Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perus suomimeininki taas meneillään. Heti, kun tulee vähän ylistävämpää kommenttia niin samantien joku on hyssyttelemässä, ettei vain vahingossa nousisi liikaa pissa pottaan :D
Eiköhän Ollilla ole kuitenkin sen verran tukevasti jalat maassa, että tuskin on ekoihin bodikisoihinsa menossa Giant Killerin Killaajana :D
Sitä tuskin @Her-manne itsekään kiistää, etteikö Olli olisi tehnyt varsin kunnioitettavaa kehitystä tässä suht lyhyen aikavälin sisällä? En sano tätä mitenkään pahalla, mutta herra Kotipohjalla tulee kohta kiire, jos mielii perässä pysyä ;)
Kun tässä on viime viikkoina seurannut Ollin kuntokuvia, niin mun mielestä Ollin kunto on parantunut hämmästyttävän kovaa vauhtia. Eikös JP Pulkkinen ole Ollin valmentaja? Sieltä on tullut ilmeisen hyvä ohjeistus dieetille.
Paljonko sulla Olli on vyötärön ympärysmitta? Flexandrosilla on omien sanojensa mukaan noin 70cm ja vakuumilla 65cm. Aika tasaväkisiä taidatte tuon mitan suhteen olla.
Miks kiinnostaisi? Ei ne nyt silmiin pomppaa tikkuina vaikka kaikillahan ne isommat saisi olla :DNiin kuin huomaatte ketään ei kiinosta pohkeet.
Niin kuin huomaatte ketään ei kiinosta pohkeet.
Huomenta sinnekin. Teen paljon aasinnostoja. Mun metodit poikkeaa paljon siitä perinteisestä mallista miten pohkeita tehdään. Keskityn vain supistukseen, en lainkaan venytykseen. En vie koskaan liikkeen aikana pohjetta alas venytykseen vaan jätän jalkaterän horisontaalisesti lattian suuntaisesti. Keskityn vain konsentriseen osaan liikkeessä. Sarjat ovat pumppaavia ja liikerata siis lyhyt. Tämä mahdollistaa isot painot ja massiiviset toistomäärät. 30-50 toistoa per sarja.Huomenta @Bisley, mitä sie ruukaat tehä pohkeille?
Huomenta sinnekin. Teen paljon aasinnostoja. Mun metodit poikkeaa paljon siitä perinteisestä mallista miten pohkeita tehdään. Keskityn vain supistukseen, en lainkaan venytykseen. En vie koskaan liikkeen aikana pohjetta alas venytykseen vaan jätän jalkaterän horisontaalisesti lattian suuntaisesti. Keskityn vain konsentriseen osaan liikkeessä. Sarjat ovat pumppaavia ja liikerata siis lyhyt. Tämä mahdollistaa isot painot ja massiiviset toistomäärät. 30-50 toistoa per sarja.
Joo, siis oon huomannut pohkeille tehoavan just järjettömän volyymin. Eli pakotetaan ennemminkin infernaalisella pumppaamisella verta lihakseen, kuin että mentäisiin makustellen ja tuntumalla. Eli siis saakutin rumalla ja lyhyellä liikeradalla hakien vaan supistuksia. Isolla painolla, pitkää sarjaa.Kiitos tästä. Ootko huomannu mitään muita pikku niksejä tms, millä saat paremman tuntuman pohkeisiin? Kun sulla alkaa tulemaan maitohappoa ja poltetta pohkeisiin, niin jatkatko vaan pumppaamista nopeammalla temmolla tms?
Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko Ollilla tullu nuo kohtuu lyhkäset liikeradat jalkareeneissä Arin myötä? Jotenkin mulla oli mielikuva että liikeradat aikoinaan oli pidempiä kun aikoja sitten teit videoita, voi toki olla että muistan väärinkin.