Pakko vielä tähän vastata koska mä en tajua teidän monen ajattelu tapaa. Ja vastaan tähän myös siksi jos vähänkään viittaat muhun tekstilläs.
Jos väität että mä en panosta bodaukseen niin se on paska puhetta. Mä rakastan tätä lajia ja todellakin haluan kehittyä siinä. Tarkoittaako se sitä että en voisi kehittyä myös yrityksen osalta. Mulla on osa-alueita elämässä jotka on mulle äärimmäisen tärkeitä. Kehonrakennus on ollut mun ykkösjuttu siitä asti kun menin ensimmäisen kerran salille. Sama halu mulla on vieläkin kehittyä lajissa. Mä tein melkoisen muutoksen siitä helvetin läskitynnyristä vaikka omistautumista sekin aikanaan vaati että sain itteni sen näköiseksi. Mä kuitenkin poltin ne kaikki rasvat ja tein samalla vähän lihaakin. Kisasin nyt 2 vuotena putkeen ja tein menestyvän yrityksen. Mä oon helvetin ylpee tosta mitä oon saanut aikaan.
Mä oon todella ylpee siitä minkälaisen elämän mä oon rakentanut itselleni viimeisen 4 vuoden aikana.
Nyt ollaan oltu kauan siinä pisteessä että vaikka asioita teenkin kehittymisen eteen niin enemmän aikaa annan firmalle. Ainakin ajatuksen tasolla. Ennen mielessä pyöri että millä saan ensi vuodeksi selän kasvamaan. Nyt mielessä on että millä saan valmennuksen myytyä loppuun. Se ei kuitenkaan edelleenkään pois sulje sitä että en haluaisi kehittyä tai tekisi sen kehittymiseen eteen töitä.
Mulla vaan nyt toi osa-alue on vaatinut enemmän panostamista. Kehonrakentaja kun kerkeän olla taas enemmän ensi vuonna ja mulla on firma joka elättää mut 100 varmasti. Ikinä kun ei yrittänä tiedä koska kaikki loppuu. Nyt pitää rakentaa kun siihen on tilaisuus.
10kk on aikaa mun seuraaviin kisoihin ja luojan kiitos sinne ei ole sen suurempia kasvupaineita. Mä kun kisaan Classic Physiques ja mun painoraja on siellä 89kg. Juuri tein Jarin kanssa alustavia suunitelmia seuraavia kisoja varten. Tässä on 10kk aikaa kun seuraavan kerran nousen lavalle.
Mä oon saanut nyt työt siihen pisteeseen että suurin luomisen tuska on synnytetty ja pystyn taas antaa niitä ajatuksia myös bodaukselle. Kerkeän jopa kirjoittamaan teille tänne
Nyt tekeminen tietenkin pitää nostaa taas bodauksen suhteen oikealle tasolle. Sinne missä sen kuuluu olla!
Vielä tohon tukemis asiaan otan kantaa...
Same Goal on pyörinyt hienosti myös fanien tuen kautta (kiitos siitä) mutta mun visio on "vähän" suurempi ton firman osalta. Joten mun kehonrakennus uralla ei jatkossa tule olemaan mitään tekemistä sen kanssa miten tuotteet tai valmennukset myy. Siihen suuntaan ainakin yritän sitä viedä. Same Goal kun on muutakin kuin kehonrakentajan firma.
Se kun sunkin pitäis tajuta että tässä lajin sisällä ei firmaa viedä yhtään enempää eteenpäin. Joten se on ihan sama mitä osa teistä on mieltä. Sen suhteen oon turvassa.
Mä en hae kenenkään arvostusta. Mulle kun riittää se että mä saan tehdä niitä juttuja mitkä tuntuu hyvältä. Ja niitähän mä teen
Sori Ollille kun tulin sun ketjuun kirjoitteleen! Oot tehny huikeen kehityksen
Tsemppiä kisoihin!