Jessus tuo Ollin yläkerta on räyheä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvin toimii.Temppuileeko tuo video jotain ei näy mun youtuben video listalla kokovideo
Ollille toki kaikkea hyvää ja toivon miehen menestyvän, mutta nää kommentit että laittais Sihvosen ahtaalle on naurettavia :DIha törkeen hieno fysiikka Ollilla, pistää kyllä Sihvosen ahtaalle
Muutaman minuutin joutu taistelleen vastaan ylläolevaa lukiessa, ettei tullut tippa linssiin...Kiitti itelle ku katoit!
Aila, mitä minä Ailasta voisin sanoa. Parempaa rouvaa saa ettiä. Aila ei valita turhasta, kasvanu isossa perheeasä eikä oo tottunu saamaan mitään ilmaseksi eikä se valita oikee koskaa mistään ja tukee kyllä ja auttaa minua tässä projektissa ku tietää että mulle tärkeä. Kyllähän se raskasta on, mutt kaikesta selviää ku molemmilla on halua!
Tiivistettynä Ailaa parempaa hellua eioo!
Ollin kroppa on aika vahvassa epäbalanssissa. Omaan silmään iskee heti että, olkapäät ja kädet dominoi. Sitten jalat reilusti jäljessä. Selkä ja rinta myös jäljessä mutta ei niin paljon. Onhan nää tietty myös makuasioita, mikä suhde on kenenkin mielestä se paras.
Tsemppiä Ollille! Oon jonkun aikaa jo herraa seuraillut ja on kyllä niin positiivinen asenne, että motivoi itteenikin. Uskomaton mies! Tsemppiä myös yrittäjyyteen, pitää katella josko itteki alkais Ollin asiakkaaksi.