• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Oma thread pikkupeleille

saiwurdiin sanoi:
59.4 sekuntia tokalla yrityksellä, sitten kyllästyin (mun koneessa ei riitä teho liikuttamaan niitä palikoita tarpeeks kovaa :D )
Kelasinkin et miten monet saa jollain ekal ja tokal yhtä kovat tulokset kun mitä mä kestän parhaimmillaan sängyssä. :D Oon varmaan 50kertaa kokeillu tota ja jääny johonkin 25:een sekunttiin. Mut siin vaihees noi palikat menee jo ihan tajutonta vauhtia, varmaan hitaammalla koneella liikkuu rauhallisemmin, tai sit oon vaan surkee tossa..

Ikä
32
Palikan liikutelussa 61.719 sek.

Koodi:
http://www.dyson.co.uk/game/
Huoh..melkoinen savotta. Täytyy sanoa, että muutama todella kinkkinen oli mukana...Tuli sellanen fiilis, että "mä tapan itteni, mä en voi olla näin tyhmä" :lol2:

eniveis, varmaan melkein 2-tuntia meni, että kaikki meni läpi..Sais olla enemmän noita blockki-ruutuja, ne olis jees...

:riippuvuus:

Kokeilin tota palikka juttua muijan koneella ja sain 40 sekkaa ekalla, himassa sain joku 25 sekkaa parhaimillaan 50 yrityksen jälkeen, ne palikat meni siinä vaihees jo jotain valonnopeutta ainakin. Eli koneen teho vaikuttaa tossa ihan sikana. Ei vaan pysty tajuta että miten peli missä liikkuu 5 neliötä pätkii p2-350mhz koneessa. :)

Ikä
32
Kiitos Andy T loistavasta pelistä nyt tietää mitä pelata kun on tylsää :evil:

rintafile sanoi:
Sweet. Tää on hyvä :evil: 870... tonni pitäs rikkoa :)
Kun pelasin sitä niin sain pelikellon jotenkin jumiin 48 sekunnin kohdalle ja peli ei sitten loppunut ollenkaan. Lopetin kyllästymiseen tasan 3000 kohdalla.

Tämä ei varsinaisesti ole peli, vaan havainnointitehtävä... kuvassa on 8 asiaa väärin, kuka löytää? (aika vaikea huomata, täytyy olla tarkka)

plag sanoi:
Tämä ei varsinaisesti ole peli, vaan havainnointitehtävä... kuvassa on 8 asiaa väärin, kuka löytää? (aika vaikea huomata, täytyy olla tarkka)
¨

Onko tuo taas sellainen mitä tuijotetaan 5 minuuttia ja sitten hyppää silmille joku Vesa-Matti Loiri goatserevitys päällä ja punasilmäinen minkki moottorisahan kanssa huutaa niin että naapurin Venlalta pääsee lusikallínen housuun. :jahas:

Kusimato sanoi:
Onko tuo taas sellainen mitä tuijotetaan 5 minuuttia ja sitten hyppää silmille joku Vesa-Matti Loiri goatserevitys päällä ja punasilmäinen minkki moottorisahan kanssa huutaa niin että naapurin Venlalta pääsee lusikallínen housuun.
On. :hyper: