- Liittynyt
- 22.10.2006
- Viestejä
- 478
Terve!
Ajattelin, että ehkä tältäkin alueelta saisi täällä fiksumpaa keskustelua aikaiseksi kuin esim. Suomi24:llä. Asustelen tällä hetkellä ulkomailla ja verovapaan muuttoauton tuominen on alkanut kiinnostaa. Aluksi tutkin esim. uuden Golfin tai Fabian ostoa Suomesta, mutta niillekin kertyy alveineen ja kuljetuskuluineen + ym. hintaa helposti äkkiä jo yli 17 000-18 000 euroa. Toki esim. Tansakasta ostaessa voisi tonninkin säästää. Mutta nuo hinnat menee jo muutaman tonnin yli budjetin.
Otsikossa olevia autoja taas löytyy mobile.de:stä max 15 000 hintaan vaikka kuinka. Esim nuo Omegat ovat alkaen n. 11000 kilometrien ollessa 50 000-150 000 ja rekisteröintivuosi useimmiten 2003. Molempia bemareitakin (e39) löytyisi noin 15 000 hintaan ajettuna 100 000-200 000 km vuodelta 2002-2003.
Fiksumpia ja halvempia käytettyjä Saksastakin löytyy, mutta mielellään BMW olisi PAKKO saada. Olen ajatellut, että ennemmin autoa ostaisin jostain merkkiliikkestä kuin Turkkilaisten häkeistä, vaikka sitten korkeammilla mittarilukemilla, mutta jos ainakin huoltokirjat ym. olisi kunnossa.
530D:stä on täälläkin paljon juttua sekä myös btcf-foorumillakin ja se vaikuttaisi olevan kyllä kohtuullisen hyvä auto, vaikka tyyppivikansa silläkin on. Toisaalta Omegatkin ovat kyllä kohtuullisen ok autoja ja tuo muutaman tonnin hintaero kyllä aina merkkaa, kun Omegoissakin olisi kaikki+n lisävarustetta. 525i on jäänyt noista eniten hämärään, mutta pieni disel-peikkoa kyllä taas kallistaa senkin suuntaan.
Saa laukoa mielipiteitään noista ja suositella. Tai auton ostosta Saksasta yleensä.
Ajattelin, että ehkä tältäkin alueelta saisi täällä fiksumpaa keskustelua aikaiseksi kuin esim. Suomi24:llä. Asustelen tällä hetkellä ulkomailla ja verovapaan muuttoauton tuominen on alkanut kiinnostaa. Aluksi tutkin esim. uuden Golfin tai Fabian ostoa Suomesta, mutta niillekin kertyy alveineen ja kuljetuskuluineen + ym. hintaa helposti äkkiä jo yli 17 000-18 000 euroa. Toki esim. Tansakasta ostaessa voisi tonninkin säästää. Mutta nuo hinnat menee jo muutaman tonnin yli budjetin.
Otsikossa olevia autoja taas löytyy mobile.de:stä max 15 000 hintaan vaikka kuinka. Esim nuo Omegat ovat alkaen n. 11000 kilometrien ollessa 50 000-150 000 ja rekisteröintivuosi useimmiten 2003. Molempia bemareitakin (e39) löytyisi noin 15 000 hintaan ajettuna 100 000-200 000 km vuodelta 2002-2003.
Fiksumpia ja halvempia käytettyjä Saksastakin löytyy, mutta mielellään BMW olisi PAKKO saada. Olen ajatellut, että ennemmin autoa ostaisin jostain merkkiliikkestä kuin Turkkilaisten häkeistä, vaikka sitten korkeammilla mittarilukemilla, mutta jos ainakin huoltokirjat ym. olisi kunnossa.
530D:stä on täälläkin paljon juttua sekä myös btcf-foorumillakin ja se vaikuttaisi olevan kyllä kohtuullisen hyvä auto, vaikka tyyppivikansa silläkin on. Toisaalta Omegatkin ovat kyllä kohtuullisen ok autoja ja tuo muutaman tonnin hintaero kyllä aina merkkaa, kun Omegoissakin olisi kaikki+n lisävarustetta. 525i on jäänyt noista eniten hämärään, mutta pieni disel-peikkoa kyllä taas kallistaa senkin suuntaan.
Saa laukoa mielipiteitään noista ja suositella. Tai auton ostosta Saksasta yleensä.