Oma lajisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Dragon

VIP
Ikä
46
Kaupunki
Turku
Omat lajit:

- 7 vuotta Choy le fut -kungfu

- Pari vuotta Aikidoa

- Testasin joskus Ninjutsua. Lajina varmaan ihan ok mutta Turussa treenaava porukka oli niin rutiloa, ettei siellä jaksanut olla. "Valmentaja hei?! Onx mun pakko tehdä kymmenen punnerrusta?"

Nyrkkeilyä, painia tai judoa tekisin mieli alkaa harrastamaan.

Originally posted by Dragon
- Testasin joskus Ninjutsua. Lajina varmaan ihan ok mutta Turussa treenaava porukka oli niin rutiloa, ettei siellä jaksanut olla. "Valmentaja hei?! Onx mun pakko tehdä kymmenen punnerrusta?"
On tunnettu fakta, että ninjat eivät ole järin innoissaan punnertamisesta, ja käyttävät myös te1nix-kieltä (tunnettiin muinaisessa Japaniassa n1njax-kielenä).

Ohessa ninjalta näyttävä Joulupukki :joulu3:

Ninjapukkii, ninjapukkii,
heittotähtiii, silmä puhkii.
Eikö katana, paina selkää?
Käyzä meille, emme pelkää.

ps. laita Dragon linkki sinne edelliseen keskusteluun, niin lukitaan tämä...

Judoa on tullu treenattua 4vuotta, thai-nyrkkeilyä 4 vuotta, nyrkkeilyä 2 vuotta, Lukkopainia ja brassi ju-jutsua 2 vuotta. Mutta lukkopaini päälaji tällähetkellä.

Hyvä juttu tämä kamppailulaji-osio, vaikken itse mitään tuollaista harrastakaan...

Minkälaista tuo ninjutsu oikein on? Liikkeitä?

Nyrkkeilyä tuli treenattua joku kuutisen vuotta.

Nykyään punttien ohella hakkaan välineitä ja sparraan parin kaverin kanssa.

Minun laji on krav maga. Jatkossa tarkoitus myös perehtyä shootfightingiin tai muuhun ottelulajiin.

En ole ninjatsua harrastanut mutta kuulin että siinä torjutaan iskut lyömällä vastustajaa raajoihin. Itse hyökkäys perustuu tarkkoihin lyöntipaikkoihin. Eli elokuvissa hienonnäköistä mutta enpä usko että nakkijonossa toimii.

Originally posted by nako
Krav maga + sambo ..vuoden alusta tarkotus alottaa taas kunnon reenit ja saada kuvia palstalle.
missä harrastat samboa? Ite tekis mieli kokeilla ko.lajia, mutta en ole löytänyt seuraa. Mitä mieltä olet itse lajista?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pari vuotta sitten tuli vielä hapkidoa harrastettua ja sen jälkeen capoeiraa... nyt ei ole vielä täältä espoon suunnalta löytynyt sopivaa lajia, mutta kaipa sitä kohta pitää jokin taas aloittaa

Karatea olen harrastanut 3 vuotta ja myös ju-jutsua ja taekwon-doa on tullut kokeiltua. Viime aikoina on nää lajit muuttunut lähinnä salin yhteydessä pidettäviin kuntonyrkkeilyihin yms. :wanha:

Nyrkkeilyt olen jotain viitisen vuotta enemmän ja vähemmän tosissaan. Nyt on tullut jo kahden vuoden tauko kun puntti sai vahvemman otteen. En oikein osaa päättää kumpi on lähempänä sydäntäni joten taidan jatkaa tammikuusta lähtien ainakin vuoden verran nyrkkeilyä ja päättää sitten.

Ekana noin vuoden verran jujutsua, sen jälkeen 11 vuotta potkunyrkkeilyä ja matka jatkuu, ohessa krav magaa ja shoot fightingia pari vuotta, sekä nyt uutena tuttavuutena ohessa thainyrkkeilyä.

On tuomari ja ohjaakurssit käyty + monta seminaaria ja leiriä...

No laitetaan jonon jatkoks, eli Shukokai Karatea semmonen 10 vuotta ja shootfightin jonkin aikaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom