Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tuo tosin minnekään ole JohnnyB:n avatarista kadonnut, siellä se on edelleenkin. Sopii tarkistaa!Originally posted by VahvaJussi
Eräs toinen peto valtasi JohnnyB:n avatarin, joten toi laitettiin hyötykättöön, MAINOKSEKSI !!1 omg!!
Originally posted by Jylli81
Ei tuo tosin minnekään ole JohnnyB:n avatarista kadonnut, siellä se on edelleenkin. Sopii tarkistaa!
No widdu, varmistin itse tuon juuri silloin kun laitoin tuon vastauksen ja silloin tuossa JohnnyB:n avatarina näkyi vielä se sama vanha HULK-cuscus-avatar.Originally posted by VahvaJussi
Ehkä sama laji (?) mutta varmasti eri yksilö!
Ei oo cuscus. Googletettiin Rintafileen kanssa vaikka miten kauan eilen tuon elukan oikeaa henkilöllisyyttä ja päädyttiin siihen tulokseen, että lähimpänä voisi olla jonkin sortin kummituseläin.Originally posted by Sumu
Toi elukkahan on aina niin luotettava ja vekkuli Cuscus.
Originally posted by Juha1
Lol!1!!!! OMfg!!!!111!!!! Mikä EluQQa Toi NiiQ o?
Huumoria vaan... Osa Intarvepin omaa slangia, eli Leet Speakia (l33t 5p34k)Originally posted by muffy
No niin hyvä on. Pakko nyt jo tässä vaiheessa kysyä viimestään että mitä helvettiä nuo termit IMO, Omfg, 111!2!!!1!!, jne oikeen tarkottaa??? Ymmärrän kyllä LOL ja vaikka hcg, mutta sit nää imo-bmw-gsm:t jne...???
Originally posted by Tomi
Leet Speakia (l33t 5p34k)
innoissaan jotain juttuja, niin huutomerkkien sekaan lipsahtaa usein: !!!!1! "!!!1yks11!" on siitä vain yksi variaatio, (esim. !!!1one1 tai !!11eleventybillion) ja hiljalleen saanut jalansijaa esim. Pakkiksessa ja Muropaketissa. tilalla saattaa lukea esim. "!!1kakskolme" tai jotain vastaavaa.
No se ei taida olla mun vika/ongelma? Niin, ja itsehän pyysit tuon selittämään...Originally posted by muffy
Kyllä suo anteeksi minä en ymmärrä tuosta selityksestä ensimmäistäkään asiaa.
Et sitten vaivautunut lukemaan tämän viestiketjun viestejä?Originally posted by torquemada
No, entä mitä tarkottaa toi w00t w00t??!!1ykskakskolnelviiskuus!!
Punaiset x-kirjaimet harvoin näyttävät.Originally posted by torquemada
Mun mielestä toi ei näytä yhtään söpöltä!!112!