BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Moro!

Kiitokset vain kaikille näistä palautteista, olen mä välillä käyny täällä vilkuilemassa ja mukava kyllä kun enimäkseen positiivistä, kiitokset siitä :)

Mulla on omat haasteet aina tuossa kireäksi pääsyssä kun se ei ole mulle niin yks selitteistä että syöt vaan vähemmän, varsinki nyt kun kokeilin tätä lyhyttä preppiä ja siinä mentiin sit matalilla taas liian pitkään ja homma jumissa, sitten soittelin Harrin kans ja koitettiin saada homma taas rokkaamaan ja hyvin saatiinki tossa vikalla 4 viikolla asioita tapahtumaan.

Sit on vielä nuo muksut joita pitäs jaksaa kasvattaa aina kun ovat mulla, mutta uskon että löydän tähän kyllä toimivan formulan, onhan tässä vuosia jälellä, mutta kyllä se välillä turhauttaa kun toistaa samoja virheitä että "kyllä se nyt menee puskea lujaa ja kalorit alas" Kohta taas huomaat että ei tapahdu mitään muutaku vitutuskäyrä nousee.

Mutta tuossa päälimmäiset nyt kiteytettynä. Tässä nyt alustavasti tähtäimessä tuo 24.10 puolan kisa, jos sinne sais silavaa vielä polteltua ja sit ois joulukuun alussa vielä irlanissakkin jos sinne viimeistään sais sit sen piikki kunnon.

Hyvää viikon alkua kaikille, koitan jos tässä sais jotain videoita ym välillä puskettua pihalle jatkossa. ☺️

Moro!

Kiitokset vain kaikille näistä palautteista, olen mä välillä käyny täällä vilkuilemassa ja mukava kyllä kun enimäkseen positiivistä, kiitokset siitä :)

Mulla on omat haasteet aina tuossa kireäksi pääsyssä kun se ei ole mulle niin yks selitteistä että syöt vaan vähemmän, varsinki nyt kun kokeilin tätä lyhyttä preppiä ja siinä mentiin sit matalilla taas liian pitkään ja homma jumissa, sitten soittelin Harrin kans ja koitettiin saada homma taas rokkaamaan ja hyvin saatiinki tossa vikalla 4 viikolla asioita tapahtumaan.

Sit on vielä nuo muksut joita pitäs jaksaa kasvattaa aina kun ovat mulla, mutta uskon että löydän tähän kyllä toimivan formulan, onhan tässä vuosia jälellä, mutta kyllä se välillä turhauttaa kun toistaa samoja virheitä että "kyllä se nyt menee puskea lujaa ja kalorit alas" Kohta taas huomaat että ei tapahdu mitään muutaku vitutuskäyrä nousee.

Mutta tuossa päälimmäiset nyt kiteytettynä. Tässä nyt alustavasti tähtäimessä tuo 24.10 puolan kisa, jos sinne sais silavaa vielä polteltua ja sit ois joulukuun alussa vielä irlanissakkin jos sinne viimeistään sais sit sen piikki kunnon.

Hyvää viikon alkua kaikille, koitan jos tässä sais jotain videoita ym välillä puskettua pihalle jatkossa. ☺️
Jos missään vaiheessa olet stadissa päin, niin mennään pöliseen podcast kun sitä on toivottu.

Mukava kuulla täällä kuulumisia!
Mitkä Ollilla on pitkän tähtäimen tavoitteet? Onko tulevaisuudessa sarjana kenties 212lbs, heavyweight vai superheavyweight (avoin) ?
Vai mitä näitä nyt eri liitoissa onkaan 😅

Zone-sarja -42%
Moro!

Kuinkas paljon muksut on sulla? Se on aikamoinen kuorma kyl, ainakin jos pieniä ovat. Hienoo kun jaksaa kisata tuossa tilanteessa

Pakkiksen podcastissa tai videossa se on kyllä sanonut, että valmentajaa ei ole ollut.
Eiköhän sihvosen valmennuskuvioista ole Sihvosen omassakin ketjussa ja Teemu Eloranta mainittu ei yhteyksissä useammankin kerran - onko kyseessä valmentaja vai hevosmiesten tietotoimisto, lieneekö väliä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen itse itseäni "valmentanut" alusta asti, tähän päivään asti ja Elorannan Teemuun tutustuin noin vuosi sitten kun tapasin Saaran joka väkisin raahasi minut teemulle näytille "että oon nähnyt alasti jotain mitä sä et oo nähnyt et sun on pakko nähdä kanssa" ja silloin saara raahasi minut Teemulle "kahville" kun minut vientiinkin suoraan konttoriin ja vaatetta pois...Teemu ihmetteli, että miksi en ole käynyt kisoissa kun on jo valmis paketti kasassa? Sekä kysyi, että kuka minua valmentaa ja vastasin hieman hämilläni, että ei kukaan, itse itseani olen valmentanut.

Teemu sai sitten puhuttua minut ympäri kisaamisesta, että olen tehnyt kovasti töitä kaiken eteen ja panostanut, että ilman panostusta ja kovaa työtä ei tuollaista fysiikkaa rakenneta eikä työn tuloksia kannata heittää hukkaan, Teemu oli ihan oikeassa ja se palopuhe meni hieman tunteisiin jolloin tein kisa päätöksen keväälle. Ilmeiseti Teemu näki minussa jotain.

Sovittiin, että halusin tehdä kaiken minkä pystyn ja osaan itse, dieetti, treeni jne. koska en pysty täysin heittäytymään kenellekkään koska olen itse15v ajan tehnyt tätä ja löytänyt minulle toimivat systeemit.

Teemu lupautui auttamaan asioissa jotka oli kisaamisessa uutta, joka viikkosissa poserauksissa, tiimi hommissa, kisan kulusta bäkkärille, huoltajana jne ja asioissa joista en tiennyt tai ei ollut aikasempaa kokemusta sekä mentaalisena tukena. Teemu oli kultsalla huoltajana ja Saara on minut värjännyt joka kisaan ja ollut ulkomailla joka kisoissa huoltajana.

Suhde teemun kanssa on tällä hetkellä bodauksen kannalta se, että toteutan ja päätän loppujen lopuksi itse kaiken pääsääntöisesti mutta pohdiskelemme kuitenkin yhdessä kaikkea mahdollista ja usein Teemu kysyy minulta miten meinasit tehdä? Sitten kerron suunnitelman ja Teemu joko komppaa minua tai sitten antaa oman option asiaan mitä ehkä voisi muuttaa ja sen pohjalta keskustelemme ja pohdiskelemme ja sitten teen päätöksen mihin päädyn. Tai sitten jos itse en löydä suoraa ratkaisua tai vastausta johonkin tai jos on kaksi optiota niin kysyn Teemulta kumpi kuulostaisi paremmalta, sen miinukset ja plussat ja sen perusteella teen taas päätökset. Toki teemun sanalla on alkanut olemaan enemmän arvoa koska alan luottaa teemuun mikä on hyvä merkki ja luonteeltani olen melko jääräpää hyvässä mielessä, että pidän usein oman pääni ja päätökset. Jääräpäisyydessä on hyvät sekä huonot puolet ja stressaan melko helposti asioita jos ne ei ole "jiirissä" Teemu tietää tämän ja osaa toimia sen mukaan ja "lukea" minua. Mentaalipuoli on tässä touhussa myös todella tärkeä ja Teemu hallitsee sen hyvin.

Teemun kanssa yhteistyö sujuu paremmin kuin hyvin ja on sujunut alusta asti ja muuttuu kokoajan paremmaksi koska ollaan melkolailla samoilla aaltopituuksilla ja kummatkin hieman semmoisia pohdiskelijoita ja melko usein myös samoilla linjoilla asioista jolloin yhteistyö on helppoa kun yhdistää kahden ihmisen tiedot ja taidot yhteen niin lopputulos on varmasti sitä mitä sen täytyy ollakin.
Mika kirjoitti 27.9.2017

9D7E8258-735A-43CE-8EF1-A7D120D9E820.jpeg
B18677F5-66EE-45B6-A5E3-965A93D81154.jpeg

Mitähän Ollille kuuluu? Oli pari vuotta sitten about hypetetyin bodari mutta ollut varsin hiljaiseloa nykyään. Vieläkö tullaan ja kovaa ja näytetään THE kaapin paikka muille? Onko tavoite vielä pro-kortissa?

Insta storyssa etsii kirvesmies hommia ,näyttää 80 kiloselta raksamieheltä eli tais lopettaa kuten jaukkurin samiki.
Sivutki ajettu alas tai siis kokonaan tyhjennetty eli punttitanko heitetty santaan? Olihan se keväällä 3kk kokonaan treenamatta ja aiko palata salille mutta ei tainnu enää kiinnostaa sittenkään? Tajus tauolla että ehkä elämässä on sittenki jotain muuta mukavampaa kuin kilpabodaaminen herapöntöstä ja jatkuva oikeen syöminen ,kaks kymmentä munaa rikkoa päivässä ja katsoa kun muut syö jotain ihan muuta.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom