BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paljonko sulla Olli on vyötärön ympärysmitta? Flexandrosilla on omien sanojensa mukaan noin 70cm ja vakuumilla 65cm. Aika tasaväkisiä taidatte tuon mitan suhteen olla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Perus suomimeininki taas meneillään. Heti, kun tulee vähän ylistävämpää kommenttia niin samantien joku on hyssyttelemässä, ettei vain vahingossa nousisi liikaa pissa pottaan :D
Eiköhän Ollilla ole kuitenkin sen verran tukevasti jalat maassa, että tuskin on ekoihin bodikisoihinsa menossa Giant Killerin Killaajana :D

Sitä tuskin @Her-manne itsekään kiistää, etteikö Olli olisi tehnyt varsin kunnioitettavaa kehitystä tässä suht lyhyen aikavälin sisällä? En sano tätä mitenkään pahalla, mutta herra Kotipohjalla tulee kohta kiire, jos mielii perässä pysyä ;)

En todella kiistä. Kovaa on ollut kehitys ja erittäin kovalta näyttää ylävartalo. Ei ollut siis missään tapauksessa tarkoitus vähätellä Ollin kuntoa, päinvastoin.
Hain lähinnä takaa sitä asetelmaa joka oli aikanaan Kotipohja vs. Nyyssölä ja miten siinä sitten lopulta kävi. Tälläkin palstalla osa käyttäjistä oli osa suunnilleen sitä mieltä että Kotipohja pyyhkii ensimmäisissä kisoissaan Nyyssölällä lattiaa. Todellisuus ei kuitenkaan lavalla ollut ihan vastaava. Se on niin eri asia näyttää helevetin kovalta kotona/salilla otetuissa valokuvissa versus lavalla, jossa kuntoa verrataan muihin ja kunto pitää olla kohdallaan juuri sillä hetkellä.

Onhan tuossa ylävartalossa kieltämättä potentiaalia ihan hemmetisti ja varmasti kestää vertailun kotimaassa lähes kehen vaan siellä lavallakin. Esimerkiksi juuri Nyyssölään vertailussa sitä kokemusta oman kropan toiminnasta, kisavalmisteluista, poseerauksesta yms. on vaan sen verran vähemmän, että uskon tämän kääntävän muutamat ensimmäiset kilpailut sen kokeneemman kaverin hyväksi. Lopulta se päivän kunto on kuitenkin aina se raaka seikka joka ratkaisee kovan kehonrakentajan, vaikka potentiaalia olisi miten paljon. Esimerkkinä vaikka Artturi.

Kyllähän se kuitenkin aika paljon kertoo Ollin potentiaalista, että verrataan Suomen kovimpiin kehonrakentajiin ennen kuin on edes kilpaillut kehonrakennuksessa. Myös tuo aiempi Nyyssölän kommentti kertoo aika paljon.

Tarkoitus ei siis ollut vähätellä, fanitan kyllä itsekin Ollia ja innolla odotan miten hienon kunnon sieltä saa raavittua esille vielä seuraavien vuosien aikana, mutta en pety jos sieltä ensimmäistä kisoista ei napsahda sitä overallia. Toki sen saa tehdä jos siltä tuntuu! ;)

Kun tässä on viime viikkoina seurannut Ollin kuntokuvia, niin mun mielestä Ollin kunto on parantunut hämmästyttävän kovaa vauhtia. Eikös JP Pulkkinen ole Ollin valmentaja? Sieltä on tullut ilmeisen hyvä ohjeistus dieetille.

Zone-sarja -42%
Kun tässä on viime viikkoina seurannut Ollin kuntokuvia, niin mun mielestä Ollin kunto on parantunut hämmästyttävän kovaa vauhtia. Eikös JP Pulkkinen ole Ollin valmentaja? Sieltä on tullut ilmeisen hyvä ohjeistus dieetille.

Juan Morel.

Oho, kiitoksia kaikille, täasähän punastuu.

Mitä tulee minun vertaamisesta sihvoseen ja nyyssölään, niin kamoon jätkät :D ei meikä mannella ole mitään saumaa noita herroja vastaan.

Voittaa tottakai haluan ja yritän, mutta realistinen pitää olla :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin kuin huomaatte ketään ei kiinosta pohkeet. :)
I got you beibe. :D
IMG_8046.JPG

Huomenta @Bisley, mitä sie ruukaat tehä pohkeille?
Huomenta sinnekin. Teen paljon aasinnostoja. Mun metodit poikkeaa paljon siitä perinteisestä mallista miten pohkeita tehdään. Keskityn vain supistukseen, en lainkaan venytykseen. En vie koskaan liikkeen aikana pohjetta alas venytykseen vaan jätän jalkaterän horisontaalisesti lattian suuntaisesti. Keskityn vain konsentriseen osaan liikkeessä. Sarjat ovat pumppaavia ja liikerata siis lyhyt. Tämä mahdollistaa isot painot ja massiiviset toistomäärät. 30-50 toistoa per sarja.

Huomenta sinnekin. Teen paljon aasinnostoja. Mun metodit poikkeaa paljon siitä perinteisestä mallista miten pohkeita tehdään. Keskityn vain supistukseen, en lainkaan venytykseen. En vie koskaan liikkeen aikana pohjetta alas venytykseen vaan jätän jalkaterän horisontaalisesti lattian suuntaisesti. Keskityn vain konsentriseen osaan liikkeessä. Sarjat ovat pumppaavia ja liikerata siis lyhyt. Tämä mahdollistaa isot painot ja massiiviset toistomäärät. 30-50 toistoa per sarja.

Kiitos tästä. Ootko huomannu mitään muita pikku niksejä tms, millä saat paremman tuntuman pohkeisiin? Kun sulla alkaa tulemaan maitohappoa ja poltetta pohkeisiin, niin jatkatko vaan pumppaamista nopeammalla temmolla tms?

Kiitos tästä. Ootko huomannu mitään muita pikku niksejä tms, millä saat paremman tuntuman pohkeisiin? Kun sulla alkaa tulemaan maitohappoa ja poltetta pohkeisiin, niin jatkatko vaan pumppaamista nopeammalla temmolla tms?
Joo, siis oon huomannut pohkeille tehoavan just järjettömän volyymin. Eli pakotetaan ennemminkin infernaalisella pumppaamisella verta lihakseen, kuin että mentäisiin makustellen ja tuntumalla. Eli siis saakutin rumalla ja lyhyellä liikeradalla hakien vaan supistuksia. Isolla painolla, pitkää sarjaa.

Eli just päinvastoin kuin opetetaan. Ja toimii kieltämättä hyvin.

Sit vaihdan joka sarjassa jalkaterän asentoa. 3 eri asentoa: nörttimäisesti jalkaterät toisiaan kohti, jalkaterät ulospäin (charlie chaplin) ja jalat aivan yhdessä vierekkäin.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko Ollilla tullu nuo kohtuu lyhkäset liikeradat jalkareeneissä Arin myötä? Jotenkin mulla oli mielikuva että liikeradat aikoinaan oli pidempiä kun aikoja sitten teit videoita, voi toki olla että muistan väärinkin.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko Ollilla tullu nuo kohtuu lyhkäset liikeradat jalkareeneissä Arin myötä? Jotenkin mulla oli mielikuva että liikeradat aikoinaan oli pidempiä kun aikoja sitten teit videoita, voi toki olla että muistan väärinkin.

Noooo joo ja ei :D Ei Ari liputa pelkästään lyhyiden liikeratojen puolesta, mutta tuo tuntuu mulla hyvältä, oon nykyään tehny reenit niin, että ne on mulle sopivia en niin mitä joku muu käskee mun tehdä. Juanin kans ollaan toki puhuttu perus ideasta miten reenata ym, mutta ite päätän tekniikat ja liikkeet miten teen.

Oon nykyään myös avoin kaikelle uudelle ja otan käyttöön sellaisia juttuja jotka tuntuu mulle toimivilta :)

Ai jumalaata on kyllä mahtava homma saaha lisää videoo tältä jäbältä. Erityisesti itseä varmaan kiinnostaa juuri siksi kun saman ikäinen muksu pyörii tuossa ja kiinnostavaa seurata miten muilla menee punttiarki tuollasen kanssa :rolleyes: aktivoiduin myös pakkiksella pitkästä aikaa juuri ollin takia, kun kiinnosti tulla tsiigailee keskustelua.

ps. onko @Bisley piilottanut aasin pallit tuonne pohkeiden sisään...?;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom