Olympia 2020

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Naisten fysiikan voittaja meni silti väärin. Shanique Grantin olisi kuulunut voittaa. About kaikki oli sitä mieltä. Jonkun kikulia on nyt imetty posket lommolla, koska tuota päätöstä ei selitä mikään muu.
Joo, se kyl vähä haiskahtaa jonkinsortin "korruptiolta" en mä kyl mitään muuta ku raskasta sarjaa tosin miettiny. Kyl täs olympias paljon hyvää on, jo sekin että on muualla kuin vegasissa oli mm virkistävää. Must tää florida oli ehkä pykälän sinnepäi miltä lavan kuulus näyttää jos vähä karkaan aiheesta

Olisin laittanut Hadin kakkoseksi, muuten aika lailla samat sijoitukset. Tossa videossa Hadi tekee Rhodenit eli tuijottaa Philin pötsiä ja sen jälkeen nyökyttää tyytyväisenä. Ei tolla pakilla kyllä kuuluis olla edes Top-3.

View: https://youtu.be/NIVgyIXe9wk

Samat mietteet täällä. Curryn kanssa Hadilla oli aika tasaista, mutta en ymmärrä millä helvetillä Heath muka meni Hadin ohi sijoituksissa? Hadi paransi kuntoaankiin paljon finaaliin.

Naisten fysiikan voittaja meni silti väärin. Shanique Grantin olisi kuulunut voittaa. About kaikki oli sitä mieltä. Jonkun kikulia on nyt imetty posket lommolla, koska tuota päätöstä ei selitä mikään muu.
Ehkäpä kehonrakennuksen takia tehtävä selvä ero lajien välille, Shanique kuitenkin lähempänä tämänkin vuoden pienempien kehis tyttöjen kokoa ja kireyttä.

Voi vaan kuvitella miten surkee fiilis Heathilla on.
Olkootkin kuinka vihattu ja saa haukkua jne. mut todennäköisesti täysillä panostanut ja kaikkensa antaneena meni voittamaan mutta ei riittänyt.

En yhtään ihmettele jos tosiaan nyt eläköityisi

Kyllähän tuo nyt tuntuu että hiitin aika on ohi voittajana, ei varmaan jatka jos ei pysty voittamaan olympiaa.. Surullista olisi jatkaa jos ei voi kärkeen nousta. Kun hävisi rhodenille niin tuntui että nousee vielä, mutta ei enään taida..

Niin se vain aika menee ja mestarit vaihtuu..

Näköjään finaalipäivänä Hadi nousi kakkoseksi.

1608463141695.png

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Neljänä vuonna neljä eri voittajaa Mr. Olympiassa. Näin on käynyt historian aikana vain kerran aiemmin 1980-luvun alussa.

Hyvä että Big Ramy voitti. Ehkä kisa muuten oli laimean tasoinen, mutta eihän Ramylle koossa vedä vertoja aiemmista voittajista kuin Ronnie Coleman.
Jeps, kunnes alko Haneyn putki. Saas nähä alkaako tästä Ramyn putki..
Toi Hadi oli mun mielestä mielenkiintosin paketti, sopivasti esteettisyyttä ja friikkeyttä. Kyl koko top4 oli nii omanlaisia fysiikoita että ei käyny nytkään silti tuomareita kateeks.
Mä toivon et Phil laittas uikkarit täs kohtaa naulaan joksiki aikaa, ei sillä etteikö se vielä pärjäis mutta kun on vielä ns huipulla ja mun mielestä todistanu jo olevansa legendojen joukos. Kyl mä ymmärrän toki et hän haluaa uniikin määrän titteleitä, kovapäinen varmasti tässä suhteessa, mutta katsotaan.

Ehkäpä kehonrakennuksen takia tehtävä selvä ero lajien välille, Shanique kuitenkin lähempänä tämänkin vuoden pienempien kehis tyttöjen kokoa ja kireyttä.
Ainakin muutamaa haastattelua mitä katsoin, kaikki sanoi että Shanique ois ollut jopa pienempi kuin viime Olympiassa. Ihmettelivät myös miksi ei voittanut ja kuka tämä uusi ihan nurkan takaa ilmestynyt voittaja oli. Ei ollut Shanique kuulemma yhtä kireä kuin viimeksi ja oisko hiukan vähäisempi lihasmassa sitten ollut syy miksi ei voittanut, näin moni spekuloi.🤔
Hänellä kuitenkin rakenne ja lihaksien malli ja kiinnitys koko IFBB paras joten mitä lie tuomarit hakevat, kuitenkaan ei mielestäni ole edes lähellä kehonrakennusta.
Olisi hauska nähdä vertailussa 3x Fiquren Olympia voittaja Cydney Gillon kanssa onko ero edes suuri.

Ramy on minusta samaa sarjaa kuin Cutler. Kaamean kokoinen mutta epäsuhtainen, ei ns. Miellytä esteettistä silmää. Phil Heath edelleen on potentiaalisin mutta ei pakki pysy koossa. No ei se ole Ramylläkään. Nykyiset mestarit on pallomahoja. Hitto, oliskohan mulla mahiksia...😜

Ramy on minusta samaa sarjaa kuin Cutler. Kaamean kokoinen mutta epäsuhtainen, ei ns. Miellytä esteettistä silmää. Phil Heath edelleen on potentiaalisin mutta ei pakki pysy koossa. No ei se ole Ramylläkään. Nykyiset mestarit on pallomahoja. Hitto, oliskohan mulla mahiksia...😜
Cutler oli kovimmillaan kuitenkin todella kova. Muutenkin tää koko vuoden 2009 line-up oli kyllä ihan järjetön. Verratkaa viime vuoteen.

Edit. Tsekatkaa lisäksi Dexterin alakertaa noissa sivuposeissa. Ihan älyttömän pyöreää ja kireää lihaa.

View: https://youtu.be/yW_oDVZR0e4

Toivottavasti ens vuonna Lewis vetää ton standardin kireyden osalta takas sinne missä sen pitääkin olla.

Mikähän muuten oli kun hallitseva bikini:n mestari ei päässyt edes top 6? Mitä mä katoin, niin varsin upea oli. Olisko liikaa lihasta? Koomista kyllä, että kun hallitseva mestari tulee paremmassa kunnossa ja vahingossa dieettasi liikaa tai teki pari treeniä liikaa, niin ulkona finaalista. Mutta tota se on kun rajat pitää vetää. Ei paljoo parane tykätä treenistä koska sitä ei liiemmin saa tehdä.
Edellisvuoden voittaja pääsi kuuden sakkiin, ollen kuudes. Laitoin tästä kommentin jo Noora Mähönen-ketjuun. On tuomareilla tosiaan hommaa hiuksia halkoessa; sarjan päätuomari totesikin live-lähetyksessä, että sanokaa mitä sanotte, heillä on kovin homma koko Olympiassa. Samaa mieltä olen. Olin aluksi sitä mieltä, että Pecini vaikuttaisi voittavan, mutta vertailujen jälkeen ymmärrän järjestyksen.

Ainakin muutamaa haastattelua mitä katsoin, kaikki sanoi että Shanique ois ollut jopa pienempi kuin viime Olympiassa. Ihmettelivät myös miksi ei voittanut ja kuka tämä uusi ihan nurkan takaa ilmestynyt voittaja oli. Ei ollut Shanique kuulemma yhtä kireä kuin viimeksi ja oisko hiukan vähäisempi lihasmassa sitten ollut syy miksi ei voittanut, näin moni spekuloi.🤔
Hänellä kuitenkin rakenne ja lihaksien malli ja kiinnitys koko IFBB paras joten mitä lie tuomarit hakevat, kuitenkaan ei mielestäni ole edes lähellä kehonrakennusta.
Olisi hauska nähdä vertailussa 3x Fiquren Olympia voittaja Cydney Gillon kanssa onko ero edes suuri.
Juu nyt voittaja Sarah Villegas oli "suorakulmamaisempi" eli vartalon ja lihastenkin malli enemmän "suoraa viivaa". Shanique taas pyöreämpi eli suoraan sanottuna naisellisempi. Poseissa saa hienosti kuitenkin erottuvuuden toimimaan, joten mielestäni "gold standard" sille, miltä juuri tässä lajissa tulee näyttää. Sarah Villegas olisi voinut kisata kehossa...

Katsoitko edes tuota kisaa? Ainoa kärkiukoista joilla selkeästi pakin kanssa vaikeuksia oli Phil. Ramylla todella hienosti pakki kunnossa ilman mitään pullotuksia. Kun Phililtä otettiin nyt pois se paras lihaspyöreys ja paras kondis niin ei tuossa enää mitään kovin ainutkertaisen hienoa minusta ole. Kapeus korostuu kun pakki pullottaa ja keskivartalo leviää ja olkapäät, selkä ja reidet pienenee huippuvuosista. Ihan ok se oli mutta todella kaukana parhaastaan. 2012/2013 Phil olisi tämän toki varmaan vienyt kun silloin ainoa naputtamisen aihe oli se kapea hartialinja.

Kaikki kunnia Cutlerille ja olihan hän aikanaan kova mutta se rakenne oli laatikkomainen. Ramylla ei läheskään niin pahasti samaa esiinny vaikkei nyt mikään symmetrian sulttaani olekkaan. Vyötärö on kapea suhteessa selkään, hartialinjaan ja reisiin. Jay oli melkoinen pökkelö Ramyyn verrattuna niinä huippuvuosinaan jolloin voittoja tippui.

Kyllä ois voinut laittaa järjestykseen: Ramy, Hadi, Curry, Heath. Pääasia että sentään paras voitti, mutta tuo Heathin sijoitus on kyseenalainen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom