Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Marchi- sanoi:Mulla oli vieä alkukantaisempi sali. Kyllä tollasella salilla reenailee periaatteessa hyvinkin pitkään.
tiny_tinman sanoi:Ööö, veikkaan kuitenkin että ketjun aloittajalla on kyseinen sali ns.backuppina jollei jostain syystä pääse esimerkiksi rintapäivänä paikallisella punttiksella käymään. Ja kyllähän siinä tapauksessa tissit tuollakin saavat kyytiä kuin saksalaisessa hydrayliikkaleffassa konsanaan.
Salomaa sanoi:Siinä on meidän kaveriporukan sali.
uga sanoi:Asiallisen karu ja no-bs-oloinen sali. Kannattaa pitää osoite omana tietona, muuten hulkki muuttaa asumaan salillenne. :D
Salomaa sanoi:http://www.kolumbus.fi/jaska.salomaa/sali_kuvat
Siinä on meidän kaveriporukan sali.
Pyranha sanoi:NO BULLSHIT !!!!1
Penkkejä ainakin löytyy jokaiselle omansa... Miulta tuo talja uupuu, mutta eipä se enää haittakaan.
Salomaa sanoi:Hmm... Saako pistää urlia? Modet poistakoot jos haluaa.
http://www.kolumbus.fi/jaska.salomaa/sali_kuvat
Siinä on meidän kaveriporukan sali. Sali on täynnä historiaa ja julisteita/mainoksia mitä muualta maailmasta ei löydä.
Täältä on lähtenyt suomen, euroopan ja maailmanmestareita myös. Sali on entisen HPY:n (nykyinen Elisa) voimailujaoston sali, mutta nyt sitä pyörittää minun lisäksi n. 12 muuta kaveria.
Virallisesti se on vielä Elisan sali ja siksi sähköt sun muut ei maksa meille mitään.
Kaikkihan meistä on tosin töissä Elisalla tai sen tytäryhtiöissä. Täysin yksityinen sali siis missä naisia ei käy. Erittäin loistava sali jossa olenkin aina treenannut.
Hankintalistalla on power rack jonka varmaan väännämme tosin itse.
EDIT. Ekassa kuvassa näkyvä penkki on sama millä Sandvik otti IPF:n Me tuloksen. Salin johtaja on voimanostoihmisille varmaan tuttu Orasmaan Heikki (kuuluttaa monet kisat ja kirjottaa myös Voimanostaja lehteen).
Huppe sanoi:Menee ehkä vähän provoks mutta koitellaan kun kerta yleisellä ollaan?
Noita "salejahan" saa edukkaasti esim. Hobbyhallista? "Miksi käyttää paljon rahaa kalliisiin salikortteihin?"
99,00 e tai 12,05 e/kk :D
Kuka tunnustaa moisen omistavansa?
Salomaa sanoi: