BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eiks se tavallinen kaneli ole aikamoinen pommi maksalle jos useasti käyttää..

Joo siksi hirvitti kattoa ku Olli ripotteli runsaan puoleisesti kanelia. :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mistä erottaa onko ceylonia vai kassiania? Katsoin äsken kaupassa eri merkkien kaneleita, yksikään valmistaja ei ilmoittanut pakkauksissa tuota.

Ainaki jossain näissä Punnitse & Säästä / luontaistuoteliikkeissä myydään, kalliimpaahan se on.

Muistaakseni suositeltu ja turvallinen määrä olisi 1 teelusikka 50 kiloselle henkilölle. Mulla menee just ton verran ja painoa on se 80kg eli en tiiä onko haitallista sitten.

Muistaakseni suositeltu ja turvallinen määrä olisi 1 teelusikka 50 kiloselle henkilölle. Mulla menee just ton verran ja painoa on se 80kg eli en tiiä onko haitallista sitten.

Joo tuo on oikein.

Itse käytän aika ronskisti, en ehkä ihan yhtä ronskisti kuin Olli, mutta elossa olen edelleen (*kop kop).

Suunnitteleeko @Volli Juan myös sun kisaviimeistelyhommat?
ps. Ootin uusinta videoo katsellessa koko ajan milloin se Olli sannoo "Now it's a party", mutta ei sitä kuultu piruvie vieläkään :D

Mitä tulee tähän kanelihysteriaan, niin mun on kyllä omasta puolestani sanottava, että menee jo omalla mittapuulla aika hihhuli touhuksi, jos tuotakin maustetta pitää nyt alkaa välttelemään jonkin mahdollisen kuoleman riskin johdosta. Että en aio kyllä nykyisestä vähentämään, kävi miten kävi.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo eihän kaikkien maksa kestä vihreääkään teetä. Tai alkoholia. Yksilöitä kaikki. :D

Se oiskin hyvä diili et vetää dietin viikkoa vaille ja heihei

Nojoo anteeksi tyhmyyteni. Lähinnä nyt vain mietin sen kannalta, kun Juan ei tänne paikan päälle tietääkseni tule jne, että miten onnistuu noi kaikki viime hetken kikkailut ja muut ihmeellisyydet :)

Nojoo anteeksi tyhmyyteni. Lähinnä nyt vain mietin sen kannalta, kun Juan ei tänne paikan päälle tietääkseni tule jne, että miten onnistuu noi kaikki viime hetken kikkailut ja muut ihmeellisyydet :)

Valokuvilla ja fiiliksillä varmaan aika pitkällw, tiedän samanverran ko sä :D

Valokuvilla ja fiiliksillä varmaan aika pitkällw, tiedän samanverran ko sä :D

Heh no kiitos vain kohteliaisuudesta, mutta et kai sä nyt oikeesti vertaa meijän kahden tietotaitoja keskenään? :rolleyes:
Tällaista saapasta pitäis ees mainita samassa lauseessa :D

Eiköhtän tuo nyt ole enemmän tai vähemmän itsestäänselvää. Tuskin Volli vertasi teidän tietotaitotasoja keskenään, vaan viittasi siihen että ei Juan ole liiemmin jutellut Ollille viimeistelyistä vielä tässä vaiheessa hence tietää samanverran siitä kuin sinä.

Suositut

Back
Ylös Bottom