs juustoa se pallokorva popsii?
Mutta hormoneitahan on moneen tarkotukseen, mutta tuossa yhteydessä jäi vähän suu ammolleen, että mitähän setä nyt ajaa takaa...

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Yksi herra, jota hetken tapailin totesi jotain tähän suuntaan: "Tiedätkö, kun koitaa ottaa koripallosta kiinni silleen yhdellä kädellä, nii sun pakarat on samalla tavalla kiinteet"

Veti kyllä harvinaisen hiljaseks. :jahas: :D

Yksi herra, jota hetken tapailin totesi jotain tähän suuntaan: "Tiedätkö, kun koitaa ottaa koripallosta kiinni silleen yhdellä kädellä, nii sun pakarat on samalla tavalla kiinteet"

Veti kyllä harvinaisen hiljaseks. :jahas: :D

Joo no mun hanuria on verrattu kahvipakettiin :jahas:

Tämä "toppi päällä baarissa" on kyllä klassikko ;) No juu, olin halterneckissa liikkeellä, ja hieman humaltunut (ehkä joskus itsekin hamassa muinaisuudessa bodaillut mut ei ehkä enää) ukko: "No on neidillä komeet olkapäät mut ei sulla kyllä mitään hauiksia ole." Oli kyllä sinä kesänä tullut panostettua olkapäihin, että sikäli ihan mukava kommentti :)

Eräs työkaveri sanoi ruokatunnilla: "pitäisköhän minunkin alkaa syömään pelkkiä vihanneksia ja hedelmiä että musta tulis yhtä LAIHA kuin susta"

Joo,mä syönkin vaan pelkkiä hedelmiä ja vihanneksia... :jahas:

Ällistynyttä töllistelyä + "Ai siis jaa, sä siis muka treenaat vai??"

Tosin eipä tuossa mitään omituista ole, kun ei minusta nyt mitenkään nää, että oisin mitään tyttöjumppaa kummempaa harrastanutkaan....

Olen yökerhossa töissä ja yleensä paitapusero päällä. Viime viikolla laitoin vaihtelun vuoksi mustan tiukan t-paidan töihin ja joskus puolen yön jälkeen kolme kundia tuli tiskin päähän. Nostin pakillisen laseja pois tiskikoneesta ja tuli sellanen olo, että mua tuijotetaan. Katsoin kolmeen kundiin päin ja kaikki tuijottivat mua. Kohta ensimmäinen sai suunsa auki: "ei vittu, mikä haba! saanks mä kokeilla?" Siinä ne sit töllötteli vaikka ja kuinka kauan meikäläisen "hirvittävän suuria hauiksia", jotka ei kyl edes oo isot.:D

Työkaverit on antanu lempinimen "Teräsperse" ja pomo sanoo boudariksi. Et silleen:).. Minä kun aattelen itseni nykyään wannabe-urheilijaksi, joka treenaa potkunyrkkeilyä ja punttia ja koittaa päästä massasta eroon.

Tapailin yhtä ammattikamppailulajin harrastajaa ja sen mukaan mulla oli ihan "hirvee haba":D useimmiten kommentteja tulee kylläkin perseestä...:jahas: (no siinä löytyy kyllä muutakin kuin lihasta:rolleyes:)

Täytyy tunnustaa, ettei mene töissä päivääkäään ettei joku asiakas taivastelisi jotain ihan hupsua kropan muodosta. Parhaimmistona: "Sinä se taidat olla joku nyrkkeilijä, vai" tai "En taida uskalla antaa rahaa, kun noilla käsillä mahdat murskata ne" :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom