Olympia 2020

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Näyttää olevan Ramy vs Curry tämä kisa.

Ramy on lähes parhaimmillaan, ei ehkä 2013 NYP tai 2017 O:n veroinen, mutta riittävän hyvä voittamaan. Nyt kun Ramy on myös kunnossa voi se voitto olla mahdollinen fysiikan osalta ja toivon myös tätä.

View: https://youtu.be/ZvL_9Ghg2eU

Tää on nyt imo vaan kiinni siitä antaako IFBB Ramyn voittaa. Ramy on mukavan leppoisa lähi-idän ukko, jonka englannin kielen taidot ovat toki parantuneet, mutta kun vastassa on kristitty ja perheellinen jenkki, saattaa voitto tehdä tiukkaa. Rasististahan se on mutta se on vaan kylmä totuus IFBB:ssä.

Curry on kuitenkin parempi sanansaattaja lajille ja hallitsevalla mestarilla on aina etu. Ramyn pitäisi voittaa kaikki aivan sata nolla, että voitto hänelle suotaisiin. Niin tyhmältä kun se kuullostaa niin voittaja ei aina ole paras, esim Dorian -97, Jay -07.

Curry ei ole mitenkään paska, parempi kuin viime vuoden Olympiassa + se suunta mihin IFBB on EHKÄ avoimen kanssa menossa saattaa näyttää, että enemmän esteettisiä ukkoja, jotka ovat riittävän massiivisia ja/tai kireitä palkitaan (Rhoden, Curry).

View: https://youtu.be/9HEprQuLaP4

Onhan ne reidet vieläkin heikohkot, mutta niin on Ramylläkin esim. selän erottovuus. Ja itseä häiritsee jopa enemmän Ramyn pohkeet kuin Curryn (suhteutettuna reisiin), eikä erottovuus ole parasta luokkaa. Jos Curry voittaa niin IFBB saa paljon paskaa niskaan, eikä täysin syyttä, painotan edelleen RAMY ON KUNNOSSA.

Haluaisin, että tämä teoria todistettaisiin vääräksi ja että Ramy korjaisi voiton, joten älkää kirotko mua helvetin alinpaan kolkkaan kiitos. :)

Jos Ramy ei tuolla kunnolla tuossa porukassa voita niin kyllä se on politiikkaa silloin. Tuo selästä urputtaminen on kanssa jännä homma ihan kuin se olisi älytön heikkous. Se on kuitenkin isoin selkä tuosta porukasta. Joo ei toki erottuvin ja paksuin mutta iso se on. Mun mielestä noiden kahden muun heikkoudet on selkeästi isompia. Muistan yhden entisen Mr.Olympian jota myös aina moitittiin selän vetisyydestä ja erottuvuuden puutteesta. Silti vaan neljä kertaa Sandowin pokkasi.

Muistan yhden entisen Mr.Olympian jota myös aina moitittiin selän vetisyydestä ja erottuvuuden puutteesta. Silti vaan neljä kertaa Sandowin pokkasi.
Hyvä pointti, mutta Cutlerillakin oli myös tietynlainen poliittinen etulyönti asema muihin nähden, olihan hän 2000-luvun paras heti Ronnien jälkeen. 01, 03-05 runner upit Olympiassa, 02-04 Arnoldit ja muita voittoja ennen kuin edes voitti yhtäkään Olympiaa.

Liitteet

• ee6ccf63b0728c597810cd45ce6e17f6.jpg
    ee6ccf63b0728c597810cd45ce6e17f6.jpg
    94,4 KB · Katsottu: 560
Viimeksi muokattu:
Näyttää olevan Ramy vs Curry tämä kisa.

Ramy on lähes parhaimmillaan, ei ehkä 2013 NYP tai 2017 O:n veroinen, mutta riittävän hyvä voittamaan. Nyt kun Ramy on myös kunnossa voi se voitto olla mahdollinen fysiikan osalta ja toivon myös tätä.

View: https://youtu.be/ZvL_9Ghg2eU

Tää on nyt imo vaan kiinni siitä antaako IFBB Ramyn voittaa. Ramy on mukavan leppoisa lähi-idän ukko, jonka englannin kielen taidot ovat toki parantuneet, mutta kun vastassa on kristitty ja perheellinen jenkki, saattaa voitto tehdä tiukkaa. Rasististahan se on mutta se on vaan kylmä totuus IFBB:ssä.

Curry on kuitenkin parempi sanansaattaja lajille ja hallitsevalla mestarilla on aina etu. Ramyn pitäisi voittaa kaikki aivan sata nolla, että voitto hänelle suotaisiin. Niin tyhmältä kun se kuullostaa niin voittaja ei aina ole paras, esim Dorian -97, Jay -07.

Curry ei ole mitenkään paska, parempi kuin viime vuoden Olympiassa + se suunta mihin IFBB on EHKÄ avoimen kanssa menossa saattaa näyttää, että enemmän esteettisiä ukkoja, jotka ovat riittävän massiivisia ja/tai kireitä palkitaan (Rhoden, Curry).

View: https://youtu.be/9HEprQuLaP4

Onhan ne reidet vieläkin heikohkot, mutta niin on Ramylläkin esim. selän erottovuus. Ja itseä häiritsee jopa enemmän Ramyn pohkeet kuin Curryn (suhteutettuna reisiin), eikä erottovuus ole parasta luokkaa. Jos Curry voittaa niin IFBB saa paljon paskaa niskaan, eikä täysin syyttä, painotan edelleen RAMY ON KUNNOSSA.

Haluaisin, että tämä teoria todistettaisiin vääräksi ja että Ramy korjaisi voiton, joten älkää kirotko mua helvetin alinpaan kolkkaan kiitos. :)

Mun mielestä Ramyn ylävartalo on jäljessä. Tai ehkä sitten huonot geenit oikeasti, mun mielestä toi alakerta on aivan liian leveä verrattuna yläpuoleen. Jos kattoo noita Ms Olympia ehdokkaita niin niillä mun silmissä sama suhde lantion leveyden ja yläkerran kanssa. Kunhan vaan sanon, mutta miehekkäämpi olis kapeammalla lantiolla Ramy.

Liitteet

• ramytakaa.png
    ramytakaa.png
    54 KB · Katsottu: 494

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eihän toi Ramyn rakenne - varsinkaa takaa ole mikään superesteettinen, vähän ku kuorma-auto. :D
Mut, saa noi kaikki muut näyttämään ihan herhiläisiltä.
Ja mun mielestä Hadi pätkii jopa Heathin täs kisassa .. Ei olis oikeusmurha et isorami, sitten kakkoseks hadi tai curry , ja nelosesta kamppailis hiitti ja bonacci.

.. Varmaan phil tuhertas tuosta tuloksesta kyyneltä ja seuraista eeppiset itkupotkuraivarit mut tää nyt olis silti vaa mun näkemys. Tapahtus oikeus ja kohtuus, mutta saas nähä.

Veikkaan että Heathille tämä menee. Halutaan luoda seuraava 8x Mr.O ja saada lisää puhetta lajin ympärille. Mikä olisikaan parempi tapa aiheuttaa moneksi vuodeksi eteenpäin puhetta, kuin nostaa Heath ykköseksi oikeusmurhalla

Mun mielestä Ramyn ylävartalo on jäljessä. Tai ehkä sitten huonot geenit oikeasti, mun mielestä toi alakerta on aivan liian leveä verrattuna yläpuoleen. Jos kattoo noita Ms Olympia ehdokkaita niin niillä mun silmissä sama suhde lantion leveyden ja yläkerran kanssa. Kunhan vaan sanon, mutta miehekkäämpi olis kapeammalla lantiolla Ramy.
Et kai sä nyt tuon perusteella voi sanoa että yläkerta kapea kun tuossa ei mitään posea edes ole valmiina. Laita nyt edes kuva jostain valmiista posesta jossa yläkroppa on kapea. Kumminkin levein ukko mikä tuolla lavoilla on.

Availen striiimin jossain välissä yöllä ja selostelen kisaa, mutta en tosiaankaan voi näyttää sitä.
jep, joku tekee just tota nyt jo. mikäs siinä, jos pidät normistriimin jossa pelkästään ite olet kuvassa ja samalla heittelet kommenttia mitä siellä Olympiassa näkyy.

Veikkaan että Heathille tämä menee. Halutaan luoda seuraava 8x Mr.O ja saada lisää puhetta lajin ympärille. Mikä olisikaan parempi tapa aiheuttaa moneksi vuodeksi eteenpäin puhetta, kuin nostaa Heath ykköseksi oikeusmurhalla
Ei voi mennä. Ei mitenkään. Koko tuomaritoiminta ja Mr Olympia -titteli menettäisi lopullisesti merkityksensä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom