Oma thread pikkupeleille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
rayman sanoi:
ei edes tohdi kysyä mistä ironchef tuonkin sivun rempasi :jahas:

EN KERRO! :hyper:
smallsumo.jpg

Tiedz sanoi:
Paljons porukat saanu tässä....ite 964.3m

Jotain 950:n paikkeliia oon saanu, Hairitsee vaan se etta aina valilla -riippumatta kulmasta missa ampuu- se muksu lahtee pyoriin ja valilla ei. Mutta kova tulos kuitenkin! :thumbs:

Pulla sanoi:
Jotain 950:n paikkeliia oon saanu, Hairitsee vaan se etta aina valilla -riippumatta kulmasta missa ampuu- se muksu lahtee pyoriin ja valilla ei. Mutta kova tulos kuitenkin! :thumbs:

986

Pulla sanoi:
Pingis peleja meilla oli jo vaikka kuinka monta mutta laitetaan yksi tallainen visuaalisesti hieno Ping Pong.
todella hieno visuaalisesti, mutta vaatii hieman paremman hiiren. Todella hyvä peli! :) :thumbs:

NP sanoi:
todella hieno visuaalisesti, mutta vaatii hieman paremman hiiren. Todella hyvä peli! :) :thumbs:

No joo meitsi jauhaa tota mun kannettavan tikkuaskin kokosella mattohiirella! Etusormessa oo enaa yhtaan nahkaa jaljella, luu paistaa vaan! :D

Kynäniskoja poikki ja pinoon hieman tummaa huumoria viljelevässä refleksipelissä

Spelimies sanoi:
:offtopic: Tässä mallia miten ne pelit pitää mennä läpi. Tämä kaveri ei oo ensimmäistä kertaa Marioo pelaamassa. :worship:

http://www.albinoblacksheep.com/video/smb3.php

Voi kyynel, sitä pentuna luuli olevansa kovakin jätkä ku tota kaverin kanssa hangattiin ja päästiin joskus kuolematta läpi, pitänee hommata nintendo taas ja ruveta yrittämään tuon alle.... :evil:
Hulluja nuo jaappanialaiset..

Spelimies sanoi:
:offtopic: Tässä mallia miten ne pelit pitää mennä läpi. Tämä kaveri ei oo ensimmäistä kertaa Marioo pelaamassa. :worship:

http://www.albinoblacksheep.com/video/smb3.php

Paitsi että kyseessä ei todellakaan ole ns. "kerralla pelattu" peli, vaan tuo on emulaattoreilla toteutettu video, jossa samoja kohtia ollaan sahattu niin monta kertaa(usein vielä hidastettuna), että ne ovat menneet täydellisesti nappiin. Vaikka video näyttääkin saumattomalta, on se siis koottu eri videoklipeistä.

Back
Ylös Bottom