BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan pakko kysyä, olisiko Marko ollut kiinnostunut Ollin valmentajan pestistä?
Olishan Olli ihanteeellinen valmennettava, mutta tällä hetkellä en ottaisi tähän elämäntilanteeseen noin haastavaa projektia. Tarkoitan sitä, että Ollin tavoitteet huomioon ottaen, haluaisin lähes asua hänen kanssaan ja katsoa, että kaikki mitä sanon tulee varmasti ymmärretyksi :)
Nyt tosiaan kaikki valmennushommat tauolla, ja panostan uuteen lisäravinnejuttuun kaiken energian ja ajan.

Täytyy sanoa, että ainakin mun silmään olet Olli paljon terveemmän näköinen tällä hetkellä, kuin jos vertaa aikaa esim viime offiin ja varsinkin diettiin. Toivottavasti homma jatkuu hyvässä mallissa ja tavoitteet alkavat täyttymään.

Jos Olli alakaa tuo keltuaisten erottelu tympäsemään, niin Haaparannan Icasta saa kilon purkin valkuaista kolmella-neljällä eurolla (y).

Jos Olli alakaa tuo keltuaisten erottelu tympäsemään, niin Haaparannan Icasta saa kilon purkin valkuaista kolmella-neljällä eurolla (y).
Jostain syystä ne purkitetut valkuaiset ei maistu samalta mitä kananmunasta erotettu. Eikä paistukaan samalla tapaa. En tiedä missä vika. Käsitelläänkö ne eri tavavalla?

Ne Taidetaan pästöroida.

Samaa mietin itse. Eikö aika moni purkkituote pästoroida juuri sen takia että se kestäisi kauemmin terveenä siellä? Eikä tarvitse sitten mitään lisäaineitä laittaa sitä elämänkaarta pidentään

Ne Taidetaan pästöroida.

Itse teen iltapalamunakasta tuosta purkkivalkuaisesta ja pastöroinnin ansiosta sitä voi juoda myös sellaisenaan. Paljaaltaan se maistuu tosin etovalta vanhaksi menneen siman ja virtsan sekoitukselta, ellei se ole ollut avattuna jääkaapissa muutamaa päivää - silloin se maistuu vain etovalta, mutta ilman simaisaa kiprakkuutta.

Noista purkkivalkuaisista saa kyl hyviä pannareita aikaseks. Vatkaa valkuaiset ja ripauksen leivinjauhetta kuohkeeks, lisää kanelia ja steviaa (tai jtn muuta makeutusainetta) ja eiku pannulle. Tulee kuohkee ja hyvänmakunen lätty.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiinnittäkää huomiota kuinka eri tekniikoilla kaverit treenaa samoja liikkeitä. Ollilla täysi venytys vs aleksin vajaaksi jätetty. (Ja ennenkuin joku kitisee tämä ei ole kummankaan tyylin dissausta).

Jos kaksi bodari treenaisi identtisesti samalla tavalla, jompi kumpi tekisi väärin.

Miksiköhän treeni aloitettiin ylhäältä tulevilla vetoliikkeillä, joiden pääasiallinen funktio on hakea selkään leveyttä. Leveähän se on kuin perkele Ollin selkä mutta paksuutta kaipaa. Eikö siis olisi järkevämpää aloittaa edestä tulevalla vetoliikkeellä?

Miksiköhän treeni aloitettiin ylhäältä tulevilla vetoliikkeillä, joiden pääasiallinen funktio on hakea selkään leveyttä. Leveähän se on kuin perkele Ollin selkä mutta paksuutta kaipaa. Eikö siis olisi järkevämpää aloittaa edestä tulevalla vetoliikkeellä?
Tää on aika vanhanaikaista ajattelua, että asia olisi yksioikoisesti noin.
Kasvaako se leveä selkälihas ainoastaan leveyttä ylhäältä tulevalla liikkeellä :) ?
Eri asia jos paksuutta haetaan vain keskiselkään eli esimerkiksi lavan lähentäjiin.
Latsien paksuus mielestäni selän kokonaispaksuudessa on ihan yhtä suuressa roolissa :)
Aloittamalla ylhäältä tulevalla liikkeellä ainakin omalla kohdalla seuraavaksi ns edestä tuleva liike menee perille lavan lähentäjiin jopa paremmin kun latsit ovat ”esiväsytetty”

Tää on aika vanhanaikaista ajattelua, että asia olisi yksioikoisesti noin.
Kasvaako se leveä selkälihas ainoastaan leveyttä ylhäältä tulevalla liikkeellä :) ?
Eri asia jos paksuutta haetaan vain keskiselkään eli esimerkiksi lavan lähentäjiin.
Latsien paksuus mielestäni selän kokonaispaksuudessa on ihan yhtä suuressa roolissa :)
Aloittamalla ylhäältä tulevalla liikkeellä ainakin omalla kohdalla seuraavaksi ns edestä tuleva liike menee perille lavan lähentäjiin jopa paremmin kun latsit ovat ”esiväsytetty”
Ei minun tietääkseni tietyn lihaksen leveyttä ja paksuutta voi erikseen kasvattaa :D
Mielestäni monilla bodareilla kuten myös Ollilla on enemmän tekemistä juuri trapsien keskiosien kehittämisessä kuin latsien kehittämisessä. Kun puhutaan selän paksuudesta, ainakin itselle tulee ensimmäisenä mieleen trapsit, infraspinatukset ja romboidit, jotka monilla tuntuu laahaavan enemmän kuin latsit.

Jos tuo oli yksi treeni sadoista ja nyt tällä kertaa aloitettiin noin?
Itsekin olen kyllä sillä kannalla että mieluummin eka räkkivedot ja leveät soudut ja sitten vasta keskittyy enemmän latsia eristäviin.

Ei minun tietääkseni tietyn lihaksen leveyttä ja paksuutta voi erikseen kasvattaa :D
Mielestäni monilla bodareilla kuten myös Ollilla on enemmän tekemistä juuri trapsien keskiosien kehittämisessä kuin latsien kehittämisessä. Kun puhutaan selän paksuudesta, ainakin itselle tulee ensimmäisenä mieleen trapsit, infraspinatukset ja romboidit, jotka monilla tuntuu laahaavan enemmän kuin latsit.
Sitähän minä tuossa viestissä juuri sanoin jos luit sen :)

Jostain syystä ne purkitetut valkuaiset ei maistu samalta mitä kananmunasta erotettu. Eikä paistukaan samalla tapaa. En tiedä missä vika. Käsitelläänkö ne eri tavavalla?

Samaa mieltä. Kannattaa kokeilla blendi 3 munaa ja 1 dl kananmunan valkuaista purkista. Minusta sillin maku on paikallaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom