BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yhtään en lakiin ole perustunut, mutta tarkka näissä kannattaa olla.

Lateksituppi laittoi vuosi takaperin selkeesti läpällä snäppiin kuvan autosta ja maininnan, että jos jokainen seuraaja lahjottais hänelle euron, niin sais ostettua sen. Tais laittaa tyyliin tilinumeron tms seuraavaan snäppiin. En tiedä saiko jotain tuomiota, mutta oikeuteen tästä joutui.

Se on vähän eri asia, että antaako äitisi sinulle satasen synttärilahjaksi vai pyydätkö itse ihmisiä antamaan sinulle synttärilahjoja. Laittomista rahankeräyksistä on juttua esimerkiksi arpajaishallinnon sivuilla.

Itse suosittelisin tosiaan, että Kemppainen laittaisi pikaisesti myyntiin muutamia eri hintaisia "Amsterdam" hauispriorisaatio-ohjelmia.

Mistä sä koko ajan keksit tuon että Olli olisi itse kerjännyt lahjoituksia?? Eihän se ole missään vaiheessa itse pyytänyt mitään.

Tietysti huonompi homma jos siitä tulisi ongelmia jos joku hieman avustusta antaisi. Itse käsitin homman alun perin niin että joku rahamies olisi maksanut koko homman itse. Tai sellaisen käsityksen siitä sai. Nuita ohjelmia on varmaan jokainen halukas voinut ostaa aina.

Viimeksi muokattu:
Kyllä tämä ketju jo täyttää rahankeräyksen kriteerit ja täytti ne siinä vaiheessa, kun Olli otti esille mahdollisuuden sponsorointiin.

En ehdottomasti suosittele laitonta rahankeräystä. Eihän siitä vankilaan joudu, mutta oikeuskulut, rikoshyödyn menetys ja sakot on keskiluokkaisella ihmisellä äkkiä sellaiset, että niillä tekisi kymmenen kisareissua.

Rahankeräys on ihan syystä luvanvaraista toimintaa. Jos se ei olisi, niin silloinhan jokainen talousrikollinen, narkomaani ja rikollisjengi perustaisi oman rahankeräyksensä "syöpälapsien tukemiseksi".

Pienimuotoisen sponsoritoiminnan kannalta helpoin vaihtoehto olisi luultavasti pidemmällä tähtäimellä joku "Pohjolan kehonrakennuksen tuki ry", joka voisi ottaa kannatusjäseniä ja lahjoituksia ja tukisi sitten sopivaksi katsomiaan kehonrakentajia. Sellaisen perustaminen vie kuitenkin luultavasti joitain viikkoja.

Kyllä tämä ketju jo täyttää rahankeräyksen kriteerit ja täytti ne siinä vaiheessa, kun Olli otti esille mahdollisuuden sponsorointiin.

En ehdottomasti suosittele laitonta rahankeräystä. Eihän siitä vankilaan joudu, mutta oikeuskulut, rikoshyödyn menetys ja sakot on keskiluokkaisella ihmisellä äkkiä sellaiset, että niillä tekisi kymmenen kisareissua.

Rahankeräys on ihan syystä luvanvaraista toimintaa. Jos se ei olisi, niin silloinhan jokainen talousrikollinen, narkomaani ja rikollisjengi perustaisi oman rahankeräyksensä "syöpälapsien tukemiseksi".

Pienimuotoisen sponsoritoiminnan kannalta helpoin vaihtoehto olisi luultavasti pidemmällä tähtäimellä joku "Pohjolan kehonrakennuksen tuki ry", joka voisi ottaa kannatusjäseniä ja lahjoituksia ja tukisi sitten sopivaksi katsomiaan kehonrakentajia. Sellaisen perustaminen vie kuitenkin luultavasti joitain viikkoja.
En ymmärrä laisinkaan tälläistä paskaa ja saivartelua - ei ole mikään keräys ja kaveria saa auttaa kun vaan perse ja oma halu kestää.

En ymmärrä laisinkaan tälläistä paskaa ja saivartelua - ei ole mikään keräys ja kaveria saa auttaa kun vaan perse ja oma halu kestää.

Tuossa ei ole mitään paskaa eikä saivartelua. Sillä ei ole mitään merkitystä että onko vai eikö tuo SUN mielestä ole rahankeräystä..vaan siitä että onko se lain mukaan tulkittava semmoiseksi. Siitä tuossa on kyse.
Se että onko se laki kivaa tai ei, ei myöskään vaikuta. Viranomainen vain on sidottu siihen.

Itse ketjun miehen lavakondiksesta, olipa melko paljon parempi kun SM:ssä, hyvältä näytti. Hienoa myös miten tuo keskivartalo ei ole levahtanut (y)

Tietysti tässähän nyt joku pakkisritari internerpoliisi ottanu jo jotai sc ja vittumaisena laittas asiaa eteepäin vaikka jengi lähettäs tonnin verran rahaa yhteensä matkaan. Alkujaan niitähä ei kiinnostaa kyllä paskaakaan ku tekis siirtoja ja sinne vaa tekstiks vaikka hyvää joulua

Luuletko, että esim. AndyS tässä yrittää tahallaan jotenkin kampittaa Ollin sponsorointia? Ei millään pahalla, mutta nyt turpa kiinni, kun et kerta laisinkaan asiasta ymmärrä. Täällä fiksut ihmiset laittavat viestiä ja yrittävät pitää huolen siitä, että kaikki sujuisi tässä Ollin kannalta parhain päin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvä että ollilla nälkää riittää hakea sitä sijotusta. Onko tosta viime kisojen kunnosta enää pahemmin parannettavaa tohon seuraavaan?

morooskari
Muutama vuos sitten eräs urheilua tiiviisti seuraava naishenkilö otti manageriin yhteyttä ja halus jeesata allekirjoittaneen urheilu-uraa. Lahjoitti silloin 2000e, joka yksilöurheilun edustajalle on iso summa leirejä/asumista/ravintoa/varusteita ja ylipäätään ammattimaisempaa toimintaa mietittäessä. Yksilöurheilijoilla tuen tarve muutenkin eri luokkaa kun joukkueurheilussa; ei olla seuralla töissä ja kääritä kk-palkkaa samalla tavalla kun joukkueurheilun starbat.

Syksyn aikana samainen henkilö lähestyi toistamiseen ja halusi tukea toisella samanmoiselle summalla. * 3 vuoden aikana saa lahjoittaa ja ottaa vastaan verovapaasti ~5000e. *
Iloitsi vahvasta paluusta kilparadoille ja halusi tarjota "vähän terveellistä ruokarahaa", jotta terveenä pysytään jatkossakin.

Henkkoht haluan tässä avoimesti kiittää Minna Nyströmiä hienosta eleestä ja avusta!
Aika siistiä huomata et ihmisillä on intoa auttaa ja kulkea mukana urheilijan arkea.

Kaikilla on siis mahdollisuus jeesata tuttua tai tutun tuttua ja mieluisaa lajia ja urheilijaa. Esim 500€ on kova tuki monelle.
Vaikka näin joulun alla hyvä hetki yllättää urheilijat ja laittaa pientä bonusta sukan varteen.
Parhaamme me tehdään kaiken tuen ja turvan eteen että se kääntyy menestykseksi ja tuo elämyksiä myös penkkiurheilun kuluttajille.

View: https://www.instagram.com/p/B4aTdYahl3g/

Mä olen messissä! Rahankeräys ei ole laillista ilman keräyslupaa, mutta kaikki saavat lahjoittaa ilman keräystä rahaa haluamilleen henkilöille. Lahjaveron rajahan on 5000€, joten verotustakaan ei kymppien osalta tarvitse miettiä. Mä voisin lahjoittaa syntymäpäivä/joululahja/whatever -lahjan. Ei se kiellettyä ole jos erillistä keräystä ei järjestetä.
Speksejä? En ole ig:ssa.

Mä olen messissä! Rahankeräys ei ole laillista ilman keräyslupaa, mutta kaikki saavat lahjoittaa ilman keräystä rahaa haluamilleen henkilöille. Lahjaveron rajahan on 5000€, joten verotustakaan ei kymppien osalta tarvitse miettiä. Mä voisin lahjoittaa syntymäpäivä/joululahja/whatever -lahjan. Ei se kiellettyä ole jos erillistä keräystä ei järjestetä.
Speksejä? En ole ig:ssa.

Olli tuossa aiemmin laittoi sähköpostinsa johon voi ottaa yhteyttä mikäli kiinnostaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom