Oluen hintavertailu

PikkuEetu sanoi:
korjaus.. Timba79:lle
14.80 kori karhua :rolleyes: citymarket

14.90 minimanissa kori koffia

ja Prismassa 14.50 kori Koffia:D

lähde tämä päivän keskisuomalainen

Saatanan saatana, mä maksoin sitten 1,10 euroa ylihintaa! :narukaulaan:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Velkopopovicky kozel tapaa muuten olla tölkissä halvempaa kuin pullossa. Sen lisäksi tölkistä saa enempi rahaa takas. Jännää.

Ja hinnat tais lähimmässä smartissa olla 2,10e ja 2,05e per puoli litraa.

Tupla-J sanoi:
Velkopopovicky kozel tapaa muuten olla tölkissä halvempaa kuin pullossa. Sen lisäksi tölkistä saa enempi rahaa takas. Jännää.

Velkopopovicky kozel :kuola:

Helvetin hyvää mutta hieman kallista :(

Liitteet

• kozel.jpg
    kozel.jpg
    114,8 KB · Katsottu: 16 085
Tupla-J sanoi:

.

On muuten aika monta ulkomaista olut merkkiä joista tölkki olut on halvempi kuin pullossa. Pilsner urquel esim. jne

japa sanoi:
On muuten aika monta ulkomaista olut merkkiä joista tölkki olut on halvempi kuin pullossa. Pilsner urquel esim. jne
Ookoo, toi vaan tuli mieleen kun se on niin hyvää että pisti silmään kun tapaan sitä ostaa.

Ei tuu paljon pälyttyä noita "vitusti ööliä halavalla"-tarjouksia, mä hifistelen mieluummin (tumma Leffe, elämäni rakkaus :kuola: ).

Tupla-J sanoi:
Ookoo, toi vaan tuli mieleen kun se on niin hyvää että pisti silmään kun tapaan sitä ostaa.

Ei tuu paljon pälyttyä noita "vitusti ööliä halavalla"-tarjouksia, mä hifistelen mieluummin (tumma Leffe, elämäni rakkaus :kuola: ).

Sen takia mäkin nuo ulkomaiset tölkkioluet olen huomannut kun pitää aina hifistellä ja siksi ostelen niitä. Ostelen aina kun vaan huomaan jossakin jotain halpaa ulkomaalaista tai uutta olutta niin ainakin pari maisteltaviksi. Kerran keräsin pitkälle v.lopulle 10 eri merkkiä ja jokaista 2 tölkkiä maisteltavaksi.

Oliko se jo ensvuoden alusta kun tölkkien haittavero poistuu ja niiden hinnat pitäisi yleisesti tulla vähintään pullojen tasolle? Itse ainakin odotan tota hommaa, on se tölkkiolut jo senkintakia kätevämpi kuin pullo että ovat kevyitä eivätkä hajoa.

pullasorsa sanoi:
6-pack burgen pils, lidlistä: 3.33e

Mikä on tuon burgen pilsin alkoholipitoisuus? Ei sillä että olisin menossa ostamaan olutta, vaikuttaa vaan aika edulliselta. :)

protsku sanoi:
Mikä on tuon burgen pilsin alkoholipitoisuus? Ei sillä että olisin menossa ostamaan olutta, vaikuttaa vaan aika edulliselta. :)

Viime jussina hain ko. tuotetta lavallisen ja voi veljet minkä makuista :urjo:
Mutta kyllähän se tietty tehtävänsä tekee :D

Velkopopovicky kozel

Mäkin tykkään :kuola: :kuola:
Täällä on nyt 6,90 kai 12-pack. Parhaimmillaan tais jotain 6e maksaa, mutta hinnat on lähteny hienoiseen nousuun.

Tahaton emissio sanoi:
Mutta niistä on ikävämpi juoda. Ei tosin yhtä paha kuin muovituopista. Täytyy kaiketi varustautua omalla lasituopilla.

Paremman makuista se tölkistä on kuin 7 kertaa käytetyssä pullossa. Ja milestäni myös helpompi juoda

Timba79 sanoi:
Oliko se jo ensvuoden alusta kun tölkkien haittavero poistuu ja niiden hinnat pitäisi yleisesti tulla vähintään pullojen tasolle? Itse ainakin odotan tota hommaa, on se tölkkiolut jo senkintakia kätevämpi kuin pullo että ovat kevyitä eivätkä hajoa.

Mielestäni ei vaan se poistuu pikkuhiljaa, jos oikein muistan. Mutta tuo pitää selvittää kun menen lomalta heinäkuussa töihin ja näen juomafirmojen edustajia. Mutta itse olen lähes kokonaan siirtynyt jo tölkki valikoimaan ja omasta mielestäni myös olut on parempaa tölkissä kuin pullossa, ainakin olut säilyy paremmin tölkissä kun se ei saa valoa.

Tupla-J sanoi:

Niin ja se makuerokin on kuin yöllä ja päivällä. Tölkkikalja maistuu aina tölkkikaljalle... Jos hifistelee tuommoisella kaljalla, niin miten voi edes ajatella ostavansa tölkkejä?

Hullupaviaani sanoi:
Paremman makuista se tölkistä on kuin 7 kertaa käytetyssä pullossa. Ja milestäni myös helpompi juoda

TÄYSIN samaa mieltä. Välillä kun juo pullosta, tai kaataa pullosta suoraan tuoppiin niin se haisee oksennukselle :urjo: sit tulee mielee et ketkähän kaikki tästäki on lipittäny tota litkuu ja missä ojassa pullo on ollut. kaikkein vittumaisinta on kuitenkin se, että pullosta sitä kaljaa ei saa imettyä suuhun ku pillillä.

ei muuta.

[QUOTE="Iso"-j]Niin ja se makuerokin on kuin yöllä ja päivällä. Tölkkikalja maistuu aina tölkkikaljalle... [/QUOTE]

Mutta pullokalja ei välillä maistu edes kaljalle. silti halvinta ostetaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom