Oma thread pikkupeleille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Mmn sanoi:
Miten tuossa saa lisää kenttiä ? Mulla peli loppuu siihen, kun kaks ekaa menee läpi, ja silti siinä puhutaan vielä jostain pro kentistä ja kuvissakin on jotain uusii kenttii.

samaa kiroan minä

ZeiZei sanoi:
kokeilin taas pari kertaa. 15680 pointtii sain.

Perrrkele! Mikään toinen peli ei ole näin addiktoinut.

17000 oli aika paha haamuraja.. nyt ensimmäisen kerran 20000 rikki.. 20050 ja meikäläinen siirtyy eläkkeelle ennenkö alan nähdä painajaisia tuosta :D

oooh kiitos,nyt ei kyllä nukuta :D

Joona sanoi:
Trialsiin lisäää kenttiä ja mopoja.

Trials.zip

Itse en ainakaan saanut toimimaan, kuin Operalla. Kopsaa paketti, pura ja sitten vain index.html auki.

Mulla sanoo Applet not found. Selaimena on opera.

Jep sanoi:
Mulla sanoo Applet not found. Selaimena on opera.

Mulla se ei toiminut explorerilla, joten asensin Operan. Koitin operalla ja ei toiminut - applet not found. Koitin sitten explorerilla ja sillä toimii hyvin operan asentamisen jälkeen. Outoa.

Itse en uskaltautunut Exploderia kokeilemaan ollenkaan, mutta operalla toimi komeasti. Exploder on pahasta.

Kova ninja tuo George. Mielestäni hetkellisesti ihan oivaa ammuskeluviihdettä tarjoaa seuraava peli

Ei ottaisi edes pahemmin nuppiin vaikka tuo päähenkilö sattuisi hieman loukkaantumaan :)

Pyykkönen sanoi:
zookeeperissä paras tulos muutamaa pistettä vaille 30k

Haa!

Vieläkö muutkin pelaa tätä?!?

45740 pts.

Tuosta kun pistätte paremmaksi niin nostan hattua!

AT79 sanoi:
Haa!

Vieläkö muutkin pelaa tätä?!?

45740 pts.

Tuosta kun pistätte paremmaksi niin nostan hattua!

Aivan loisto peli,, 45730 oma paras tulos,, 10pistettä vähemmän prkl :itku: screenshottikin löytyy.

Back
Ylös Bottom