Oman kodin puolustus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Itsellä eteisen tuntumasta löytyy luotiliivit, kaasunaamari, oc-kaasu, tkp, pistoolivarsijousi ja ilmakivääri, kaksi viimeisintä toki aina ladattuna. Riittää, että rapinaa kuuluu käytävästä niin mulla on varustus päällä ja käyttövalmiina. Monasti on Jehovan todistajat ollu ihmeissään kun on tullut koputtelemaan ja olen oven aukaissut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsellä eteisen tuntumasta löytyy luotiliivit, kaasunaamari, oc-kaasu, tkp, pistoolivarsijousi ja ilmakivääri, kaksi viimeisintä toki aina ladattuna. Riittää, että rapinaa kuuluu käytävästä niin mulla on varustus päällä ja käyttövalmiina. Monasti on Jehovan todistajat ollu ihmeissään kun on tullut koputtelemaan ja olen oven aukaissut.

:lol2: valitsetko aseen tuntuman mukaan? meinaan jehoville patukkaa kun uskovaiset siitä tykkää ja sitten jos vaikka intiaani sattuu oven taa niin jousi käyttöön? :lol2:

joojoo, vakava asia. mikseipä se jonkunlainen kättäpidempi olisi ihan hyvä olla lähettyvillä, varsinkin jos asuu sellaisella seudulla missä tuo on yleisempää. tuskin siinä enää tulisi ajateltua millä lyö ja mihin lyö jos joku omaan asuntoon ilman lupaa koittaisi tunkeutua.

Murtoja ykkösasuntoihin muistaakseni 6000-8000 vuosittain.

Hankkikaa hälyt tai koira ja joku normaalistikin kotoa löytyvä kättä pidempi lähelle öisiä tunteutujia varten. Hiukankin pätevämmät vorot varovat kahta edellä mainittua varsinkin jos niistä on ilmoitus jossain kodin ulkopuolella. Narkkarit eivät paljoa kahdesta edellä mainitusta välitä joten niitä voi sitten huiskia menemään jollain pienellä avulla.

Jep, ammamiehet keikkaa kämppäsit tyhjäksi kun olet etelänreissulla, jota olet mainostanut lärvikirjassa...

Se suurin ongelma on narkit ja muut sekopäät, jotka ei välttämättä edes tajua että siellä talossa ollaan kotona. Rahat seuraavaan piikkiin on vain saatava.

Se suurin ongelma on narkit ja muut sekopäät, jotka ei välttämättä edes tajua että siellä talossa ollaan kotona. Rahat seuraavaan piikkiin on vain saatava.

No siis jos tän ketjun ottaa ihan asialinjalla ni olis kyl hemmetin mielenkiintoista nähdä joku dokumentti jossa olis syvää analyysiä ja profilointia siitä millainen aine motivoi ja millaista tyyppiä murtautuun minnekkin.En taida olla ainoa palstalainen joka kaipaa nelosen rikosraporttia? oli meinaan hemmetin hyvä sarja

Kodin puolustukseen kannattaa hankkia ladattu laiton katkaistu haulikko. Lähitiloissa sillä saa ammuttua tunkeutujan pään muussiksi. Sitten tyynesti ilmoittaa poliiseille, että murtovaras murtautui sinne. Mutta ei mitään kiirettä, koska se on ammuttu. :puntti:

Joo mulla on tosin vielä musta pamppu, jonka pöllin jostain pienenä. Sillä on kätevää lyödä polviin tai jonnekin, jos nisti tulee.

Tyypillinen esimerkki pakkis-threadista, jonka sisältö menee överiksi :) Tavallisesta Abloy-lukollisesta ulkoovesta menee oikealla välineellä ja taidolla n. 10-20 sekunnissa sisään. Ei siinä juuri auta murtosuoja ovessa, tarrat ikkunoissa tai vielä vähemmän se hälytin. Omakotitalossa ja rivarissa on kuitenkin lisäksi ne ikkunat, joista pääsee myös helposti sisään jos haluaa. Koira kuin koira olisi tietenkin hyvä jo pelkästään sen takia, että omakotitalossa ne kyllä huomaa nopeasti jos joku luvaton pyörii pihalla. Edelleenkin on pieni todennäköisyys joutua asuntomurron kohteeksi ja vielä epätodennäköisempää että silloin itse on kotona. Siltikin, monen mieli saattaisi muuttua kun omalle kohdalle sattuu.

Kuka hitto tuota Abloyta on kehunut murtovarmaksi ja kuulemma sellaiseksi, että harvapa osaa tiirikoida?

Ilmeisesti Salkkarit oli oikeassa siinä, että semmoisen saa kuka tahansa avatuksi.

Siis onhan se nyt ihan selvä et jos joku murtautuu perus pakkisäijän kämppään ni siel on tosiaan ladattu ak-47 titaanikarbidipäällysteisillä erikoisluodeilla joissa on kaiken varalta hopeaa ja valkosipulia seassa yliluonnollisia monstereita varten.Puhumattakaan et ihmisen ampuminen hengiltä on just niin helppoa kun leffoissakin.Senkun ammut vaan, kaikki se mahdollinen hiv positiivinen veri jota tulee siis ainoastaan pari tippaa, koska sydän siis pysähtyy etukäteen pelosta, haihtuu itsestään matosta yms.Tän jälkeen mennään sit tyytyväisenä hymyssäsuin nukkumaan, koska ainoastaan homot näkee painajaisia sen jälkeen kun on tehnyt henkirikoksen...

Kuka hitto tuota Abloyta on kehunut murtovarmaksi

Jossen väärin muista ni nimeonomaan se kauan aikaa sitten tehty abloyn patenttihakemus.Mut siis joo, onhan se aikaselvää että on mahdollista kokeneen ammattilaisen tiirikoida sellainen lukko, jonka tekniikka on vanhentunut vähintään 40 vuotta sitten.

Nyt sit pistetään vedonlyönti pystyyn et kuin monta sivua tätä keskustelua jatkuu, ennenkun kaikki trollit kyllästyy :D

Puhumattakaan et ihmisen ampuminen hengiltä on just niin helppoa kun leffoissakin.Senkun ammut vaan, kaikki se mahdollinen hiv positiivinen veri jota tulee siis ainoastaan pari tippaa, koska sydän siis pysähtyy etukäteen pelosta, haihtuu itsestään matosta yms.Tän jälkeen mennään sit tyytyväisenä hymyssäsuin nukkumaan, koska ainoastaan homot näkee painajaisia sen jälkeen kun on tehnyt henkirikoksen...

Se olisi mielenkiintoista tietää henkilöiltä, jotka ovat joutuneet suorittamaan henkirikoksen tai tappamaan toisen ihmisen, niin miten se on vaikuttanut heihin psyykkisesti? Olen katsonut elämäni aikana sen verran väkivalta elokuvia ja nähnyt miten aseet toimii eli olen suhteellisen hyvin turtunut eli periaattessa kykenisin ampumaan murtovarkaan jos henkeäni uhataan. Sitä en tiedä miten ajattelisin, että hei meikä tappoi toisen ihmisen. Vissiin kunnon yöunien jälkeen totean fuck it tapahtunut on tapahtunut enkä murehtisi. Tai tulis tietenkin äkillinen stressireaktio uhkatilanteesta ja toki se hieman flashbackailee mieleen mut menee ohi

Hiv-positiivisesta verestä ei tartte pelätä, koska se virus kuolee aika äkkiä kun veri hyytyy mutta sen pois putsaaminen ei ole mitään maailman kivoin urakka :D

Ei murtovarkaat yleensä niitä lukkoja vaivaudu tiirikoimaan,ne menee piikkillä sisään.Jos piikillä ei pääse ni sit väännetään ovi auki jollain sorkkaraudan tapasella.Yleensä jos on turvalukko ni tekijät siirtyy rapussa askartelemaan seuraavan oven kanssa.

Se olisi mielenkiintoista tietää henkilöiltä, jotka ovat joutuneet suorittamaan henkirikoksen tai tappamaan toisen ihmisen, niin miten se on vaikuttanut heihin psyykkisesti? Olen katsonut elämäni aikana sen verran väkivalta elokuvia ja nähnyt miten aseet toimii eli olen suhteellisen hyvin turtunut eli periaattessa kykenisin ampumaan murtovarkaan jos henkeäni uhataan.

Äkkiähän se siltä tuntuu, että se ihmisen ampuminen on helppo juttu. Mutta todellisuudessa kun herää yöllä siihen kun joku tulee ovesta läpi, aika harva vetää tyynyn alta 9mm pistoolin, kävelee coolisti eteiseen ja ampuu varkaan. Suurin osa panikoi, ei tajua mitä vittua edes tapahtuu, ryntää eteiseen sekoilemaan ja kun varas pakenee yön pimeyteen, niin asukas miettii edelleen mitähän vittua tapahtui.

Äkkiähän se siltä tuntuu, että se ihmisen ampuminen on helppo juttu. Mutta todellisuudessa kun herää yöllä siihen kun joku tulee ovesta läpi, aika harva vetää tyynyn alta 9mm pistoolin, kävelee coolisti eteiseen ja ampuu varkaan. Suurin osa panikoi, ei tajua mitä vittua edes tapahtuu, ryntää eteiseen sekoilemaan ja kun varas pakenee yön pimeyteen, niin asukas miettii edelleen mitähän vittua tapahtui.

Asevastustajien propagandan mukaan noissa tilanteissa käy silleen että roisto ottaa sulta aseen pois.Mitä sitten tapahtuu voi jokainen itse arvailla.

Asevastustajien propagandan mukaan noissa tilanteissa käy silleen että roisto ottaa sulta aseen pois.Mitä sitten tapahtuu voi jokainen itse arvailla.

Tottahan tuokin. Väittäisin vahvalla mutulla, että suurin osa noista tapauksista päätyy siten, että ase vaan ilmestyy pimeille markkinoilla myyntiin.

Mutta samalla tavalla se varas todennäköisesti panikoi jos ei osaa odottaa asukkaita. Samalla tavalla asukkaissa on sitten kokeneempia hermojen hallitsijoita kuin varkaissa kokeneempia hermojensa hallitsijoita.

Mutta pointtina vaan tuossa aiemmin oli, ettei se tosiaan ihan niin mene, että kun on katsonut kaikki rambot, selviää tilanteesta kuin tilanteesta.

Täällä aavistuksen syrjemmässä käy aika usein autoja ja porukkaa "kääntymässä". Joko tullaan kerjäämään lapun kanssa jotain ovelta, kysellään "töötä" tai muuten vaan käännytään autolla tuossa melkein pihalla. Nyt on kyllä selvästi hiljentynyt tämä touhu. Johtuu varmaan siitä, että pöllähdän aika usein jostain kulman takaa pelkissä kalsareissa joko A: moottorisahan B:kirveen tai C: Jalkajousen kanssa.
Sisätiloistakin satun yleensä ovelle sen välineen kanssa, joka sattuu olemaan käsissä, eli sorkkarauta tai impulssinaulain.

Mulla ei ole himassa mitään varustusta, mutta olen rakentanut tosta olkkarista tunnelin kellariin, josta pääsen salakavalasti nousemaan porttikongin läheisyyteen. Näin pääsen yllättämään kaikki nistit takaapäin. Tunneliin olen jemmannut mm.

- Gatling laser
- Alien blaster
- Tesla-Beaton prototype

Jos on valoisaa, niin vippaan Stealth boyn kaapista ja sit raikaa perkele!

Paljonkohan noista Suomessa tapahtuvista randomeista tapoista on näiden varustautuneiden sankareiden tekosia?

"Hyvää päivää, haluaisin kertoa teille hieman jeesu......."

"NISTI JUMALAUTA, SAY HELLO TO MY LITTLE FRIEND!!!!!"

:D
Sit saadaan lukea iltapäivälehdistä järkyttyneiden naapureiden päivittelyä; "Kyllä se naapurin keijo-kalevi on ihan rauhaa rakastava tavallinen perheenisä...mites se nyt sit tolleen...?"

Olen katsonut elämäni aikana sen verran väkivalta elokuvia ja nähnyt miten aseet toimii eli olen suhteellisen hyvin turtunut eli periaattessa kykenisin ampumaan murtovarkaan jos henkeäni uhataan.

Ohwow.jpg

Kai tämä aihe riippuu vähän siitäkin, missä päin asuu. En ole itse "varustautunut" mitenkään murtovarkaiden varalle (ei ole varashälytintä), mutta näillä seuduilla siihen kehotetaan, lisäksi meillä on naapurustovahti-toimintaa täällä lähiössä. Murtovarkaat ovat ihan jokapäiväinen riesa, kyseessä on tietyistä maista tulevat alan ammattilaiset jotka erikoistuvat milloin mihinkin, mutta yleisellä tasolla kaikki näkyisi kelpaavan. Eilen oli mm. uutisissa juttua kirkoista varastetuista 30-40 "design"tuolista. Muistelen lukeneeni tilastoa, jossa todettiin että Tanskassa tehdään asuntomurto noin joka 11. minuutti. Paljon kuitenkin riippuu asuinalueesta, niissä pahimmissa ghetoissa ei ole pakko asua jos haluaa olla rauhassa.

Monella on kotona varashälytin ja viimeisen vuoden aikana työpaikallani on pakostakin jouduttu suojautumaan paremmin, sillä varkauksia alkoi tapahtua harmillisen usein. En kuitenkaan koe oloani turvattomaksi, tarvetta hankkia pesäpallomailaa & miekkaa eteiseen tai rakennutta turvahuonetta ullakolle! :D En omista mitään niin arvokasta, että sitä edes kannattaisi viedä! :D Toki se harmittaisi jos joku kävisi kaapit penkomassa, kaveriltani vietiin pelkät korut kämpästä muutama kuukausi sitten, nyt on kova homma vakuutuspapereiden kanssa.

Paljon enemmän oikeastaan ärsyttää lukea juttuja ihan järjettömistä kadulla tapahtuvista ryöstöistä, lenkkeilijänaisia vaanivista puskaraiskaajista yms. sekopäistä joita tuolla kaupungilla heiluu turhan paljon! :curs:

Me ollaan kanssa parin lähimmän naapurin kanssa sovittu, että jos häivytään vaikka viikonlopuksi maisemista, niin ilmotetaan toisillemme. Voipi sitten katsoa ettei kukaan pakua lastaile pihassa tai muuta vastaavaa. Ei siis mitään kiertäviä aseistettuja naapuripartioita, mutta ei se iso homma ole aamupostia hakiessa tsekata ettei naapurin pihassa pyöri mitään epämäärästä porukkaa. Ei tästä ainakaan haittaakaan ole ja osaapahan itse ainakin hälyttää tarvittaessa viranomaisia paikalle, ettei nyt naapurin anoppi joudu raudoitetuksi murtovarkaana. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom