BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Instakuvat instakuvia plaa plaa.. Mut kyllä tuosta näkee että helvetin potentiaalinen kaveri ja en ois jotenkin uskonut että noin saakelin nätti paketti alkaa kuoriutumaan :worship:
Todella todella hienoa duunia ja innolla odotetaan lopputulosta!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Instakuvat instakuvia plaa plaa.. Mut kyllä tuosta näkee että helvetin potentiaalinen kaveri ja en ois jotenkin uskonut että noin saakelin nätti paketti alkaa kuoriutumaan :worship:
Todella todella hienoa duunia ja innolla odotetaan lopputulosta!

Thänks bro :) Sittempä sen näkee miltä se syksyllä näyttää, toivottavasti ois edes johonki :D

Tulee olemaan erityisen mielenkiintoista nähdä Olli ja Mika S vierekkäin SM:ssä. :oujee:

Ollista on tullut astetta tylymmän näköinen tuon uuden hiusluukin ansiosta. :)

Ei millään pahalla, mutta tuli mielleyhtymä... :)

36368724475_cd002b78f5_z.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ollilla yks Suomen kovimmista ylävartaloista.
Pitäskö odotella ne ensimmäiset kisat eka? Ei ois ensimmäinen kerta kun palstalla on odoteltu jotain Nyyssölän kaatajaa jo ensimmäiseen kehokisaansa ja sitten lavalla seisoessa todellisuus onkin jotain ihan toista.

Hurjasti tsemppiä Ollille loppurutistukseen ja kisaan, mutta jotain realismia olisi hyvä saada näihinkin juttuihin

Pitäskö odotella ne ensimmäiset kisat eka? Ei ois ensimmäinen kerta kun palstalla on odoteltu jotain Nyyssölän kaatajaa jo ensimmäiseen kehokisaansa ja sitten lavalla seisoessa todellisuus onkin jotain ihan toista.

Hurjasti tsemppiä Ollille loppurutistukseen ja kisaan, mutta jotain realismia olisi hyvä saada näihinkin juttuihin
Ei tarvi odotella. Kohta 10 vuotta kun on lajia seurannut nii osaa erottaa instagramfiltterit oikeasti hienoista fysiikoista ja Olli tulee hyvin pärjäämään jo ensimmäisissä kehonrakennuskisoissaan.

Perus suomimeininki taas meneillään. Heti, kun tulee vähän ylistävämpää kommenttia niin samantien joku on hyssyttelemässä, ettei vain vahingossa nousisi liikaa pissa pottaan :D
Eiköhän Ollilla ole kuitenkin sen verran tukevasti jalat maassa, että tuskin on ekoihin bodikisoihinsa menossa Giant Killerin Killaajana :D

Sitä tuskin @Her-manne itsekään kiistää, etteikö Olli olisi tehnyt varsin kunnioitettavaa kehitystä tässä suht lyhyen aikavälin sisällä? En sano tätä mitenkään pahalla, mutta herra Kotipohjalla tulee kohta kiire, jos mielii perässä pysyä ;)

Zone-sarja -42%
Voi tuosta herrasta hyvinkin olla minun kaataja. Mä pidän erittäin varteenotettavana kisaajana Ollia. Katsokaa oikeesti tuota anatomista edestä. Herran jumala miten nuo latsit pomppaa kainaloiden alta esiin. Voi hyvin olla, ettei mun yläkerta enää edes riittäisi ollia vastaan. Pitäis seisoa rinnakkain varmaan ja vertailla?

Voi tuosta herrasta hyvinkin olla minun kaataja. Mä pidän erittäin varteenotettavana kisaajana Ollia. Katsokaa oikeesti tuota anatomista edestä. Herran jumala miten nuo latsit pomppaa kainaloiden alta esiin. Voi hyvin olla, ettei mun yläkerta enää edes riittäisi ollia vastaan. Pitäis seisoa rinnakkain varmaan ja vertailla?

Pitäiskö tuo tulkita haasteeksi? ;)
Mites ois @Volli ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom