BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Iltoja!

Avaan tänne hieman tekstinmuodossa myös tätä.

Nuo korkeat protskut ja pienet hiilarit abaut 100g / päivä, toimii mulla aina tiettyyn pisteeseen, sen jälkeen kun tosta vielä väkisin vedätetään ja vedätetään, lisätään cardiota tai jotain, niin ei tapahdu enään mitään, paino ei tipu eikä kiristy muu kuin hermot :D Voisin kyllä vetää tuota olojen ollessa ihan paskat ym jos kunto edes menis eteenpäin, muttakun ei mene :D

Viimevuonna oli sama keissi. Tuo voi toimia muille tai joillekkin, mutta mulle se ei vaan toimi. Nuita jenkkejäkun seuraa, niin melkein kaikki menee jollain 100-200g hh / päivä, protskujen ollessa korkealla ja jokapäivä cardiota hinkataan 45 - 60min en ymmärrä miten niillä homma pelittää loppuun asti noin, varmaan ne ottaa cheatmealeja/refeedejä tms tiheämpään siellä sitten tai jotain, mulle tuo ei vaan pelitä :D

Toivotaan että tästä jonkunäkönen paketti saadaan vielä leivottua lavalle asti, tai ei toivota vaan leivotaan. Muistelisin että nyyssölälläkin oli joskus joku samalainen keissi, meni ketolta takaisin hiilaridiettiin tms? Vai muistanko ihan väärin.

Iltoja!

Avaan tänne hieman tekstinmuodossa myös tätä.

Nuo korkeat protskut ja pienet hiilarit abaut 100g / päivä, toimii mulla aina tiettyyn pisteeseen, sen jälkeen kun tosta vielä väkisin vedätetään ja vedätetään, lisätään cardiota tai jotain, niin ei tapahdu enään mitään, paino ei tipu eikä kiristy muu kuin hermot :D Voisin kyllä vetää tuota olojen ollessa ihan paskat ym jos kunto edes menis eteenpäin, muttakun ei mene :D

Viimevuonna oli sama keissi. Tuo voi toimia muille tai joillekkin, mutta mulle se ei vaan toimi. Nuita jenkkejäkun seuraa, niin melkein kaikki menee jollain 100-200g hh / päivä, protskujen ollessa korkealla ja jokapäivä cardiota hinkataan 45 - 60min en ymmärrä miten niillä homma pelittää loppuun asti noin, varmaan ne ottaa cheatmealeja/refeedejä tms tiheämpään siellä sitten tai jotain, mulle tuo ei vaan pelitä :D

Toivotaan että tästä jonkunäkönen paketti saadaan vielä leivottua lavalle asti, tai ei toivota vaan leivotaan. Muistelisin että nyyssölälläkin oli joskus joku samalainen keissi, meni ketolta takaisin hiilaridiettiin tms? Vai muistanko ihan väärin.

Mulle tuli sama mieleen ennen ku luin lopputekstin. Oli joo sama että ketoosilla homma toimi ja sit sakkas. Siirryttiin johonki määrään hiilareita ja kunto meni taas eteenpäin.

Ollille tsemppia, olet selvasti korkealle tahtaava ja analyyttinen tyyppi. Kaikista naista kisajutuista oppii ja paketti ei kun paranee vuosi vuodelta. Uskon etta SM kisoihin tulee kova paketti!

Nyyppäkysymys #76:
monesti huippu-urheilijoilla saattaa olla kisoissa flunssa päällä, ja nyt Ollikin mainitsi, että on flunssassa. Meitä taviksia varoitellaan aika herkästi, ettei saa suunnilleen sohvalta nousta, ettei se sydänlihastulehdus iske. Mikä nuo ammattilaiset ja kilpaurheilijat erottaa meistä harrastajista tässä asiassa? Otetaanko tuossa vain tietoinen riski vai vedetäänkö tuossa jotain lääkitystä sitten tulehdusten estämiseksi? Vai miten tuo homma pelittää?

Miten sitten valmennuspuolella: milloin valmentaja esimerkiksi sanoo, että "nyt syöt vaan sitä kanakeittoa ja katsot Simpsoneita kunnes nenä ei enää punota"? Eikö tuossa kuitenkin ole riski, että pieni flunssa eskaloituu aika pahasti isommaksi?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei ole toki ketään vieressä, mutta huolimatta lyhyestä pituudesta tuota lihaa on kyllä aivan helvetisti. Noh, loisto homma sekin lajin kannalta.

Vitsit Olli kyllä menee kategoriaan friikki. Sitähän toi nyt on ja pelkästään hyvällä tavalla. Toisilla on kaunis rakenne jota voi ihailla kuten Pekalla viime vuonna ja ansaitsi täysin overallin. Mutta tämmönen Olli kyllä pyyhkii lattioita näillä kauniilla. Toivottavasti se vaikutelma tulee myös lavalla. (y)

Nyyppäkysymys #76:
monesti huippu-urheilijoilla saattaa olla kisoissa flunssa päällä, ja nyt Ollikin mainitsi, että on flunssassa. Meitä taviksia varoitellaan aika herkästi, ettei saa suunnilleen sohvalta nousta, ettei se sydänlihastulehdus iske. Mikä nuo ammattilaiset ja kilpaurheilijat erottaa meistä harrastajista tässä asiassa? Otetaanko tuossa vain tietoinen riski vai vedetäänkö tuossa jotain lääkitystä sitten tulehdusten estämiseksi? Vai miten tuo homma pelittää?

Miten sitten valmennuspuolella: milloin valmentaja esimerkiksi sanoo, että "nyt syöt vaan sitä kanakeittoa ja katsot Simpsoneita kunnes nenä ei enää punota"? Eikö tuossa kuitenkin ole riski, että pieni flunssa eskaloituu aika pahasti isommaksi?
Se nyt varmaan riippuu onko vikko tai 10 viikkoa kisaan. Olen ite flunsassa usein ja en oikein näe mitään järkeä treenata puolitehoilla ja enemmän aikaa menee parantamiseen. Uskon kanssa että jos flunssa iskee pari päivää ennen kisaa niin se todennäköisesti vaikuttaa kisakuntoon, voi olla että kroppa kerää nestettä tai paine häviää.. en tiedä

Vitsit Olli kyllä menee kategoriaan friikki. Sitähän toi nyt on ja pelkästään hyvällä tavalla. Toisilla on kaunis rakenne jota voi ihailla kuten Pekalla viime vuonna ja ansaitsi täysin overallin. Mutta tämmönen Olli kyllä pyyhkii lattioita näillä kauniilla. Toivottavasti se vaikutelma tulee myös lavalla. (y)

Ollilla on muuten jännä rakenne. Se näyttää kuvissa usein aika rujolta, mutta kisakireydessä, värit päällä ja lavavaloissa se on ihan esteettinen. Toki tuossa on jo friikkimäisyyttäkin.

Mitä tulee ysikympin kisaan, niin Ollihan vie sen, kunhan tulee kunnossa lavalle. Kunnossa pitää kuitenkin olla, sillä Jerry on satavarmasti.

QUOTE="Solid10, post: 5616943, member: 33529"]Nyyppäkysymys #76:

Riippuu onko kuumeinen/yleisoireinen flunssa vai pelkkä nuha tms. Jos on kuumetta tai muuten selvästi yleisoireita, ei tulisi koskaan treenata enkä itse ainakaan siihen myöskään pysty/huomaa ettei treenistä tule mitään kyllä. Jos on vaan nuha/kurkku karhea tms ja muuten olo ok ja kulkee treeni niin aikalailla turvallisesti voi treenata salilla tuntemusten mukaan. Jos ei tule mitään sitten salilla, lähde kotiin lepäämään.

Kaveri kuoli kun reenas kuumeessa eli sen suhteen kannattaa olla ehdoton. Tälleen natikkana kun hyvillä reeneilläkin kehitys on kiven alla niin onko järkeä lähteä tekemään vajaata treeniä. Dieetillä tekee sit olon mukaan mitä pystyy siinä oma näkemys

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom