Oma thread pikkupeleille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
tenu sanoi:
toi trials on kurko!mistäköhän sais sen 3-4 vuotta vanhan version?siis se missä vedetään sillä crossipyörällä ja kerätään jotain tähtiä tms.

Jos tarkoitat Elastomaniaa/Action Super Crossia, niin kyseessä on kyllä aivan eri peli. Koita etsiä Googlesta esim. "abandonware elastomania", niin luulisin, että jotain ilmaantuu.

ironchef sanoi:
85524 Ja sitte Ekosysteemi kaatui! Kasvo toi kala pikkasta vauhtia, olis kiva tietää mitä tossa vedessä oikein oli... Ihan kiva peli kerran pelattavaksi!
85530 ja ekosysteemi tuhottu. 25000:n jälkeen ei tarvinnu enää kuin popsia eteen tulevat kalat ketään väistelemättä. Kertapeluuseen tosiaan tarkoitettu, sitten on peli nähty. :)

AnaMaki sanoi:
85530 ja ekosysteemi tuhottu. 25000:n jälkeen ei tarvinnu enää kuin popsia eteen tulevat kalat ketään väistelemättä. Kertapeluuseen tosiaan tarkoitettu, sitten on peli nähty. :)
Mulla meinasi mennä viime yönä hermot tän pelin kanssa. Olin varmaan tunnin ajan huonoin kala ikinä ja sitten onneksi pääsinkin pelin läpi. Tuonhan pääsee läpi sitten, kun malttaa ottaa varman päälle ja syödä vai varmasti pienemmät fisut. Vitutti tehdä 3000 pisteen kohdalla virhearviointi ja yrittää haukata liian isoa kalaa. :(

Viimeksi muokattu:
Tomi sanoi:
Mulla meinasi mennä viime yönä hermot tän pelin kanssa. Olin varmaan tunnin ajan huonoin kala ikinä ja sitten onneksi pääsinkin pelin läpi. Tuonhan pääsee läpi sitten, kun malttaa ottaa varman päälle ja syödä vai varmasti pienemmät fisut. Vitutti tehdä 3000 pisteen kohdalla virhearviointi ja yrittää haukata liian isoa kalaa. :(
Jep, jep. Varman päälle pelaamalla sen pääsee kyllä läpi. Vaatii myös hieman kärsivällisyyttä, kun ensimmäisen tunnin aikana näyttää tosiaan siltä, ettei tapahdu mitään. Sitten yhtäkkiä kala alkaakin turpoamaan kiihtyvällä vauhdilla kuin pullataikina. :D

Hullu-Jari sanoi:
Jotenkin addiktoi tää peli. Tämän illan parhaaksi jäi 1.517, kun käsi väsähti.

No on toi aika hullu tulos. :worship: En mä ole vieläkään onnistunut parantamaan sitä aikaa joka tossa alkukokeiluilla onnistui, 1.954.

Back
Ylös Bottom