Olympia 2020

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kyllä ois voinut laittaa järjestykseen: Ramy, Hadi, Curry, Heath. Pääasia että sentään paras voitti, mutta tuo Heathin sijoitus on kyseenalainen
Jeps,mä sanoin just tuon järjestyksen täälä prejudgingin jälkeen
Scorecardissa hadi oli selvä kakkonen tokana päivänä, mut yhteispisteis jäi yhen pisteen philistä ..

Jos pitää paikkansa johan on ihan käsittämätön idea!! :woot:
Tarkoittaakohan sitä että he vaativat kaikkien youtubessa olevien Mr. Olympiaa käsittelevien videoiden alasajoa.

1608678569459.png

Ei kyllä laisinkaan hyvää promoa lajille. Mä ymmärrän kokonaisen show:n vuotamisen, mutta että jossain analyysivideoissa ei tuoda mitään muuta kuin hyvää tietoa lajista ja selvitellään moniakin asioita, kuten vaikka miksi jollain meni kisat piloille tai miksi joku voitti.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
No joo ei pitäisi tulla ainakaan Walkerin rakenteella kärkisioja kyseeseen. Ja vaikka miten kova kehonrakentaja Flex onkin niin ei tarviis nyt ainakaan voittoa tarjota jos on hyviä pidempiä kisaajia olemassa ja kisaamassa. Vaikka ei mitään pituusrajoituksia tietysti olekkaan niin höpöhommia jos 166cm kaveri voittaa avoimen Olympian.

Dexter Jackson on Mr. Olympia ja pituus 168cm.
Niin? Onhan Francokin voittanut ajat sitten Olympian. Dexter on myös aika poikkeuksellinen kehonrakentaja rakenteellisesti. Ei näytä pygmiltä patukalta kuten suurin osa alle 170cm kisaajista. Ihan aiheesta on tullut ne lähes 30 kisavoittoa ammattilaisena. Olympiaa ei hänkään olisi voittanut jos Cutler olisi ollut kunnossa. Teoriassa Flex voi siis voittaa jos kisan taso on huono ja sellainen että muut alisuorittaa. Vähän kuin viime vuonna.

Saa nähdä miten käy. Mä toivon ettei tuolla selällä, rakenteella ja pituudella voiteta avointa Olympiaa. Ihan sama kuinka kireä on. Kisa ei kuitenkaan ole Pygmien Olympia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom