BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aamun kuntoa, 13 tuntia ennen kisaa.

IMG_0110.JPG

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hartia/kädet/latsit kovat mutta jalat ja selän paksuus hieman puuttuu vielä toistaiseksi mutta eikhä asia korjaannu vielä :) jalat kyllä onneksi kireet nii paikkaa lihan puutosta.. tsemiä kisoihin!

Ollin kroppa on aika vahvassa epäbalanssissa. Omaan silmään iskee heti että, olkapäät ja kädet dominoi. Sitten jalat reilusti jäljessä. Selkä ja rinta myös jäljessä mutta ei niin paljon. Onhan nää tietty myös makuasioita, mikä suhde on kenenkin mielestä se paras.

Muistuttaa tää tämän vuoden tilanne sitä, kun 2013 Kille ja Ovaskainen taistelivat voitosta. Kuitenkin Ovaskainen Killen voitti, vaikka samankaltainen epäbalanssi oli Ovaskaisellakin silloin jalkojen kanssa kuin Ollilla nyt.

Kiitti itelle ku katoit! :)

Aila, mitä minä Ailasta voisin sanoa. Parempaa rouvaa saa ettiä. Aila ei valita turhasta, kasvanu isossa perheeasä eikä oo tottunu saamaan mitään ilmaseksi eikä se valita oikee koskaa mistään ja tukee kyllä ja auttaa minua tässä projektissa ku tietää että mulle tärkeä. Kyllähän se raskasta on, mutt kaikesta selviää ku molemmilla on halua! :)

Tiivistettynä Ailaa parempaa hellua eioo! :)
Muutaman minuutin joutu taistelleen vastaan ylläolevaa lukiessa, ettei tullut tippa linssiin...
Hyviä videoita, hieno mies, hieno perhe :)

Tsemppiä Ollille! Oon jonkun aikaa jo herraa seuraillut ja on kyllä niin positiivinen asenne, että motivoi itteenikin. Uskomaton mies! Tsemppiä myös yrittäjyyteen, pitää katella josko itteki alkais Ollin asiakkaaksi.

Ollin kroppa on aika vahvassa epäbalanssissa. Omaan silmään iskee heti että, olkapäät ja kädet dominoi. Sitten jalat reilusti jäljessä. Selkä ja rinta myös jäljessä mutta ei niin paljon. Onhan nää tietty myös makuasioita, mikä suhde on kenenkin mielestä se paras.

Ollin kroppa tosiaan on vielä epäbalanssissa, mutta vahvuudet juuri siellä missä hyvällä kehonrakentajalla pitääkin. Kapea vyötärö yhdistettynä leveisiin hartioihin, massiivisiin olkapäihin ja käsiin luo ylivoimaisen vaikutelman.

Tsemppiä Ollille! Oon jonkun aikaa jo herraa seuraillut ja on kyllä niin positiivinen asenne, että motivoi itteenikin. Uskomaton mies! Tsemppiä myös yrittäjyyteen, pitää katella josko itteki alkais Ollin asiakkaaksi.

Tiivistää omat ajatukseni täydellisesti. Ei paljoa omat vaivat tai aikaiset herätykset tunnu missään, kun näkee Ollin 3.30 ja hymy huulilla sanovan, kuinka hyvät yöunet tuli. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom