Omg!! Ion92

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by VahvaJussi
Ehkä sama laji (?) mutta varmasti eri yksilö! :)
No widdu, varmistin itse tuon juuri silloin kun laitoin tuon vastauksen ja silloin tuossa JohnnyB:n avatarina näkyi vielä se sama vanha HULK-cuscus-avatar.

Nyt tuossa todellakin näkyy aivan uusi avatar. Minun mokani, ilmeisesti selaimeni sitten veti tuon vanhan JohnnyB:n avatarin vielä jostain tuohon ruudulleni.

Pyydän nöyrimmästi anteeksi! :D

P.S. Paskamaista olla väärässä!

Tomi, toi sun avataris on kyl monesti tiputtanut mut :lol2: . Varsinkin kun lukee jonkun sun aina-yhtä-asiallisen (ja hauskan) kommentin ja sit kattoo tota hyppivää lanmasta ni ei voi mutta ku LOLLOTILOO

P.S. Repeilee "kummitusolioille" (google)

Originally posted by Juha1
Lol!1!!!! OMfg!!!!111!!!! Mikä EluQQa Toi NiiQ o?

No niin hyvä on. Pakko nyt jo tässä vaiheessa kysyä viimestään että mitä helvettiä nuo termit IMO, Omfg, 111!2!!!1!!, jne oikeen tarkottaa??? Ymmärrän kyllä LOL ja vaikka hcg, mutta sit nää imo-bmw-gsm:t jne...???

Re: Re: Omg!! Ion92

Originally posted by muffy
No niin hyvä on. Pakko nyt jo tässä vaiheessa kysyä viimestään että mitä helvettiä nuo termit IMO, Omfg, 111!2!!!1!!, jne oikeen tarkottaa??? Ymmärrän kyllä LOL ja vaikka hcg, mutta sit nää imo-bmw-gsm:t jne...???
Huumoria vaan... Osa Intarvepin omaa slangia, eli Leet Speakia (l33t 5p34k)

Tässä peruskauraa ja yleisimpiä akronyymejä:
http://www.hjo3.net/ppl/acro.htm

Vähän ekstraa:
http://www.electricbiscuit.com/SLS/

Huutomerkki-intoykköset tulee siitä, että kun Intarvepissä (yleensä chateissa) kirjoitetaan tohkeissaan ja innoissaan jotain juttuja, niin huutomerkkien sekaan lipsahtaa usein: !!!!1! "!!!1yks11!" on siitä vain yksi variaatio, jossa kirjoittaja on niin innoissaan, että "oikeasti" kirjoittaa tekstinä tuon ykkösen. Tuo on suoraan jenkkipalstoilta (esim. !!!1one1 tai !!11eleventybillion) ja hiljalleen saanut jalansijaa esim. Pakkiksessa ja Muropaketissa. Siitä on taas sitten johdettu asioita vielä eteenpäin ja "yksyks"-rimpsujen tilalla saattaa lukea esim. "!!1kakskolme" tai jotain vastaavaa.

kthxbye

Re: Re: Re: Omg!! Ion92

Originally posted by Tomi
Leet Speakia (l33t 5p34k)

innoissaan jotain juttuja, niin huutomerkkien sekaan lipsahtaa usein: !!!!1! "!!!1yks11!" on siitä vain yksi variaatio, (esim. !!!1one1 tai !!11eleventybillion) ja hiljalleen saanut jalansijaa esim. Pakkiksessa ja Muropaketissa. tilalla saattaa lukea esim. "!!1kakskolme" tai jotain vastaavaa.

:zzzz: Kyllä suo anteeksi minä en ymmärrä tuosta selityksestä ensimmäistäkään asiaa. Jätetään tämä asia tähän, menee liian mutkikkaaksi. Luovutan. Kiitos (thx)

Re: Re: Re: Re: Omg!! Ion92

Originally posted by muffy
:zzzz: Kyllä suo anteeksi minä en ymmärrä tuosta selityksestä ensimmäistäkään asiaa.
No se ei taida olla mun vika/ongelma? Niin, ja itsehän pyysit tuon selittämään...

Tuota !!11yks1 - hommaa on muuten hirmu vaikea selittää. Melkein kaikki joille olen sitä yrittänyt selittää, ovat sanoneet että "jaaha, en tajua" tai "jännää, pitää kyllä olla hirmu innostunut että kirjoittaa ihan mitä sattuu". :jahas:

Originally posted by torquemada
Mun mielestä toi ei näytä yhtään söpöltä!!112!
tarsier.html
Punaiset x-kirjaimet harvoin näyttävät. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom