Oluen hintavertailu

Olvi on nykyään pahaa kaljaa. Aivan liikaa hiilihappoja.

Mutta ettei aihe pääse unohtumaan, niin missäs päin on tällä hetkellä halvimmat oluet (pääkaupunkiseutu kiinnostaa sattuneesta syystä erityisesti). :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic: Mä en mitenkään halua dissata tätä threadia, mutta oluen hinnalla ei ole mitään käytännön väliä, jos ei dokaa ammatikseen. Siis jos vetää bisseä tyyliin kerran kuukaudessa 2-4 olutta, niin ei voisi vähempää kiinnostaa, säästääkö euron vai ei.

Itse ainakin mielenkiinnosta seurailen oluen hintoja, koska niitä nyt myydään lähes joka kaupassa. Selviääpä vähän sen kaupan hintatasoki siinä sivussa ku tietää mitä verrata. Ja halpaa oluttahan voi ostaa varastoonki jos niikseen tulee. Ja oliskohan ollut Citymarket koff 24 pac 17.90, tölkkejä siis. Sitte toinen maata järisyttävä tieto: Lidlissä 0.5 litran siideri tölkeissä 1.49e kappale.

Ja tuo Lidlin siideri, nimenomaan se tölkkisiideri siinä vihertävässä tölkissä on sikahyvää. Samoin se lidlin lonkero on hyvää, kannattaa kokeilla, se on jotain 1,79 tölkki jos ei tarjousta ole.

Olut on kyllä nykyään naurettavan halpaa.

Aivan sama mitä olut maksaa, saman verran ostan kuitenkin. Aina valkkaan halvimman laatikon tai mäyriksen. Kaikki oluet menevät ok kurkusta alas, halvin on parasta. Legendaa en suostu juomaan.

Olisi mielenkiintoista nähdä mitä tapahtuisi jos olutta ei saisi myydä laatikoissa, mäyriksissä tai 6-packeissä. Ja hinta pysyisi samana mitä nyt.
Mä luulen että kulutus laskisi, tai sitten ei. No ei ole mun ongelma.
Tossa kantsussa on aina joku mäyris sen karvan verran alle 7 €, ja siitä ne spurgut sitä hakee ja dokaa joka päivä kaupan edessä. Pistää vituttamaan.

Tuntuu vaan hölmöltä ostaa 6-pack kun samalla hinnalla saisi 12-packin. Juu, en osta sitä isompaa kun ne loput menee kuitenkin jossain välissä. Olen heikko, juon viiniä.

Aivan sama mitä olut maksaa, saman verran ostan kuitenkin. Aina valkkaan halvimman laatikon tai mäyriksen. Kaikki oluet menevät ok kurkusta alas, halvin on parasta.

Tuosta olen aivan samaa mieltä. Loppujen lopuksi suomalaisissa keski oluissa (kirjotetaankohan tuo monikko nuin ? :nolo: ) ei ole paljoa maku eroa, eri asia jos puhutaan vahvemmista ja kalliimmista oluista.

Onko nuo siiderit sitä tavallista suomalaista sokerilitkua vai kuivaa siiderä :kuola:

Sokerilitkua ilman sokeria, eli makeita ovat. En tiedä onko Lidlissä mitään kuivaa siideriä edes. Kuivat on kyllä yleensä myös minun makuuni.

Olut on liian kallista ja sillä sipuli. Voisivat laskea sen hintaa vaikka puolella :rock:

Oot hyvin perillä näistä asioista näköjään. ;)

Jos mäyris maksaa nykyään lähes joka paikassa merkistä riippumatta(ei nallea) 8,0€, niin kyllä se on halpa. Ja nyt en tarkota mitään erikoisoluita. Monissa paikoissa tarjouksissa jopa alle tuon 8,0 euron mäyris. Eli kyllä minä mielelläni jo tuon hinnan mäyriksestä maksan.

Noniin.. nyt sitten äkkiä hakemaan JättiJaosta 24-pack lapinkultaa 10€/laatikko ilman mitään myyntirajoitusta!!! Ostin ite varulta yhen päkin.... :)

Parempaa tulevaa vuotta kaikille!!

Lidlissä 12-pack 6,99e :)
Taisi olla karhu tai karjala.

5.95e Jumbossa Karjalan mäyris, 13.90e/kori lasipulloja Koffia. 11.90e 20päk Lapparin tölkkejä niinikään Jumbon cittarissa.

Aika nostella taas tämäkin esille, ku alkaa kesää puskea, eli lidlistä olvi 12 pack 6.99.

Milloinkas se ikävä muutos kaljan hinnoitteluun iskee päälle?
Eli, että ei saa enää myydä paljousalennuksilla tuota jaloa juomaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom