Oma dietti ja aerobinen.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Eli oon tässä kolmennella viikolla just alottamaani ekaa protsku diettiä. Dietin oon kasaillu omin tottumuksien ja pakkarin ohjeiden mukaan.Tarkotuksena maximoida proteiinit ja minimoida hiilarit. Kerran viikossa pidän kuitenkin mässypäivän jolloin reilummin hiilareita. Lähtö kohdat olivat 85kg ja 173 cm. Ikää 16. Tuloksista sen verran että penkistä meni ennen dietin aloittamista reilu 90kg ja maastavedosta n. 200kg. Ja puntilla tullu käytyä "tosissaan" n. 1 vuosi. Tarkoitus ois vetää diettiä ainakin kesäkuun alkuun ja sen jälkeen alottaa armoton lihasmassan kasvatus :) Ja sen verran vielä koitan edetä aika rauhallisesti enkä järkyttää liikaa tota painoo välttäen jojo ilmiöö. Syynä se että pienestä asti ollu taipumusta ylipainoon ja kyllähän tuota vara-rengastakin löytyy. Kaloreita ja muita ravinteita en ole lähtenyt päivälle laskemaan vaan meen ihan sen mukaan mikä tuntuu hyvälle. Tän hetken paino on n. 81 kg. Aerobista tulee harjoitettu 2-3 aamulenkillä viikossa ennen aamupalaa. Punttia 4 kertaa viikkoon. Ja pitemmittä löpinöittä, ottakaa paskapuhetta smili hollille ja arvioikaa proteiini diettini:

klo. 06-07.00 Puolen tunnin aamulenkki n. 130-140 sykkeellä.

klo. 07-08.00 Aamupala: Lautasellinen kaurapuuroa/250g rahkaa ja ruispala sekä kalkkunaleikettä, kuppi kahvia ja vitamiini tabletti

klo. 11.30 Lounas koulussa: llautasellinen kouluruokaa ja salaattia jossa pyrin tonkimaan itelleni mahdollisimman paljon sitä lihaa/kalaa/kanaa ja vain vähän perunaa/pastaa/riisiä, lasi vettä ja lasi maitoa.

klo. 14.30-15.30 Välipala: purkki rahkaa/raejuustoa sekä näkkileipää ja kalkkunaleikettä.

klo.17-18.00 Puntti treeni ja 1 dl palkkaria joka on Greenlinen palkkari setistä. Eli sekoitettuna malto6 hera80 ja dextro. Reenin kesto n. 1.5 h.

19-20.30 Ilta-ateria: Kalaa/kanaa/lihaa, niukasti perunaa/riisiä/pastaa Lasi maitoa ja lasi vettä. Jälki-ruuaksi hedelmä.

22-22.30 Iltapala joka on suurinpiirtein välipalan toisto.

Toivoisin rakentavaa kommenttia ja jos joku on selkeesti vituillaan kerro miten asia tulisia hoitaa. Peace.

Ihan hyvältä tuo runko tuossa ruokailussa näytti. Tarkemmin sitä mahdoton kommentoida, kun ei ole määriä tarkemmin esitetty. Mutta en minä heti dieetin alussa kuitenkaan mitään mässypäiviä ottaisi. Ne mukaan vasta kun on esim. kuukausi dieettiä pidetty, tai sitten jos alkaa tosissaan vaikuttaa treeneihin. Tossa kuitenkin tulee hiilariakin ihan mukavasti, joten mässypäivä on aika turha. Ja jos todellakin on tarkoitus vain kesäkuun alkuun dietata, niin sitten jättäisin ehkä kokonaan pois nämä mässypäivät. Kyllä tuon ajan kestää ilmankin. :evil:

Timba79 sanoi:
Ihan hyvältä tuo runko tuossa ruokailussa näytti. Tarkemmin sitä mahdoton kommentoida, kun ei ole määriä tarkemmin esitetty. Mutta en minä heti dieetin alussa kuitenkaan mitään mässypäiviä ottaisi. Ne mukaan vasta kun on esim. kuukausi dieettiä pidetty, tai sitten jos alkaa tosissaan vaikuttaa treeneihin. Tossa kuitenkin tulee hiilariakin ihan mukavasti, joten mässypäivä on aika turha. Ja jos todellakin on tarkoitus vain kesäkuun alkuun dietata, niin sitten jättäisin ehkä kokonaan pois nämä mässypäivät. Kyllä tuon ajan kestää ilmankin. :evil:

Joo täytyy koittaa vierottua tosta mässypäivästä ;> Jollakin tapaa pitäs kuitenkin viikottainen makean nälkä tyydyttää. En sitten tiedä miten paljon jossain hedelmä karkki pussissa yleensä onkaan hiilareita. Oisko cocacola light kerran viikkon parempi vaihtoehto?

Aimoliini sanoi:
Oisko cocacola light kerran viikkon parempi vaihtoehto?
Mä huuhdon dieetillä liki kaiken alas Pepsi Maxilla, 1½ ltr menee päivässä.

Aimoliini sanoi:
Joo täytyy koittaa vierottua tosta mässypäivästä ;> Jollakin tapaa pitäs kuitenkin viikottainen makean nälkä tyydyttää. En sitten tiedä miten paljon jossain hedelmä karkki pussissa yleensä onkaan hiilareita. Oisko cocacola light kerran viikkon parempi vaihtoehto?

Light limsat on ihan hyvä vaihtoehto. En minä niitäkään määräänsä enempää joisi, mutta esim viikonloppuisin voi hyvällä omallatunnolla pulloin tai pari juoda.

Ja karkkipussissa on käytännössä hiilareita senverran mitä se pussi painaa. Eli siitä voit laskea paljonko niistä hiilaria ja kaloreita tulee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom