Omalla kropalla leikkiminen/voimailu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yks hyvä kehonhallinta/voimaliike keskikropalle on jalkojen nosto leuanvetotangossa roikkuen. Koska toi on liian helppoa niin sama suoritettuna yhdellä kädellä tangota roikkuen...

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
joo joo.. ensimmäisenä tuli vain tuo pito mieleen kun tuo painopiste näyttää nyt olevan tuota noin hieman..sivulla :D
saa sitä tankoaki jonnin verran puristaa..:D mutta tottakai pitää seläs olla älyttömästi jerkkua, että tollaseen pystyy.
mutta niinkun tossa jo sanottiin, ei siinä vuotta olla. no, se siitä.

onko kukaan koittanut tälläistä liikettä : front lever pull?

onko kukaan koittanut tälläistä liikettä : front lever pull?

Olen testannut tuota ja onnistuu. Vähän voimapyörään verraatavissa tuo liike. Kevyempänä meni ihan sarjojakin noin... Aikoinaan liikuntatunnilla opettaja lupasi bonuksia kaverille joka istuu maahan jalat suorassa, nostaa itsensä käsien varaan ja kieräyttää jalat alakautta käsillä seisontaan. Silloin se onnistui. Ei enää.... Nuo oman kropan avulla tehdyt liikkeet olisi kyllä hyvää jumppaa vaihteluksi. Pitäisi vaan motivoitua treenaamaan niitä.

Täällä foorumilla on ollut joskus juttua erilaisista voimaliikkeistä mitä vois tehdä niin että käytetään vain omaa kroppaa, ehkä jopa leuanvetotankoa.

esim. roikutaan leuanvetotangosta 90 asteen kulmassa tai maataan mahallaan maassa kädet ja jalat suorina ja nostetaan keskikroppa maasta irti.

Saisko tähän threadiin kerättyä hyvän listan liikkeistä joilla vois päästä vähä näyttämään kuinka kova jätkä sitä onkaan :hyper:
Mielellään ohjeita harjoitteluun sais laittaa kans.

Ihan hyvä tällänen keskustelu:)

Itse olen leikkinyt 25 kg levypainon kanssa=jotenkin näin-
Oikea käsi tarttuu 25 kg lätkään(kumitettu) ja heitän ilmaan pyröräytän puoli kierrosta ja heti perään heti uudelleen! frokut tykkää,ranteet ei! oma ennätys 25 kg painolla 15 toistoa putkeen! jotain tolloa on pakko joskus tehdä:hyper:

Rauta ei palele:piis:

Tässä tosi hyvä artikkeli voimistelijoista ja ohjeet miten voit aloittaa treenaamaan eräitä oman kehon painolla tehtyjä liikkeitä ja asentoja. http://www.dragondoor.com/articler/mode3/229/'

Ite oon noita nyt noin 2 viikkoo reenaillu ja jos on hyvät pohjat ni aika nopeesti saa tuloksia ainaki kahessa ekassa asennossa.

Tavotteena jokupäivä toi straddle planch pushup:rolleyes:

ai prkl.. ei oiekin tunnu ranteet kestävän noita juttuja joissa on noin 90 (tai yli) asteen kulma kämmenen suhteessa forkkuihin.. ihan käsilläseisonnasta noihin muihin käsien varassa olemisiin, eikä oikein rystysilläkään onnistu.. mikä avuksi? :curs:

front lever eli etuvaaka ei ole kyllä voimapyörään verrattavissa mitenkään. jälkimmäinen on melkolailla keskivartaloliike ja etuvaaka enempi jo selän ja käsien. etuvaa´asta voi sitten kovat pojat vetää leukaa, eli kroppa pysyy vaakatasossa, mutta nostetaan vatsa kiinni tankoon ja lasketaan sit melko alas ennen uutta toistoa. toki toi mun avatarin yhden käden etuvaaka jää myös monelta tekemättä :D

..kyllä naapurin isäntä usein roikkuu keinun poikkipuussa yhden käden etuvaa´assa.
;)

Theyoungone: ei oo ihmekään, kun oudokseltaan rupeaa tekemään. se on vaan semmosta alkukankeutta. kyllä ne siitä pikkuhiljaa alkaa antamaan periks, eli käsilläseisontaa vaan.

tekevät ukot kännipäissään aina kaikenlaista hölmöä... keinuissa :D

toivottavasti, vasemmassa kun vielä on joku hmm..garcia gargia? joo ei varmasti mennyt oikeen mutta joku kaksi osainen nimike jossa oli g..kait :D
eli siihen tulee sellanen pikkupatti joka johtuu siitä että siellä on nestettä ja on perkeleen kipeä.. on kuulemma ihan yleistäkin eikä sille suurempia pysty..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
front lever eli etuvaaka ei ole kyllä voimapyörään verrattavissa mitenkään. jälkimmäinen on melkolailla keskivartaloliike ja etuvaaka enempi jo selän ja käsien. etuvaa´asta voi sitten kovat pojat vetää leukaa, eli kroppa pysyy vaakatasossa, mutta nostetaan vatsa kiinni tankoon ja lasketaan sit melko alas ennen uutta toistoa. toki toi mun avatarin yhden käden etuvaaka jää myös monelta tekemättä :D

Kiitti korjauksesta.. Liike mistä puhuin on vähän eri. Olen nostanut jalat ylös asti. Pää alaspäin ja takaisin, toista tarvittessa. Varsinaista pitoa en ole tehnyt. Tunne on vaan vähän samankaltainen mitä voimapyörässä. Yhden käden etuvaaka näyttää kyllä melko mahdottomalta...:)

Jaa että yhden käden etuvaaka, mä luulin aina että se oli jostai huonosta kungfu-leffasta hyppypotku.

huonoja kung fu-leffoja ei ole olemassa :D mun avatarin herra on muuten john gill, edelleen hengissä oleva kiipeilijä ja boulderoinnin uranuurtaja.

006: juu se taas on semmonen versio jalkojen nostosta. etuvaaka on nimenomaan staattinen voimajuttu. jos pystyy yli vitosen sarjoja tekeen, eli riipunnasta etuvaakaan ja stoppi esim. 3 sekkaa ja alas, on aika reipas ukko. erinomanen liike, suosittelen.

Äijäilystä puheen ollen,
eräs nyrkkeilyäkin hieman harrastanut herrasmies veteli yhden käden leukoja jalat ysikympin kulmassa (vaaássa?) tupakki suupielessä käryten. Vaihtoi sitten yläasennossa kättä, tipautti nortista liiat tuhkat pois ja jatkoi leukojen vetelyä toisella kädellä. Jalat sojottivat eteenpäin jatkuvasti.
Tokihan tämä temppu kalpenee monien muiden tässä esitettyjen rinnalla ja tupakkakin kait tappaa, mutta silti...:rock:

tuli tehtyä mainio koko kroppa kerralla -voimatreeni mökillä..
nimittäin puumetässä.:) jatkuvasti upottaa jalat hankeen ja puut paino niin pirusti, kovaa touhua.

hieman ohi aiheen, mutta kuitenkin...

Painijoiden silta on myös yksi tavoittelemisen arvoinen liike, tosin vaatii rauhallista etenemistä. Sillassahan ei pidetä käsillä ollenkaan (tai no korkeintaan tasapainoa ylläpidetään käsillä) vaan pää ja jalat maassa. Tästä vielä sekin tiukempi versio että voi pyöriä ympyrää jaloilla ja pitää pään keskikohdalla. Vanha juttu mutta kuuluu tähän kropalla voimailuun.

tv2:lta tuli äskettäin yleisurheilijoiden etelä-afrikan leiri -katsaus, jossa monosen matti teki käsilläseisontapunnerruksia nurmella ilman minkäänlaista huojumista. :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom