Oma diettini

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
34
Minulla on pituutta 184cm ja painoa 82kg
ja olen aloittanut tälläisen dietin.
Ruokapuolen hoidan tällein
ma : matala hiilihydraattinen päivä (hiilihydraatit 2g per painokilo, pro 2g per painokilo rasvaa en oo miettiny)
ti : sama
ke : normaali dietti päivä /(hiilihydraatit 3-4g per painokilo, pro 2g)
to : matala hiilihydraattinen päivä
pe : normaali dietti päivä
la : mässy päivä (paljon ruokaa 5-6g hiilihydraatteja per painokilo)
su : matala hiilihydraattinen päivä
lisäksi alan juomaaan vihreää teetä.
Salin lisäksi tarkoitus olisi vetää joka toinen päivä vatsalihaksia ja lenkkeilä.
Dietin ensimmäinen päivä meni näin.

(matala hiilihydraattinen päivä)
Vatsalihakset ennen aamupalaa

Aamupala klo 7.25
- kuppi kahvia
- lautanen kaurapuuroa
- 30g heraproteiina
- c-vitamiini (500mg)
- multi-tabs

Päivällinen klo 10.20
- vajaa lautasellinen jotain koulun pasta kasvis mössöä
- 2 lasia rasvatonta maitoa
- 2 lasia vettä

Ruoka(kotsan tunnilla) klo 14.00
- 30g pastaa
- liha-kasvis kastiketta
- 1 iso lasi vettä

Välipala klo 17.30
- 150g rasvatonta raejustoa
- 1,5 ruisleipää
- 2 kuppia kahvia
- lasi vettä
- c-vitamiini tabletti (500mg)

Palautus juoma salin jälkeen klo 19.40
- 30g heroproteiinia
- 60g dextroa

Iltapala
- 250g raejuustoa
- ruisleipä
Kommenteja ja vinkkejä diettailuun.

Noh, eipä ole tullut eteen suurta tarvetta varsinaista dieettiä vetää, mutta kommentoidaan nyt jotain kun ekana täällä ollaan.

Silmään otti toi 2x pastaa päivässä (koulussa ja kotona), kuitenkin matalahiilihydraattinen päivä, kai pasta oli edes tummaa tms? Mites tuossa tulee kaloreja, itse oon parikytäkiloa keveämpi ja syön 3x ton verran eikä paino liikahtele mihinkään suuntaan. Palkkarista jättäisin ainakin puolet hiilareista pois kun kerran dieetillä ollaan, toki palautumisesta tinkimättä, mutta voihan tuota kokeilla jos jaksaa (luulis). Ruisleipää? Miksi? Monissa 'ruisleivissä' on ruista ihan olematon määrä, tarkkaa lukua en muista, mutta olisiko 20% luokkaa...himassa tollasta missä lukee oikeen erikseen 35% ruista, loppu on sitä samaa vehnäjauhoa mistä väännetään vaaleatkin leivät, jotain parempaa vois keksiä tuohon ? Viimesimpänä muttei vähäisimpänä nostaisin proteiinin määrää 3-4g per painokilo ja vähentäisin samalla hiukan hiilarien määrää varsinkin lepopäiviltä.

Jos tuli kirjoiteltua ihan puutaheinää niin älkää potkiko päähän, väsyttää :jahas:

Tuo mässypäivän pitäminen joka viikko, erityisesti dieetin alussa on IMO ihan turhaa, enemmänkin haitallista.

Porkkanaraastin sanoi:
Tuo mässypäivän pitäminen joka viikko, erityisesti dieetin alussa on IMO ihan turhaa, enemmänkin haitallista.

Näin on ja muutenkin kerta viikossa on vähän arveluttavaa jos vähänkin enemmän aikoo mässäillä. Itellä toiminut vähähiilarisella kerta kahteen viikkoon aika hyvin.

Ainakin tuo kaffeen kofeiini piristää hetkittäisesti ja lisää hikoilemista, kaipa se siinä hyvän ja pahan rajamailla on. Kahvi on muuten yks näistä elintarvikkeista joista mielipide vaihtuu puolvuosittain, samoin kuin esimerkiksi kananmuna. Koittaisivat päättää, että mitä sitä saa syödä ja mitä ei.

Hola sanoi:
miten kahvi vaikuttaa dieettiin? siis nautittuna ilman sokeria ja pienellä määrällä rasvatonta maitoa.

Mulla ainakin kahvin litkiminen vie ruokahalua, mikä sopii dietillä oikein hyvin. Tietenkin ilman sokeria.

Kahvin kiskominen todellakin pienentä ruokahaluja, ainakin minulla. Joskus kun tuli pudoteltua useita kiloja viikossa, niin ilman kahvia ei olisi pärjännyt. Lisäksi se on diureetti, joka sekin laskee painoa.

Tämä tosin silloin kun painoa vedettiin nesteistä. Mutta kyllähän kofeiini pistää ainakin hikoiluttamaan enemmän, joten kaippa se aineenvaihduntaakin jollain tavalla kiihdyttää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom